Jump to content
Allan_jensen

Flytte til Dk

Recommended Posts

Osse mig :) Hejsa, Så jeg er ikke den eneste på vej tilbage til det gamle hjemland? På grund at en skilsmisse er jeg en smule husvild lige nu. Jeg bor i en lånt 1 værelses i Hellerup men kun til den kan blive solgt. Har du nogle tips til hvad man ikke skal glemme? Smid dem gerne til steelsky snabel-a steelsky punktum dk :-) /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker Gio.! Det koster så 1600 spen at få posten eftersendt....:rolleye:
Av av av av av av. Jeg tror bare jeg vil droppe at have en adresse i Sverige. Mon ikke de finde mig hvis de skal bruge mig til noget? /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, Så jeg er ikke den eneste på vej tilbage til det gamle hjemland? På grund at en skilsmisse er jeg en smule husvild lige nu. Jeg bor i en lånt 1 værelses i Hellerup men kun til den kan blive solgt. Har du nogle tips til hvad man ikke skal glemme? Smid dem gerne til steelsky snabel-a steelsky punktum dk :-) /Søren
Det er jeg sgu´ da ked af at høre, Søren... Nå men - der er egentlig ikke det vilde at huske på, andet end at melde flytning v.h.a. den sædvanlige opskrift. Denne gang bare den modsatte vej. Der skal jo bare stoppes de aftaler du nu engang har - og dem burde du jo ha´ styr på...eller? *g* Go´ vind!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jeg sgu´ da ked af at høre, Søren... Nå men - der er egentlig ikke det vilde at huske på, andet end at melde flytning v.h.a. den sædvanlige opskrift. Denne gang bare den modsatte vej. Der skal jo bare stoppes de aftaler du nu engang har - og dem burde du jo ha´ styr på...eller? *g* Go´ vind!
Takker :-) Eftersom jeg ikke har noget fast sted at bo er der vel ikke andet for mig at gøre end at skaffe mig et internordisk flyttebevis og have det liggende til jeg finder noget permanent. Min arbejdsgiver har dog sagt at det er OK at få min post leveret der. /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites