Party 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2006 Linket.: http://402m.com/showthread.php?t=27935 Tjena gott folk… Nu har jag äntligen fått tummarna loss lite grann och hunnit planera stegen! Så nu i helgen så planeras en Träff i Malmö! Vi träffas på lördag kl 18.00 på lockarps Mcdonalds… Senare drar vi oss iväg till en plats där vi ska köra en stege.. Därför måste jag veta vilka som vill köra, underlättar min planering. Är det så att personer är osäkra så får vi planera på träffen.. Det är vilket som.. Du behöver inte ha en värsting bil för att köra! De går bra med vilken som..! Sist körde jag konbana med kangoon! =) Jag har en del bilar som e körklara just nu. En del från sverige och en del från vårt kära trimvänliga land som Danmark.. Vi har inte satt några avgifter men däremot så finns det fina priser att vinna.. Priserna kommer vara noga utvalda från Redrum Performance. Skulle det vara så att vi får besök av Polisen..så träffas vi på lockarp igen.. Och jag vet att det är bilsport i Piteå..men tror inte de många härifrån som åker dit! =) Hör av er via mail till mig amit@redrumperformance.se Ev frågor svaras via mail.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites