Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Hmm - jeg bruger Jarl (Alpina). Excellent service og pris... www.jarlsbilservice.com Ja, men Jarl er bare ikke auktoriseret! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Ja, men Jarl er bare ikke auktoriseret! Det er Skallebølle heller ikke - DK's bedste Ferrari serviceværksted. For mig tæller kvaliteten i arbejdet mere end autorisationen - hans butik er oversvømmet med Alpina mærker og -logos (selvom dét ikke er BMW) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Det er Skallebølle heller ikke - DK's bedste Ferrari serviceværksted. For mig tæller kvaliteten i arbejdet mere end autorisationen - hans butik er oversvømmet med Alpina mærker og -logos (selvom dét ikke er BMW) Tro mig jeg kender ham godt, og han er ikke altid helt fin i kanten, men han kan sine Alpinaer :) Tilgengæld ved jeg også hvad det betyder at have en service bog, hvis der sker ting udenfor garanti perioden ! Så på nyere biler < 6-8 år ville jeg aldrig bruge andet end auk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Tro mig jeg kender ham godt, og han er ikke altid helt fin i kanten, men han kan sine Alpinaer :) OK? Tilgengæld ved jeg også hvad det betyder at have en service bog, hvis der sker ting udenfor garanti perioden ! Så på nyere biler < 6-8 år ville jeg aldrig bruge andet end auk. Jow jow - jeg har fået fixet displayet på dén konto. Jeg kender iøvrigt ikke nogen, som har fået fabrilkskulance på en 6 - 8 år gammel bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Jeg kender iøvrigt ikke nogen, som har fået fabrilkskulance på en 6 - 8 år gammel bil... Det gør jeg! Og har selv lige fået lavet min X5 som er 6år, kun fordi den har servicebog ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Og det andet billede jeg havde på var altså sort :) Sort eller blå - i mørke er alle katte grå :) Nevermind - det kan blive en lang vinter - men når foråret endelig kommer, så vil det vise sig, hvilken farve som er den helt rigtige ;) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Det gør jeg! Og har selv lige fået lavet min X5 som er 6år, kun fordi den har servicebog ! Det er imponerende, hvis BMW vil gå ind i sådan en "gammel" sag. Min bil har iøvrigt og selvfølgeligt servicebogen udfyldt, hvilket var årsagen til, at BMW efter garantiudløb ville ha' med sagen at gøre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Sort eller blå - i mørke er alle katte grå :) Nevermind - det kan blive en lang vinter - men når foråret endelig kommer, så vil det vise sig, hvilken farve som er den helt rigtige ;) :th2: Ja, nu må vi se. Men en ting er helt sikkert den bliver ikke blå :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Ja' date=' nu må vi se. Men en ting er helt sikkert den bliver ikke blå :)[/quote']Mimse...den skal klart være pink! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Mimse...den skal klart være pink! :th2: Det ville da være hærværk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Det ville da være hærværk JA ! http://autopixx.de/autobilder/bilder-4487-ferrari-enzo-pink.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2006 Hvis det skulle være gået folks næse forbi, så var mit forslag ment humoristisk :th2: Klart en Ferrari skal have én af tre farver: Rød, Sort eller Gul. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2006 Hvis det skulle være gået folks næse forbi, så var mit forslag ment humoristisk :th2: DOHHH no kidding :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2006 JA ! http://autopixx.de/autobilder/bilder-4487-ferrari-enzo-pink.html Det kan jeg også lave i Photoshop... Den er (heldigvis) fake Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 20, 2006 Det kan jeg også lave i Photoshop... Den er (heldigvis) fake Jeg tror, Ferrari ville nægte at levere i dén farve... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2006 Jeg tror' date=' Ferrari ville nægte at levere i dén farve...[/quote'] Tror nu bare det er et spörgsmål om penge :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2007 Mht til deres arrogance når man kommer i forretningen, så kan jeg kun give dig 100% ret. Især ham den halv-gamle idiot der sidder længst til højre, og som sørger for reservedele Hold kæft hvor er han svær at danse med den arrogante stodder! Man skal minimum hver gang stå foran ham i fem minutter, før han gider kigge op på en, og spørge hvad han kan hjælpe med. Prøver man venligt med et "ursäkta..." - så skal han nok gøre en opmærksom på at han lige skal afslutte noget på pc'en, før han har tid Det er sgu'da fordi han lige sidder og er igang med at spille kabale *lol* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapow 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2007 Forenade Bil i fosie, køb der og du har problemer langt ud i fremtiden!!! mekanikerne er desuden utrolig langsomme og ikke til at tale med, de ligner alle et ? når man spørger til sit køretøj, mc for mit vedkomende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2007 Jeg vi l lige tilføje lidt til debatten, vi har samtidig forsøgt os lidt med Poulssonsbil i Helsingborg, specielt når det drejer sig om vores Minier, de har en sælger der oppe der hedder Gustav, som rent faktisk interarerer sig for det han laver og er lige så entusiastisk som os andre, vi mødte ham blandt andet på Mini united 2007 i Holland. Det er dejligt når folk interessere sig for det de laver. Desværre er der rigtigt mange bilsælgere og mekanikere hvor det bare er et arbejde som et hvilket somhelst andet, sådan er det jo i alle brancher, men får mere ud af det hvis folk faktisk går op i deres arbejde. Men vi skifter lidt mellem Theanders i Lund og Poulssons i Helsingborg, samt Jarls Bilservice til Alpina og det går rigtigt godt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Så prøvede vi jo lige i gen for at se om det var blevet bedre, så mødesman af en gammel hønisse af en bil sælger, der er lige så nedladen og ligeglad som jeg kunne huske det fra sidst, så det var ikke meget bedre end jeg kan huske det. Dog fik jeg lejlighed til kort at tale med en fyr der hedder Ercan, efterfølgende, det må jeg sige han trækker det lave gennemsnit op så få fat i ham hvis i skal købe bil :-) Jeg havde faktisk tænkt mig at bestille en bil da jeg var der ude, men det gjorde jeg så heller ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Vi har handlet Mini hos AutoPartner i Växjö 2 gange (Tidligere RS Bil) - det er virkelig et Mini-center, med en masse sjove Mini'er i udstillingen - selvfølgelig kombineret med nogle BMW'er... Samtidig med en professionel optræden så er de lettere at "handle" med, også selv om man kommer med en import-bil. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Stilling 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2007 Ja det er sådan det skal være, vi handler med Gustav på Paulssonsbil i Helsingborg selv om det er samme ejer som förenade bil så er det noget helt andet og Gustav går vildt meget op i Mini, vi mådte ham på Mini united i Holland i sommers også. Så han fik ordren på den nye :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Uha, er denne tråd vækket til live... Jeg kan se jeg ikke har skrevet i over et år i tråden, men for lige at følge lidt op på min egen sag med Förenade Bil, så kan jeg da nævne at.......*dybt suk*...... I 2007 har bilen været fire gange hos Förenade Bil for at få fixet den garantisag, som nu har varet i mere end 2 år!! Senest de havde bilen, der havde de den i fem dage, fra mandag morgen til fredag eftermiddag, udelukkende så de én gang for alle kunne få fixet problemet. Da jeg hentede bilen om fredagen, ja der raslede det som sædvanlig inde bag instrumentpanelet, hele vejen hjem fra Förenade Bil Hvad har de lavet med bilen i fem dage, andet end kørt 236 km i den?? Så her for to måneder siden var det blevet tid til første store service, så jeg ringer til Theanders i Lund og vil gerne have en tid til bilen. Desværre siger den ellers flinke mand i telefonen, at de i Lund ikke kan lave hele det service på min bil, for en del af servicet er de kun godkendt til at lave hos................Förenade Bil Det endte med at jeg efter diverse interne problemer i hjernen måtte køre bilen til service hos Förenade Bil, service skulle den jo have... I mellemtiden var der gået et par dashes i et digitalt display i instrumentpanelet (sikkert fordi de har skilt lortet ad så mange gange efterhånden), så det bad jeg dem rette samtidig med at bilen var til service. Da jeg skal hente bilen fra service, ja så kommer den racende ud af Förenade Bil's p-plads, med en mekaniker bag rattet og garanteret med kold motor, hen forbi svinget ved Peugeot, og så får den ellers pedal op af vejen kan jeg måbende høre!!! Jeg flyver ind i forretningen for at høre hvad fanden der foregår, og om alle kundebiler behandles sådan? Men i skranken er man mere interesseret i at jeg betaler regningen for servicet, en regning som i øvrigt lød på 10.381 kroner!!! Så blev det oven i det, 500 kr for en opdatering af instrumentpanelet, så det digitale display igen skulle virke. "En opdatering" spørger jeg da jeg betaler, "skifter man ikke bare displayet til et nyt"? Nej, det gjorde man ikke hos Förenade Bil, for det er jo ligesom hvis pæren går hjemme i ens stuelampe, så i stedet for at skifte pæren til en ny, så opdaterer man stuelampen Som alle allerede har gættet, så hjalp en opdatering ikke en skid! Så nu skal bilen have skiftet displayet, hvilket de jo kunne have gjort i første omgang!! 500 kr for ingenting!! Desværre har det siden ikke været muligt at finde en tid til at de kunne kigge på bilen igen-igen-igen-igen, og nu er bilen avställd for vinteren... EVIG HAD Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 UhaDa jeg skal hente bilen fra service' date=' ja så kommer den racende ud af Förenade Bil's p-plads, med en mekaniker bag rattet og garanteret med kold motor, hen forbi svinget ved Peugeot, og så får den ellers pedal op af vejen kan jeg måbende høre!!! Jeg flyver ind i forretningen for at høre hvad fanden der foregår, og om alle kundebiler behandles sådan? [/quote'] Urgh! Jeg havde bedt om at tale med chefen sammen med den mekaniker, som havde kørt i bilen. Supermule har faktisk fortalt mig, at det samme var sket med hans ML-er, hvor han så den kommer racende. Han ringede til Mercedes og forklarede, hvad han havde set. Mekanikeren blev faktisk fyret på stedet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2007 Urgh! Jeg havde bedt om at tale med chefen sammen med den mekaniker, som havde kørt i bilen. Supermule har faktisk fortalt mig, at det samme var sket med hans ML-er, hvor han så den kommer racende. Han ringede til Mercedes og forklarede, hvad han havde set. Mekanikeren blev faktisk fyret på stedet :th2: Ja, det havde været rart hvis der var noget konsekvens i den dur hos Förenade Bil. Desværre er jeg ret sikker på at jeg er blacklisted som "besværlig kunde" i deres kartotek, og folk på den sorte liste tages ikke seriøst, for de brokker sig kun over alt og er aldrig tilfredse - uanset om så kunden har ret Det er i hvert fald sådan jeg føler det når jeg træder ind af døren hos Förenade Bil, og sjovt nok, så ved de alle i skranken hvem jeg er når jeg kommer - de tiltaler mig ved navn hver gang, inden jeg selv har nået at sige et ord Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites