Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Her er Umfufu - en killer-nymfeparakit, der kan paralysere dig med ét PIP (ca 128db) Hvof´ jeg har fugl? Tja...lang historie - dén kan vi altid nappe. IH han er altså også en meget fin fugl... Hvor kommer navnet fra? Og med de PIP på så mange db, så står han vel ikke ved siden af din seng? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 IH han er altså også en meget fin fugl... Hvor kommer navnet fra?Min daværende kæreste havde en Undulat der hed "Alfalfa" (se billedet)...og vi blev enige om at min så kunne hedde Umfufu. Fint nok...et eller andet sted (dont ask...*gg*) Og med de PIP på så mange db' date=' så står han vel ikke ved siden af din seng? :D[/quote']Bestemt ikke!! *whoa* Talk about personality! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Min daværende kæreste havde en Undulat der hed "Alfalfa" (se billedet)...og vi blev enige om at min så kunne hedde Umfufu. Fint nok...et eller andet sted (dont ask...*gg*) Glad for at høre at det var fugle og ikke børn I navngav på den måde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Her er Umfufu - en killer-nymfeparakit, der kan paralysere dig med ét PIP (ca 128db) Hvof´ jeg har fugl? Tja...lang historie - dén kan vi altid nappe LOL.... napper den så også lidt til sidebenet, når du sådan tømmer barskabet en sen Lørdag aften? For er det tilfældet, så kan jeg sagtens forstå hvor dit skriftsprog kommer fra på de tidspunkter!! Må se hvad jeg kan finde af billeder når jeg er hjemme fra arbejde ved 1 tiden i nat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Her er mine missebørn: [ATTACH]418[/ATTACH] [ATTACH]419[/ATTACH] [ATTACH]420[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Her er mine missebørn: QUOTE] Hvor er de bare super-super skønne :love: Og sikke en lækker pels man kan fornemme på det første billede... Hvad fodrer du dem med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 De får tørfoder: Hills science plan, adult, adult light og hairball control (jeg blander lidt) og så får de tun på dåse - john west, for det er den jeg godt kan lide :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 De får tørfoder: Hills science plan' date=' adult, adult light og hairball control (jeg blander lidt) og så får de tun på dåse - john west, for det er den jeg godt kan lide :)[/quote'] Nå, Thyra får også hills adult og hairball control sammen med oral sensitive... Jeg blander det også lidt... og som en lille lækkerbidsken er der hills dåsefoder... hun har desværre en svaghed for vådfoder, og gerne whiskas... puha! Det er ellers en enormt flot pels på det første billede! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Der var vi også ret stolte af ham :) Han begyndte desværre at trække totter ud af sig selv.Så på et tidspunkt havde han næsten ingen hale, men det er blevet meget bedre efter vi er flyttet herover, og de har fået så meget plads at boltre sig på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hydrazin 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Her er så et par billeder af min kamæleon Ludvig: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Her er et billede af mine fisk (de er blevet noget større og der er kommet lidt flere fisk i) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Credde, hvor er alle de grønne planter?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Ludvig er bare for sejt et navn til et kæledyr! Credde. Dit er jo bare monster flot! For tiden har jeg ikke nogen dyr men til august starter jeg et 200L saltvands akvarie op. Billeder følger en dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Credde' date=' hvor er alle de grønne planter?? :)[/quote']Det er cichlider (malawi?)...de er ikke vant til "grønne planter", men derimod stejle undersøiske klippe-skrænter i de søer de lever i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Ja det er et rigtig flot akvarie - det må have taget noget tid! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Det er cichlider (malawi?)...de er ikke vant til "grønne planter"' date=' men derimod stejle undersøiske klippe-skrænter i de søer de lever i.[/quote'] Nu må jeg så rette dig en lille bitte smule. For de lever jo faktisk kun i 1 sø. Deraf navnet. Lake Malawi i Afrika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Men der findes også Tanganyika cichlider, Victoria cichlider (meget sjældne) efter de to andre store søer i afrika og endda også nogle sydamerikanske cichlider. Malawi cichliderne er dog de mest populære og efter min mening de flotteste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Nu må jeg så rette dig en lille bitte smule. For de lever jo faktisk kun i 1 sø. Deraf navnet. Lake Malawi i AfrikaWell...se http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=71124&postcount=42 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Well i har jo begge ret. Malawi cichlider lever KUN i Lake Malawi... Victoria cichlider lever kun i Lake Victoria og så fremdeles. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Ok nu er det flueknepperi. Men de skal også have lidt :th2: Når du selv omtaler Malawi cichlider som jo netop er tilfældet i Creddes tank. Så er det også forkert at nævne de lever i flere søer:D Ved godt du ikke overgiver dig så let. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Vores hunde... ... skal da også lige herind Geezer: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12859) Simba: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3968) Sif: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3969) Emil skal da også med - vores musefanger ses her: Og de får alle dejligt fuldfoder fra Olivers som både er rigtig godt og en hel del billigere end Eukanuba, IAMS og de andre premium-mærker (det med prisen er trods alt ikke uvæsentligt med tre hunde i voksenstørrelse). Det suppleres med isterninger fra fryseren (Simba kommer LØBENDE lige meget hvad hun laver når hun hører køleskabet laver den der isterning-på-vej-ud-lyd), godbidder og eventuelt lidt salat. Geezer er dog først nu ved at lære at man kan spise de dér underlige isterninger - men de andre gør det jo - så det må vel være noget godt?!? I øvrigt sjovt med dyregalleri.dk.... det er jo en kopi af bilgalleri, hvilket tydeligt af navnet på linket (visbil.asp *GG*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Ok nu er det flueknepperi. Men de skal også have lidt :th2: Når du selv omtaler Malawi cichlider som jo netop er tilfældet i Creddes tank. Så er det også forkert at nævne de lever i flere søer Ved godt du ikke overgiver dig så let.Jeg spurgte til om det var Malawi, eftersom jeg skrev "malawi?" i parentes ;) Men lad nu det ligge....jeg har selv haft cichlider i en del år tidligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 ... skal da også lige herind Geezer: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12859) Simba: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3968) Sif: (http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3969) Emil skal da også med - vores musefanger ses her: Og de får alle dejligt fuldfoder fra Olivers som både er rigtig godt og en hel del billigere end Eukanuba, IAMS og de andre premium-mærker (det med prisen er trods alt ikke uvæsentligt med tre hunde i voksenstørrelse). Det suppleres med isterninger fra fryseren (Simba kommer LØBENDE lige meget hvad hun laver når hun hører køleskabet laver den der isterning-på-vej-ud-lyd), godbidder og eventuelt lidt salat. Geezer er dog først nu ved at lære at man kan spise de dér underlige isterninger - men de andre gør det jo - så det må vel være noget godt?!? I øvrigt sjovt med dyregalleri.dk.... det er jo en kopi af bilgalleri, hvilket tydeligt af navnet på linket (visbil.asp *GG*) Hvad får du for at reklamere? ;) Spøg til side, så undrer det mig, at det ikke er Sif, som kommer først til køleskabet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Hvad får du for at reklamere? ;) Intet :) Der var bare en diskussion omkring hvilken mad der blev brugt længere oppe i tråden. Hvis jeg skal være lidt bredere så brugte vi Eukanuba tidligere og det er også rigtig godt syntes jeg - de er bare ikke så lette af handle rabat med desværre. Spøg til side' date=' så undrer det mig, at det ikke er Sif, som kommer først til køleskabet :D[/quote'] Simba er - u.b.e.t.i.n.g.e.t - den mest madglade hund vi har på trods af labradors ry og rygte. Sif har da præsteret at tage sit tørrede griseøre og vade ud i baghaven og grave det ned - mens Simba selvfølgelig kværner det med det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Her er så et par billeder af min kamæleon Ludvig: WOW, jeg har aldrig nogensinde set så mange flotte farver på sådan et dyr før! Han ligner jo den fra (var det) kodak reklamen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites