Jump to content
Madsen

Billedtråd af vores elskede dyr?

Recommended Posts

Her er Umfufu - en killer-nymfeparakit, der kan paralysere dig med ét PIP (ca 128db) Hvof´ jeg har fugl? Tja...lang historie - dén kan vi altid nappe.
IH han er altså også en meget fin fugl... Hvor kommer navnet fra? Og med de PIP på så mange db, så står han vel ikke ved siden af din seng? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
IH han er altså også en meget fin fugl... Hvor kommer navnet fra?
Min daværende kæreste havde en Undulat der hed "Alfalfa" (se billedet)...og vi blev enige om at min så kunne hedde Umfufu. Fint nok...et eller andet sted (dont ask...*gg*) alfalfa.jpg
Og med de PIP på så mange db' date=' så står han vel ikke ved siden af din seng? :D[/quote']Bestemt ikke!! *whoa* Talk about personality! :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min daværende kæreste havde en Undulat der hed "Alfalfa" (se billedet)...og vi blev enige om at min så kunne hedde Umfufu. Fint nok...et eller andet sted (dont ask...*gg*)
Glad for at høre at det var fugle og ikke børn I navngav på den måde...:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her er Umfufu - en killer-nymfeparakit, der kan paralysere dig med ét PIP (ca 128db) Hvof´ jeg har fugl? Tja...lang historie - dén kan vi altid nappe :laugh:
LOL.... napper den så også lidt til sidebenet, når du sådan tømmer barskabet en sen Lørdag aften? For er det tilfældet, så kan jeg sagtens forstå hvor dit skriftsprog kommer fra på de tidspunkter!! Må se hvad jeg kan finde af billeder når jeg er hjemme fra arbejde ved 1 tiden i nat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De får tørfoder: Hills science plan' date=' adult, adult light og hairball control (jeg blander lidt) og så får de tun på dåse - john west, for det er den jeg godt kan lide :)[/quote'] Nå, Thyra får også hills adult og hairball control sammen med oral sensitive... Jeg blander det også lidt... og som en lille lækkerbidsken er der hills dåsefoder... hun har desværre en svaghed for vådfoder, og gerne whiskas... puha! Det er ellers en enormt flot pels på det første billede!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var vi også ret stolte af ham :) Han begyndte desværre at trække totter ud af sig selv.Så på et tidspunkt havde han næsten ingen hale, men det er blevet meget bedre efter vi er flyttet herover, og de har fået så meget plads at boltre sig på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ludvig er bare for sejt et navn til et kæledyr! Credde. Dit er jo bare monster flot! For tiden har jeg ikke nogen dyr men til august starter jeg et 200L saltvands akvarie op. Billeder følger en dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Credde' date=' hvor er alle de grønne planter?? :)[/quote']Det er cichlider (malawi?)...de er ikke vant til "grønne planter", men derimod stejle undersøiske klippe-skrænter i de søer de lever i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er cichlider (malawi?)...de er ikke vant til "grønne planter"' date=' men derimod stejle undersøiske klippe-skrænter i de søer de lever i.[/quote'] Nu må jeg så rette dig en lille bitte smule. For de lever jo faktisk kun i 1 sø. Deraf navnet. Lake Malawi i Afrika

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der findes også Tanganyika cichlider, Victoria cichlider (meget sjældne) efter de to andre store søer i afrika og endda også nogle sydamerikanske cichlider. Malawi cichliderne er dog de mest populære og efter min mening de flotteste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu er det flueknepperi. Men de skal også have lidt :th2: Når du selv omtaler Malawi cichlider som jo netop er tilfældet i Creddes tank. Så er det også forkert at nævne de lever i flere søer:D Ved godt du ikke overgiver dig så let.:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde... ... skal da også lige herind Geezer: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12859) 140328.jpg Simba: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3968) 27188.jpg Sif: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3969) 140340.jpg Emil skal da også med - vores musefanger ses her: 27202.jpg Og de får alle dejligt fuldfoder fra Olivers som både er rigtig godt og en hel del billigere end Eukanuba, IAMS og de andre premium-mærker (det med prisen er trods alt ikke uvæsentligt med tre hunde i voksenstørrelse). Det suppleres med isterninger fra fryseren (Simba kommer LØBENDE lige meget hvad hun laver når hun hører køleskabet laver den der isterning-på-vej-ud-lyd), godbidder og eventuelt lidt salat. Geezer er dog først nu ved at lære at man kan spise de dér underlige isterninger - men de andre gør det jo - så det må vel være noget godt?!? I øvrigt sjovt med dyregalleri.dk.... det er jo en kopi af bilgalleri, hvilket tydeligt af navnet på linket (visbil.asp *GG*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok nu er det flueknepperi. Men de skal også have lidt :th2: Når du selv omtaler Malawi cichlider som jo netop er tilfældet i Creddes tank. Så er det også forkert at nævne de lever i flere søer Ved godt du ikke overgiver dig så let.:laugh:
Jeg spurgte til om det var Malawi, eftersom jeg skrev "malawi?" i parentes ;) Men lad nu det ligge....jeg har selv haft cichlider i en del år tidligere. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... skal da også lige herind Geezer: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12859) Simba: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3968) Sif: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3969) Emil skal da også med - vores musefanger ses her: Og de får alle dejligt fuldfoder fra Olivers som både er rigtig godt og en hel del billigere end Eukanuba, IAMS og de andre premium-mærker (det med prisen er trods alt ikke uvæsentligt med tre hunde i voksenstørrelse). Det suppleres med isterninger fra fryseren (Simba kommer LØBENDE lige meget hvad hun laver når hun hører køleskabet laver den der isterning-på-vej-ud-lyd), godbidder og eventuelt lidt salat. Geezer er dog først nu ved at lære at man kan spise de dér underlige isterninger - men de andre gør det jo - så det må vel være noget godt?!? I øvrigt sjovt med dyregalleri.dk.... det er jo en kopi af bilgalleri, hvilket tydeligt af navnet på linket (visbil.asp *GG*)
Hvad får du for at reklamere? ;) Spøg til side, så undrer det mig, at det ikke er Sif, som kommer først til køleskabet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad får du for at reklamere? ;)
Intet :) Der var bare en diskussion omkring hvilken mad der blev brugt længere oppe i tråden. Hvis jeg skal være lidt bredere så brugte vi Eukanuba tidligere og det er også rigtig godt syntes jeg - de er bare ikke så lette af handle rabat med desværre.
Spøg til side' date=' så undrer det mig, at det ikke er Sif, som kommer først til køleskabet :D[/quote'] Simba er - u.b.e.t.i.n.g.e.t - den mest madglade hund vi har på trods af labradors ry og rygte. Sif har da præsteret at tage sit tørrede griseøre og vade ud i baghaven og grave det ned - mens Simba selvfølgelig kværner det med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites