Karina 20 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? VH Karina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=761 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Er der nogen som ved hvor den nærmeste losseplads ligger??? VH Karina Har du fundet den. Hvis ikke du har prøvet det før i Sverige så HUSK at tage penge med. Det er ikke alt man betaler for. Men ting man ikke kan genanvende koster. Det blev jeg noget overrasket over første gang vi var der :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Er det en genrel regel eller er det bare noget lokalt oppe hos jer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Ja det aner jeg jo så ikke. Men her i weekende kan jeg lige spænde traileren på, og smutte ind forbi Malmø Kan huske at det koster 25.-sek per dæk på fælg. og jeg gav 100.-sek for 2 forruder. Men giver ikke noget hvis jeg kun fylder bilen med Jern. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites