Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Så har jeg været et smut forbi Jan Nygaard på Englandsvej, og forhørt mig om muligheden for en iPod tilslutning i min bil. Kort fortalt, så slog de op på en pc, og med det udstyr der er i bilen, så kunne de se at den iPod tilslutning der skal bruges til min bil, der skal partnummeret ende med -609. Fuldstændig som jeg havde på fornemmelsen, så er der flere mulige tilslutninger, afhængig af bil model, årgang, og udstyr i bilen. Efter de var kommet frem til at det var muligt at montere i min bil, så forlangte jeg at de skulle garantere at det kunne lade sig gøre, og hvis de kunne det, så ville jeg få det monteret hos dem. Jeg fortalte så først her min historie med Förenade Bil, og med det samme tilkaldte de lagerchefen, og ham deres iPod expert. Gruppen af folk gennemgik det hele en gang til, og kom frem til at de ikke kunne forstå hvorfor der skulle være problemer med at montere det i min bil - det kan sagtens lade sig gøre med en -609 tilslutning. De havde heller aldrig hørt om at der skulle være enkelte BMW'er, endda så "nye" som årgang 2004, der ikke kunne få monteret en iPod tilslutning uden at det virkede 100%. Alt i alt, så er mit førstegangsindtryk at de virker meget servicemindede og professionelle der på Amager, og bilen er nu booket ind om to ugers tid til en iPod tilslutning Nu går jeg bare og håber helt vildt på at det kan lade sig gøre (er jo alligevel lidt skeptisk med mit held pt), og så kan Joakim Söderström se frem til en længere mail i hans mailbox sidst her på måneden, hvis Jan Nygaard's drenge gør "det umulige" Sjovt nok, så er min bil booket ind hos Förenade Bil blot to dage efter iPod monteringen udføres på Amager. Så det kommer ikke til at gå stille af sig hos Förenade Bil, hvis jeg har en succes historie med i handskerummet, og de så IGEN har løjet mig op i fjæset med at det ikke kunne lade sig gøre pga mit navi-anlæg osv.. Nåh, den tid, den død ved kølle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Held og lykke med det, glæder mig til at høre hvordan det ender.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Alt i alt, så er mit førstegangsindtryk at de virker meget servicemindede og professionelle der på Amager, og bilen er nu booket ind om to ugers tid til en iPod tilslutning Har de sagt noget om prisen på sådan en installation? Jeg ku godt bruge sådan en lille sag også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Har de sagt noget om prisen på sådan en installation? Jeg ku godt bruge sådan en lille sag også. Jeg skal give 4.600 DKK på Amager, så det er ca. 800 DKK mere end de 4.700 SEK Förenade Bil skulle have. Det er dyrt at have det sjovt må man sige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 For dælen jeg ville gerne være en flue på væggen den da du møder op med din Ipod tilslutning der virker hos Förenade Bil:D Hov der kom jeg vist lige til at skrive i kærestens navn :D - BS her:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Nåh, men her kommer så hvad der videre hendte i historien, omkring at få monteret iPod udtag i min bil, og løgnene fra Förenade Bil i Fosie: Mandag den 26/6 havde bilen fået tid hos Jan Nygaard på Amager, og de monterer skidtet, og jeg slipper 400 DKK billigere end aftalt - altså det kostede så 4.200 DKK ialt. Desværre havde de ingen iPod til at teste med på værkstedet, og min egen lå selvfølglig hjemme i Sverige. Da jeg kommer hjem kan jeg konstatere at det virker, men desværre med problemer. Som om der er en interface fejl mellem den nye iPod installation og så den gamle CD-Changer. Så måtte jeg ringe til dem dagen efter, og jeg havde så ikke tid før idag, fredag den 30/6, til at komme til dem igen. Idag kl 8.30 svinger jeg forbi Amager, fortæller hvordan systemet opfører sig, og med det samme siger mekanikeren: "Ah, det ved jeg godt hvad er, vi har vist glemt at hive stikket ud af CD-Changeren, så den står konflikter med iPod'en". Det tog ham så 5 min at hive stikket ud og sætte panelet på igen, and guess what: NU VIRKER IPOD 100% I MIN BIL JUBIIIIII :D De sagde pænt undskyld for forglemmelsen, men pyt med det, nu er lortet installeret og virker perfekt! Desuden vidste vi jo alle, at det selvfølgelig ville virke hvis det var det rette iPod kit der blev monteret. Så nu kan Förenade Bil godt finde på noget af en forklaring for, at de har forsøgt at bilde mig ind at det ikke kunne lade sig gøre i min bil pga navi/TV. Total SKANDALE at et autoriseret BMW værksted for det første ikke kan finde ud af at montere noget så simpelt som en iPod installation, og for det andet står og lyver kunden op i fjæset i flere omgange, og bl.a siger at det kan ikke lade sig gøre at montere! Så tænker jeg desuden, ja altså hvis ikke jeg bare havde haft lidt idé om hvordan tingene hænger sammen, og ikke havde været så stædig og fulgt op på hvad de sagde hos Förenade Bil, ja så havde jeg aldrig fået den iPod installation i bilen. Gad vide hvor mange af deres andre kunder der bare stoler blindt på hvad de siger, og ikke følger deres pladder til dørs? SKANDALE! :thumbdown Nåh, så skulle min bil jo hen til Förenade Bil onsdag den 28/6, med det problem som er den periodiske raslelyd ind bag instrument panelet. Sidst fandt de frem til at det var en af de to elektro motorer der regulerer klima anlægget, så de ville skifte begge to. Det skulle jo blive dejligt at slippe med den irriterende rasleyd, og samtidig vise dem en iPod installation der virkede. Men desværre så virkede det iPod show jo ikke optimalt i onsdags, så den detalje undlod jeg at gøre opmærksom på. Jeg afleverer bilen onsdag morgen kl 8, og de vil ringe når den er færdig - fint nok. Nåh, jeg hører intet fra dem i løbet af dagen, og da de lukker 16.45 så tager jeg derop så jeg er der 16.15. Her siger en dygtig mand så: "Vi har undersøgt bilen idag for det problem der, og vi har fundet frem til at det er den ene af de to elektro motorer inde bag instrument panelet der rasler, så vi har nu bestilt to nye hjem, og vil skifte dem. Vi ringer til dig når de kommer hjem, så du kan få en tid til at få dem skiftet" Altså, helt ærligt! Det fandt de jo ud af for tre uger siden da jeg bl.a. kørte med en makaniker, og jeg fik så denne tid i onsdags (3 uger senere) så de kunne få reservedelene hjem.. HVAD FANDEN ER DET FOR ET LATTERLIGT LORTE VÆRKSTED!? Jeg var så dybt rystet over at de INTET havde foretaget sig en hel dag med min bil, og så gad de ikke en gang ringe og sige den var færdig, eller det var jo nok derfor de ikke ringede, for den var jo ikke færdig.. Til gengæld skulle vi ikke diskutere mere omkring at de skal fixe den raslelyd på garantien, det har de nu indviliget i at gøre - det er vel lige før jeg lægge mig ned på knæ og takke for det! Jeg ved snart ikke, men jeg håber da ikke at alle andre oplever nogenlunde det samme med Förenade Bil, som jeg gør! Nåh, men nu kan jeg se frem til at det bliver søndag, for så skal jeg godt nok sidde indenfor i det gode vejr, og skrive en MEGET LANG email til Joakim Söderström!! Til sidst vil jeg gerne lægge et rigtig godt ord ind for Jan Nygaard's drenge på Amager. Virkelig professionel attitude og hjælp ved skranken, samt et par meget snaksaglige mekanikere der ved hvad de roder med! At de så lige glemte detaljen med stikket i min CD-Changer, ja det betyder sgu ingenting for mig. Vi kan alle fejle, og det var jo ikke som sådan en fejl, men bare noget de lige glemte. Desuden var de hurtige til at erkende forglemmelsen, og jeg kom også til med det samme jeg ankom idag, selv om de alle var travlt beskæftiget med andre biler på værkstedet. Virkelig en samlet positiv oplevelse fra min side, med BMW Amager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Rystende læsning, men åbenbart dagligdag hos Förenade Bil... Jeg havde min BMW til service hos dem i sidste uge, og havde samtidig bedt dem om at skifte menu-knappen til min I-Drive da den har det med at sætte sig fast... Jeg henter bilen som aftalt, og de forsikrer mig om at alt er klappet og klart og jeg bare kan "åka iväg"... På vejen hjem bemærker jeg at menuknappen stadig sætter sig fast, og at der næsten ingen sprinklervæske er på bilen. Jeg tjekker naturligvis servicerapporten, og de har krydset af i feltet "Spolaranläggning testad - efterfylt vid behov" Jeg forsøger at ringe til dem med det samme, men intet svar. I stedet forfatter jeg en vred mail til deres værkstedschef og cc Joakim Söderström. Det er en uge siden nu, og har intet hørt... Sjovt at man gider at besvære sig med at have e-mail hvis man alligevel ikke svarer henvendelser. Jeg er ret ligeglad med sprilnkervæsken, men hvem ved hvad de ellers har hoppet over ved servicen. Slut med Förenade Bil - jeg daffer til Lund i fremtiden!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Rystende læsning, men åbenbart dagligdag hos Förenade Bil... Jeg havde min BMW til service hos dem i sidste uge, og havde samtidig bedt dem om at skifte menu-knappen til min I-Drive da den har det med at sætte sig fast... Jeg henter bilen som aftalt, og de forsikrer mig om at alt er klappet og klart og jeg bare kan "åka iväg"... På vejen hjem bemærker jeg at menuknappen stadig sætter sig fast, og at der næsten ingen sprinklervæske er på bilen. Jeg tjekker naturligvis servicerapporten, og de har krydset af i feltet "Spolaranläggning testad - efterfylt vid behov" Jeg forsøger at ringe til dem med det samme, men intet svar. I stedet forfatter jeg en vred mail til deres værkstedschef og cc Joakim Söderström. Det er en uge siden nu, og har intet hørt... Sjovt at man gider at besvære sig med at have e-mail hvis man alligevel ikke svarer henvendelser. Jeg er ret ligeglad med sprilnkervæsken, men hvem ved hvad de ellers har hoppet over ved servicen. Slut med Förenade Bil - jeg daffer til Lund i fremtiden!! Det er brænd irriterende, jeg har haft samme oplevelse med et autoriseret værksted, her var det bare en Golf og værkstedet hedder SMC biler amager!.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Når BMW får så gode placeringer i brugertilfredskeds undersøgelser, så må man undres over hvorfor det kan lade sig gøre. Tror det Svenske samfund har en anden holdning til en "autoritet" som en handlende åbenbart er her, og at man som kunde ikke brokker sig med æder bitterheden. I Sverige siger man jo ikke sin mening, det er politik ukorrekt. Det er jo nærmest en skam at kalde en dansker konfliktsky. Læste en artikel inde på øresundsbroen om en Svensk forretningsmand, der sagde at andre Svenske der skulle gøre forretninger med danskere skulle være klar over at vi var som spanioler, og havde et markant temperament. Jeg ved ikke hvad han bilder sig ind, men vi er ihvertfald ikke svenske lamme ænder der finder sig i hvadsomhelst, har man betalt forlanger man sgu at få ydelsen også. Han var ejendomsmægler, men klaveret spiller jo på en anden måde i danmark. Hvis man laver noget skidt får man det at vide - in your face.... og det kan godt gøres på en pæn måde, men at man ikke viger tilbage er nok en uvant ting. Det er ikke et hak anderledes i Tyskland, og jeg ville nok sammenligne os med Tyskere istedet, vi er selv ret meget serviceorienterede, og forventer selv det samme fra andre. Vi stiller høje krav til os selv og vores omgivelser. Vi er opdraget til at vi ikke har krav på "tryghed i ansættelsen", men at vi får penge for det vi yder. Et job er en ret til at få en ydelse for et veludført stykke arbejde, ikke en ret at få en månedsløn fra et sted man bare kommer og drikker sin kaffe. Og hvis vi betaler for nogen der tager vores penge eller tid, går vi i luften hvis de spilder vores tid med arrogant bederevidende holdning, løgne, fejl, sjusk, søforklaringer o.s.v. Det svenske samfund har et stort problem, deres tryghed i ansættelsen hvor man ikke bare kan sparke en idiot ud, gør at de må erkende at deres firmaer bliver ALDRIG bedre end den dårligste mand. Har de så tilmed gjort ham til værkfører, har de virkeligt gravet hullet så dybt de kan. En af mine lokale venner og hans Svenske kone arbejder i Danmark, ingen af dem gider arbejde i et Svensk firma mere. Heller ikke hende, det kan hun simpelthen ikke.... hun er totalt negativ over det jeg nævner herover. Glæder mig til at høre hvad ham BMW chefen siger til alt dette. Men han kan sikkert ikke engang gøre noget, selv om han nok gerne ville. Beder han folk passe deres arbejde, eller de ryger på gaden - ender det jo i fagforening det hele. Dog må jeg sige at de gutter inde i ØstraTullgatan har ellers været ok at tale med, ikke en gang har de kommet med søforklaringer, kun lavet småfejl alle kunne have gjort. Derimod har de presset min bil ind med en knækket fjeder lige før midsommerfridagen sidste år, og fik den færdig alligevel. Men de bliver nok opslugt af den anden mentalitet når de kommer ud i det store hus på Frederiksberg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2006 Har lige et spørgsmål ang det ipod der. Er det alle ipods der passer i? Er tæt på at brænde 1800 af på en Ipod video. Vil den passe i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2006 Her er det hvor vi får lavet vores BMW... Jarls Bilservice.. Og går virklig op i at lave og service biler og kunder :):)... www.jarlsbilservice.com Samme her - efter at have prøvet dem i Lund et par gange (de er sådan set OK, men det er megasvært at få en lånebil så er der oplevet 3-4 ugers ventetid og sidste sommer da jeg skulle ha' lavet olieservice var de sommerlukket, så måtte man prøve noget andet). Et enkelt smut forbi Schmiedmann i Greve (der kommer jeg ikke igen, det kan godt være de kan finde ud af biler, men servicen var sgu dårlig). Jeg har så brugt Jarls nogen gange siden - og må sige at jeg er rigtig godt tilfredse med dem. De er klart billigere end BMW, men bruger originale dele, flinke fyre og super service. Jeg har ikke oplevet længere ventetid end cirka en uge på tid til alm service - og lånebil (gamle dog, men de kører jo fint nok) er til rådighed blot du spørger efter det. Har man ikke noget problem men en tur til Helsingborg - så prøv dem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CS-Mose 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2006 Mail til Föenade Bil Hej! En rigtig god idé når du/i mailer til den lokale forhandler - som ikke har lavet et ordentlig stykke arbejde - så skriv en kopi til generalagenten, i dette tilfælde til "Servicemarknadschefen" hos BMW i Sverige. Skriv i selve henvendelsen til forhandleren: "Cc Servicemarknadschefen", så vil denne person pr. automatik afkræve en kopi av besvarelsen til jer som er konsument/forbruger :D Og forholdet mellem forhandler og generalagent gør som regel at man anstrenger sig mere for at "møde" den utilfredse kundes klagemål. Men, det er ikke helt sikkert man bagefter er slet så velkommen i samme forretning næste gang.... Hmmmm, gør det noget? Held og lykke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2006 Nu har jeg ventet i 2 uger på et svar fra Förenade Bil, og har stadig intet hørt.. Har rykket for en kommentar i dag og cc'et brevet til deres Servicemarknadschef, Nils Axling - håber det adstedkommer en reaktion.. Man undrer sig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anonymous 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2006 itrip Hej, må lige smide dette link til dem der ikke stoler alt for meget på værkstederne vedr. deres ipod inst. http://www.griffintechnology.com/products/itrip/ Har overvejet at købe det selv og folk skriver ok om produktet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2006 Jeg har lige købt denne, og er glad for den. ............. http://www.griffintechnology.com/products/itripdock/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 Det eneste den gør er jo at give mulighed for at høre sin ipod i sin bil. Andre sæt giver jo muligheden for at styre sin ipod via radioen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2006 Coolnes faktoren i at kunne styre iPOD'en via bilradioen er der, ingen tvivl om det. Men jeg syntes faktisk at i praksis er det udmærket at anvende iPOD'ens eget interface med mindre man skifter rundt i playlister hele tiden så er det nok uhensigtsmæssigt fordi man jo er nødt til at se på den for at betjene den. Cool med den der lille radiosender - at den virker godt. Jeg købte et andet mærke og den var mildest talt elendig. Plus at jeg syntes det er ret svært at finde en frekvens der ikke er "optaget" af rigtige radiokanaler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Det eneste den gør er jo at give mulighed for at høre sin ipod i sin bil. Andre sæt giver jo muligheden for at styre sin ipod via radioen. Det er rigtigt nok, men jeg syntes at man ogsaa skal kigge paa prisen. Jeg gav 399,- SEK for min iTrip og man skal af med et par tusinde kr. for at faa den til at koere over radioen. Men det er da sikkert at jeg helst ville have den saa den kan styres fra radioen.............det er lidt sejt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Coolnes faktoren i at kunne styre iPOD'en via bilradioen er der, ingen tvivl om det. Men jeg syntes faktisk at i praksis er det udmærket at anvende iPOD'ens eget interface med mindre man skifter rundt i playlister hele tiden så er det nok uhensigtsmæssigt fordi man jo er nødt til at se på den for at betjene den. Cool med den der lille radiosender - at den virker godt. Jeg købte et andet mærke og den var mildest talt elendig. Plus at jeg syntes det er ret svært at finde en frekvens der ikke er "optaget" af rigtige radiokanaler. Den er af rigtig god kvalitet ogsaa fylder den ikke saa meget, men jeg plejer bare at bruge nogle af frekvenserne I starten af fm baandet 87,5 mHz plejer ikke at vaere optaget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 jeg er glad for at det ikke kun er mig der syntes deres kundeservice er under alt kritik. Jeg var derude for at reservere tid til service, men måtte pænt vente på skrankepaven havde kigget færdig på en eller anden internet side. Jeg fik dog servicen bestilt og fik hans visitkort så jeg kunne kontakte ham hvis jeg skulle have lavet mere på bilen. Jeg har senere sendt flere mails til ham uden at han har svaret mig (venter nu på 3 mrd):thumbdown . Så nu bruger jeg need for speed på den anden side af vejen... www.nfs.nu - og det har jeg indtil vidre været godt tilfreds med.:th2: Uffe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Ja, min historie med Förenade Bil her er ikke glemt eller slut, så her kommer et nyt kapitel: Det er nu 2½ måned siden de havde bilen, for én gang for alle at få fixet raslelyden i instrument panelet. Det lykkedes dem ikke, da de ikke havde fået bestilt reservedelene hjem, men til gengæld stolt fortalte mig da jeg kom for at hente bilen, at de for 2. gang på tre uger, havde fundet ud af at det var de to elektro motorer der raslede, så NU ville de bestille dem hjem - og selvfølgelig ringe så snart de kom den lange vej fra Bayern til Malmö, så bilen kunne bookes ind til at få skiftet lortet. Der gik så fire uger, hvor jeg ikke hørte en skid fra Förenade Bil, så jeg ringede til dem. "Ja, de (David Johansson) var kede af det, men de to elektro motorer var desværre ikke kommet endnu, og de ville ringe med det samme de ankom". Der gik tre uger mere (syv uger i alt), jeg vågnede en morgen, og blev så arrig at jeg racede ud til Förenade Bil for at få en forklaring. Desværre var værkstedschefen, David Johansson, som er ham jeg altid har talt med, på ferie. Så jeg måtte snakke med en anden medarbejder. Det blev så rigtig interessant, for denne medarbejder kunne i computeren ikke se noget som helst om at der var bestilt reservedele hjem til min bil, eller at der stod noget om at min bil skulle have fixet noget på garanti!!!! Til gengæld vidste medarbejderen, at David Johansson mødte på arbejde ugen efter, og det var så det eneste positive jeg kunne bruge på det tidspunkt. Mandag morgen var jeg så en af de første der kom ind i deres store nye flotte bygning, og det tog ikke lang tid før David Johansson blev nomineret til en Oscar for fremragende skuespil Han havde (som jeg allerede fandt ud af et par dage for inden) ikke skrevet noget i computeren på min bil, han vidste ikke hvad jeg snakkede om, og kunne i det hele taget ikke huske en skid! Jeg var ved at gå fuldstændig amok, og så var det at David Johansson kom i tanke om, at måske han kunne huske noget alligevel, for han åbnede en skuffe og tog et stykke papir frem på min bil. Der stod sørme alt omkring sagen med raslelyden, med håndskrift havde David Johansson skrevet at to stk elektro motorer skulle bestilles hjem, og det skulle laves på garanti, samt kunden skal ringes op. Flot så, din fucking idiotl! Så han ville bestille elektro motorerne med det samme, og jeg fik en tid 10 dage senere til bilen (nu tog det pludeslig ikke længere så lang tid for reservedele at komme til Malmö). Igår var så dagen hvor bilen igen-igen skulle til Förenade Bil, og få fixet raslelyden. Jeg vidste på forhånd, at det jo nok ikke ville lykkedes for Förenade Bil af den ene eller anden grund. Men hvad ved jeg, jeg er jo gået i sort over Förenade Bil og har ingen tillid til dem, så jeg dømmer dem på forhånd... Men jeg håbede da det bedste igår... Nåh, men de fik bilen kl 7.15 igår og lovede den færdig til kl 16. Den store overraskelse var så at de ringede allerede kl 14, blot for lige at fortælle at min bil ikke fejlede noget som helst?!? De kunne (igen-igen-igen-igen) ikke høre nogen raslelyd, de havde kørt i bilen, og der var ingen problemer med noget. De havde byttet de to elektro motorer, men da der ingen forskel var, så havde de monteret de gamle igen - og jeg kunne sådan set bare komme hen og hente min bil... Ikke optimalt af Förenade Bil, et barn på 4 år kan høre hvordan det skramler rundt inde bag instrument panelet. Jeg er sådan set ligeglad med om det er to elektro motorer eller ej, min bil skal bare fixes, og det kan fanme ikke være så svært - og hvorfor helvede skal det tage så lang tid (indtil videre seks måneder) Nu skal jeg ned i næste uge, og så har de (igen-igen-igen) lovet at stille med en mand der vil køre en tur med mig i bilen. Hold kæft hvor er jeg træt af Förenade Bil!!!! Det er kun fordi garantien på bilen er udløbet nu, og de har lovet at fixe problemet på garanti, at jeg sætter mine ben der. Så snart problemet er løst, kommer jeg ALDRIG mere til at få lavet noget på bilen hos dem mere - det er 100% sikkert!! Og i øvrigt er jeg PISSE TRÆT af det sidste stykke vej ud til deres nye flotte bygning! Hvad fanden sker der med asfalten, kraftedeme en skandale man skal have en X5 for at kører den sidste km!! Og de SINDSYGE kantsten bump, der hvor cykelstien kommer på tværs, hvad foregår der???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Og i øvrigt er jeg PISSE TRÆT af det sidste stykke vej ud til deres nye flotte bygning! Hvad fanden sker der med asfalten, kraftedeme en skandale man skal have en X5 for at kører den sidste km!! Og de SINDSYGE kantsten bump, der hvor cykelstien kommer på tværs, hvad foregår der???? Nu du siger det.. Jeg kørte vel omkring 10-20 km/t i min Z4 og jeg troede jeg stod til at miste både fælge og dæk da jeg kørte stille og roligt over de kansten bump.. utrolig irreterende historie du har der Toft. Jeg har selv været møllen igennem med SMC biler på Amager. En ting er inkompetence en anden ting er løgnere .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 SMC Amager sucks bigtime. Og AUDI danmark er ligeglade. Anmeldte deres værkfører for at have nægtet at modtage en bil med EU garanti. Der skete ikke en meter. Er i tvivl om AUDI i Ingolstadt overhovedet er klar over hvad skade de fjolser her på SMC og Dinbil gør på deres trademark. For ikke at snakke om BMW. De burde sende en testbil til service derude på Förenade Bil, de ville flå dem levende bagefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 SMC Amager sucks bigtime. Og AUDI danmark er ligeglade. Anmeldte deres værkfører for at have nægtet at modtage en bil med EU garanti. Der skete ikke en meter. Er i tvivl om AUDI i Ingolstadt overhovedet er klar over hvad skade de fjolser her på SMC og Dinbil gør på deres trademark. For ikke at snakke om BMW. De burde sende en testbil til service derude på Förenade Bil, de ville flå dem levende bagefter. ja det var helt utroligt. min golf stod hos SMC biler på amager i 3 uger. De lavede samlet arbejde for 3 dage og futtede en styreenhed af i golfen og så var jeg tvunget ud i at ksulle købe en ny.. ja og så krævede de lige 16.000 midt på måneden for løn og materialer.. skal aldrig derud igen. jeg måtte rykke dem igen og igen for svar. og så gik den ene gut på barsel som havde min sag, men han havde ikke viderbragt sagen til en kollega, så kunne jeg starte forfra.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret September 15, 2006 Jeg er satme glad for at jeg ikke købte den M3 derude...... Puha...... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites