Jump to content
emre

forsikring til en mercer

Recommended Posts

det koster 19300 kr at tegne fuld kasko forsikring på en mercedes c220 cdi avantgarde 2001 model.er der nogen der har erfaring ang denne pris klasse?
Ja, min erfaring i netop dén prisklasse er at når man får girokortet fra forsikringsselskabet skal man betale det inden forfaldsdato - ellers dækker forsikringen ikke... :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fordi solen skinner mere i Almvik end andre områder - det bleger bilerne' date=' og derfor skal de oftere omlakeres!! :D[/quote'] Homer, tak for grinet!!:th2: Emre: Hvor enfoldig kan man dog være? Flyt hjem til far og mor, så de kan holde dig i hånden lidt endnu:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
hvorfor er det et dyrt område?hvad med rosengård?
Der kan være rigtig mange grunde, men det bedste bud får du ikke herinde, ring til nogle selskaber og hør dig omkring for det er meget meget forskelligt. Forskringsprisen i Sverige afhænger ikke altid kun af hvor du bor, men også hvor gammel du er, hvilken bil, om den er importeret og om du måske har andre forsikringer igennem selskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Homer, tak for grinet!!:th2: Emre: Hvor enfoldig kan man dog være? Flyt hjem til far og mor, så de kan holde dig i hånden lidt endnu:rolleye:
Hvad med at lade være med at kommentere emner som du alligevel ikke bidrager med noget positivt til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tusind tak for hjælpen..der er brug for personer som dem i forrumet, hvor ens spørgsmål bliver taget seriøst..tusind tak..har forhørt mig hos et andet selsskab og de sagde 30320 kr for en hel forsikring..det er helt vildt med priserne..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bor du hos din mor og far siden du snakker løs...?jeg tror siden du kan svare sådan at du bor hos de gamle da det er det bedste for dit vedkommende...
Nej du, jeg er gammel nok til at klare mig selv.:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har haft kørekortet i 4 år og ingen skader....det er temmelig dyrt...skal se hvad forsikringen koster til En fabia RS i diesel' date=',,hvis nogen har erfaring så sig til,,[/quote'] 5500Skr. på min RS hos Läns, men jeg er vist også *gætte gætte* 10 år ældre og bor en anelse fra Malmö...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Jeg synes nu det var rimlig relevant og positivt det jeg skrev, men fred være med det =)

I lige måde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tusind tak for hjælpen..der er brug for personer som dem i forrumet' date=' hvor ens spørgsmål bliver taget seriøst..tusind tak..har forhørt mig hos et andet selsskab og de sagde 30320 kr for en hel forsikring..det er helt vildt med priserne..[/quote'] Jeg skriver med en gut fra insplanet.se. Han er faktisk den anden jeg skriver med nu derfra. Han er yderst hjælpsom med alt. Han tjekker priser på alle de biler jeg mailer ham. Find en bil på www.bytbil.com, skriv nummeret ned og mail det til en af dem fra insplanet.com Skriv dette: Hvilken forsikring, hel eller halv Dit svenske personnummer. Har du ikke det så skriv: Bopæl, fuld adresse og din alder. Hvorlangt du skal køre pr. år i tusinde km. Reg.Nummeret på bilen Jeg har tilmed fået hjælp derinde fra til besiktning og andet. Alt sammen via mail og telefon. De sidder i stockholm. De får provision af de forsikringer de sælger, derfor den store grad af service og drive. Jeg har bla. mailet med Patrik Lundholm - Jeg kan kun tro at han er glad for henvendelser, også fra andre. Ved ikke om han forstår eller kan læse dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej nielsen. tak for henvisningen..han var faktisk meget billigere end en anden person fra inplanet..tak for goderne..
Han sagde godt at du havde skrevet. Lad dette være en opfordring til andre også. Han (Patrik) er kun glad for at hjælpe og mit indtryk er at han finder nogle gode priser..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad vil du så bruge hans pris til? Utallige tråde her på siden beviser jo at tvillinger der køber samme bil kan få 2 priser der ikke engang er tæt på at ligne hinaden ( Nej det eksempel er her ikke men tæt på ) Pas på med at sammenligne priser. Du kan blive slemt overrasket. Og så vil jeg gætte på at det er Almvik du flytter til :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites