Miss W 10 Anmeld indhold Skrevet June 7, 2006 Falderi, faldera...tra la la... Jeg vil starte tråden med en lille glad melodi. Min kæreste og jeg flytter nemlig til Trelleborg her til sommer (ikke nyt for alle det ved jeg - sorry). Men jeg vil benytte chancen til at skrive en lille hilsen her til alle jer med- eller fremtidige "Trelleborgere" - (hmmm - hedder det mon det)... måske støder vi på hinanden i det sydlige SE. Smil og glade sommertriller fra, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Heyy Winnie!! Med den geist, kan det kun gå godt.. :) Hils gemalen.... og er i forbi alligevel, så er i altid velkomne til en kop mocca... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Heyy Winnie!! Med den geist, kan det kun gå godt.. :) Hils gemalen.... og er i forbi alligevel, så er i altid velkomne til en kop mocca... :) Hey Brian, He he - det håber jeg det vil :D Tak for invitationen... det kan jo godt være at vi tager dig på ordet en dag. :th2: Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 tillykke med det da. Trelleborg egnen er et område hvor jeg selv kunne forestille jeg ender når et hus står på indkøbslisten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 tillykke med det da. Trelleborg egnen er et område hvor jeg selv kunne forestille jeg ender når et hus står på indkøbslisten. Nemli' ja - BS. :) .. og det var også vores tanke da vi, på vores boligjagt sidste år, fik øje på Trelleborg. Umiddelbart troede vi det lå meget længere væk, men vi fik heldigvis øjnene op for noget andet. Så ja - vi glæder os til mere plads og en have at slappe af i... Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjørnen 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Insider viden om Trelleborg og SE/DK virksomheder Hej W Jeg faldt over dine tråde: Trelleborg & viden om virksomheder i SE/DK Har boet i Trelleborg de sidste 3 år og har i det sidste år drevet virksomhed i BÅDE sverige & DK. Hvis du/I andre har brug for lidt insider viden så spørg løs... PS velkommen til byen hvor man shopper med havudsigt! mvh Bjørnen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Hej W Jeg faldt over dine tråde: Trelleborg & viden om virksomheder i SE/DK Har boet i Trelleborg de sidste 3 år og har i det sidste år drevet virksomhed i BÅDE sverige & DK. Hvis du/I andre har brug for lidt insider viden så spørg løs... PS velkommen til byen hvor man shopper med havudsigt! mvh Bjørnen Hey Bjørnen, Tak for din hilsen, det vil jeg skrive mig bag øret. Og tak for velkomsten... oh, ja.. det ER altså seriøst blæret med den seje udsigt fra supermarkedets parkeringsplads... det har vi også talt om flere gange. Slet ikke tosset, overhovedet! Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites