csa 0 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2006 Ved godt jeg er sent ude, men here goes: Så prøver jeg sq at gentage de sidste par års succes. Vi mødes kl 18.30 ved McD i Jägersro til lidt burger og dæksparkeri og så kører vi en tur ned på Meca Raceway i Malmö og ser lidt ræs (www.srif.se) De sidste par år vi har holdt det har det været pisse hyggeligt så kom frisk! http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=109161 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 bummer.. lyder hyggeligt.. men mit arbejde har tvunget mig ned på en 4 dages "konference" i Malaga og jeg tager afsted i morgen tidlig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 bummer.. lyder hyggeligt.. men mit arbejde har tvunget mig ned på en 4 dages "konference" i Malaga og jeg tager afsted i morgen tidlig.. Øv det lyder tarveligt! Vil se om der kan blive tid til at kigge forbi i min udlejningsbil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Super initiativ! - jeg kigger forbi... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Koster det noget at komme derud og kigge?? Jeg kan kun se at der står priser fre,lør og søndag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Jeg er også frisk...(men er nu mest til Whopper ;o)) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik_C 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Jeg kommer også..... Prisen om Onsdagen er 20,- SEK så det er ikke alverden.....Prisen er oplyst i venstre side under Onsdags Körning ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites