Jump to content
Admin

Max på Söder. Hurraaaa !

Recommended Posts

Det er en stor dag for Helsingborg. I dag åbnede Max en restaurant på Södergatan lige overfor Söderpunkten. Lige på min vej hjem fra arbejde. Måske er der en gud ? Jeg har allerede været ovre og få mig et originalmål til kun 39,- logo_max.gif MAX RULES !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vist gået glip af noget... MAX er det godt?? ... vi testede det 1 gang og det svinger sig ikke op over McD ell BK, og der skal ikke så meget til at komme over dem.. Hvad har vi misset på MAX :rolleye::laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du mener at MacD er bedre end MAX så er du vist uden for pædagoisk rækkevidde LOL:D
ALT er bedre end MAX.... Selv Møgbollefabrikken (MacD) er bedre. Der åbner vist nok en MAX ude ved Svårgertorp.... eller, måske jeg husker galt... Det er ihvertfald ikke noget der er værd at vente på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ALT er bedre end MAX.... Selv Møgbollefabrikken (MacD) er bedre. Der åbner vist nok en MAX ude ved Svårgertorp.... eller, måske jeg husker galt... Det er ihvertfald ikke noget der er værd at vente på
Møgbollefabrikken er da et meget sødt navn :D Svågertorp er jo et genialt sted. Så kan man vaske bilen og kaste junk food i hovedet bagefter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er vist i klart mindretal, hvis man skal dømme efter de forbrugerundersøgelser der er lavet om hamburger-restauranter:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du er vist i klart mindretal' date=' hvis man skal dømme efter de forbrugerundersøgelser der er lavet om hamburger-restauranter:D[/quote'] Sikkert... Men, jeg spiser eller ikke korv med mos, Kalle's (jo, den stribede) eller andre svensk obskure madvare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sikkert... Men' date=' jeg spiser eller ikke korv med mos, Kalle's (jo, den stribede) eller andre svensk obskure madvare.[/quote'] Så er det jo rigtigt heldigt at du bor i Sverige :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...eller andre svensk obskure madvare.
"Biff Norbotten"...MAX´ svar på surströmnings-burger. Dén skulle nok blive et hit....eller....noget. (om ikke andet, så kan den vel bruges som våben ;))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites