Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 det koster 19300 kr at tegne fuld kasko forsikring på en mercedes c220 cdi avantgarde 2001 model.er der nogen der har erfaring ang denne pris klasse? Ja, min erfaring i netop dén prisklasse er at når man får girokortet fra forsikringsselskabet skal man betale det inden forfaldsdato - ellers dækker forsikringen ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 har haft kørekortet i 4 år og ingen skader....det er temmelig dyrt...skal se hvad forsikringen koster til En fabia RS i diesel,,,hvis nogen har erfaring så sig til,, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 bor i malmø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 bor i malmøHint: Rosengård? Slotsstaden? Ribersborg? Husie? Almvik?....(læs: "Malmö" er en meget bred betegnelse) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 sorry almvik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 sorry almvik...generelt et af de dyrere områder at forsikre i - så det forklarer jo en del. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 hvorfor er det et dyrt område?hvad med rosengård? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 hvorfor er det et dyrt område?hvad med rosengård? Fordi solen skinner mere i Almvik end andre områder - det bleger bilerne, og derfor skal de oftere omlakeres!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Fordi solen skinner mere i Almvik end andre områder - det bleger bilerne' date=' og derfor skal de oftere omlakeres!! :D[/quote'] Homer, tak for grinet!!:th2: Emre: Hvor enfoldig kan man dog være? Flyt hjem til far og mor, så de kan holde dig i hånden lidt endnu:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 bor du hos din mor og far siden du snakker løs...?jeg tror siden du kan svare sådan at du bor hos de gamle da det er det bedste for dit vedkommende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 hvorfor er det et dyrt område?hvad med rosengård? Der kan være rigtig mange grunde, men det bedste bud får du ikke herinde, ring til nogle selskaber og hør dig omkring for det er meget meget forskelligt. Forskringsprisen i Sverige afhænger ikke altid kun af hvor du bor, men også hvor gammel du er, hvilken bil, om den er importeret og om du måske har andre forsikringer igennem selskabet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Homer, tak for grinet!!:th2: Emre: Hvor enfoldig kan man dog være? Flyt hjem til far og mor, så de kan holde dig i hånden lidt endnu:rolleye: Hvad med at lade være med at kommentere emner som du alligevel ikke bidrager med noget positivt til ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 tusind tak for hjælpen..der er brug for personer som dem i forrumet, hvor ens spørgsmål bliver taget seriøst..tusind tak..har forhørt mig hos et andet selsskab og de sagde 30320 kr for en hel forsikring..det er helt vildt med priserne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 bor du hos din mor og far siden du snakker løs...?jeg tror siden du kan svare sådan at du bor hos de gamle da det er det bedste for dit vedkommende... Nej du, jeg er gammel nok til at klare mig selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Hvad med at lade være med at kommentere emner som du alligevel ikke bidrager med noget positivt til ? I lige måde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 har haft kørekortet i 4 år og ingen skader....det er temmelig dyrt...skal se hvad forsikringen koster til En fabia RS i diesel' date=',,hvis nogen har erfaring så sig til,,[/quote'] 5500Skr. på min RS hos Läns, men jeg er vist også *gætte gætte* 10 år ældre og bor en anelse fra Malmö... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Jeg synes nu det var rimlig relevant og positivt det jeg skrev, men fred være med det =) I lige måde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 tusind tak for hjælpen..der er brug for personer som dem i forrumet' date=' hvor ens spørgsmål bliver taget seriøst..tusind tak..har forhørt mig hos et andet selsskab og de sagde 30320 kr for en hel forsikring..det er helt vildt med priserne..[/quote'] Jeg skriver med en gut fra insplanet.se. Han er faktisk den anden jeg skriver med nu derfra. Han er yderst hjælpsom med alt. Han tjekker priser på alle de biler jeg mailer ham. Find en bil på www.bytbil.com, skriv nummeret ned og mail det til en af dem fra insplanet.com Skriv dette: Hvilken forsikring, hel eller halv Dit svenske personnummer. Har du ikke det så skriv: Bopæl, fuld adresse og din alder. Hvorlangt du skal køre pr. år i tusinde km. Reg.Nummeret på bilen Jeg har tilmed fået hjælp derinde fra til besiktning og andet. Alt sammen via mail og telefon. De sidder i stockholm. De får provision af de forsikringer de sælger, derfor den store grad af service og drive. Jeg har bla. mailet med Patrik Lundholm - Jeg kan kun tro at han er glad for henvendelser, også fra andre. Ved ikke om han forstår eller kan læse dansk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 hej nielsen. tak for henvisningen..han var faktisk meget billigere end en anden person fra inplanet..tak for goderne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 hej nielsen. tak for henvisningen..han var faktisk meget billigere end en anden person fra inplanet..tak for goderne.. Han sagde godt at du havde skrevet. Lad dette være en opfordring til andre også. Han (Patrik) er kun glad for at hjælpe og mit indtryk er at han finder nogle gode priser.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Hvad måtte du slippe for forsikringen EMRE??? Hvor gammel er du??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 Hvad måtte du slippe for forsikringen EMRE??? Hvor gammel er du??? er 22.koster mig 14500 pr år...det kommer jo an på hvilken model man køber Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 hvilken bil købtedu?? Er selv 23 og flytter til almvig regner jeg med, og skal nok have en mercedes derovre, har nu en e220 her i DK. men ville gerne have en w211 model. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Og hvad vil du så bruge hans pris til? Utallige tråde her på siden beviser jo at tvillinger der køber samme bil kan få 2 priser der ikke engang er tæt på at ligne hinaden ( Nej det eksempel er her ikke men tæt på ) Pas på med at sammenligne priser. Du kan blive slemt overrasket. Og så vil jeg gætte på at det er Almvik du flytter til :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2006 Det er muligt, men jeg vil da aldrig betale MERE end en der bor ved siden af som er yngre uanset hvad du siger med dine tvillinger. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites