emre 10 Anmeld indhold Skrevet June 4, 2006 hej folkens, er det billigst at tegne forsikring til en benzin mercedes eller en diesel mercer?jeg tænker på c200 komprosser eller en C270?begge modeller er fra 2001 hjælp jeg kan ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge.dybt forvirret.kører ca 20,000 km om året--- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 Tror næppe brændstoffet er afgørende. Men ring og spørg et par selskaber så får du svar i stedet for mere eller mindre kvalificerede gæt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 kender du nogle billige forsikringselskaber?har ikke købt bilen endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 Som sagt en hel del gange før, i andre tråde om forsikring, så vil du ikke kunne bruge et gæt til særligt meget... Prøv at ring, da du ikke kan gøre særligt meget før du har bilen du vil have's registrerings nummer, men igen ring og spørg. Ellers er Google din ven: http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=BilF%C3%B6rs%C3%A4kring&spell=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 Som sagt en hel del gange før, i andre tråde om forsikring, så vil du ikke kunne bruge et gæt til særligt meget... Prøv at ring, da du ikke kan gøre særligt meget før du har bilen du vil have's registrerings nummer, men igen ring og spørg. Ellers er Google din ven: http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=BilF%C3%B6rs%C3%A4kring&spell=1 hvordan laver man en bruger på insplant.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 hvordan laver man en bruger på insplant.se Det opretter de første gang du bruger dem. Opret en forespørgsel på en bil, så får du en bruger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 men jeg har ikke registeringsattesten på bilen,da jeg ikke har købt bilen endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2006 men jeg har ikke registeringsattesten på bilen' date='da jeg ikke har købt bilen endnu[/quote']Du skal bare bruge et registreringsnummer på svensk fra en lignende model - så kan du tjekke prisen på forsikring. Det står altsammen i de andre tråde om emnet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Du skal bare bruge et registreringsnummer på svensk fra en lignende model - så kan du tjekke prisen på forsikring. Det står altsammen i de andre tråde om emnet hvor kan man finde et registreringsnummer på nettet?er der ikke hjemmeside hvor man kan søge private svenske biler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 find en tilsvarende på f.eks. bytbil.se/bilweb.se/blocket.se, nummerpladen er synlig på mange af billederne, og lav en uforpligtende forespørgsel på dette registreringsnummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 hvor kan man finde et registreringsnummer på nettet?er der ikke hjemmeside hvor man kan søge private svenske biler?Sorry...men, emre - har du nogensinde hørt om at man godt selv må tænke lidt logisk? Der er tonsvis af tråde herinde om emnet, samt en kæmpe link-samling til bil-sites - brugte som nye. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Sorry...men' date=' emre - har du nogensinde hørt om at man godt selv må tænke lidt logisk? Der er tonsvis af tråde herinde om emnet, samt en kæmpe link-samling til bil-sites - brugte som nye.[/quote'] hvad betyder Ungefärlig mätarställning ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 hvad betyder Ungefärlig mätarställning ?Det betyder at den har gået "cirka" xx kilometer. Altså et estimat på hvad den har gået - ikke noget der lyder specielt positivt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 er det km tælleren på bilen som man skal købe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 er det km tælleren på bilen som man skal købe? Nej, normalt tager man det gennemsnitlige kilometerantal pr. model pr. årgang, dividerer det med den kvadrerede afvigelse af de 100 ældste og de 100 yngste biler pr årgang. Det giver den "Ungefärlig mätarställning". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 forstår det ikke det er en mercedes c220 cdi fra 2001 og kørt 164000..hvordan kommerjeg ud af det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 forstår det ikke det er en mercedes c220 cdi fra 2001 og kørt 164000..hvordan kommerjeg ud af det?Du finder ud af det ved at få den M-testet, og trukket historikken på bilen ud...eks. af MB i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Emre, du burde slet ikke købe bil ! For satan da en række dumme spørgsmål ! Brug nu søgefuktionen inden det går helt galt for dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Nej' date=' normalt tager man det gennemsnitlige kilometerantal pr. model pr. årgang, dividerer det med den kvadrerede afvigelse af de 100 ældste og de 100 yngste biler pr årgang. Det giver den "Ungefärlig mätarställning".[/quote'] :lol: Den var sgu god! :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 drenge slap lige af..der er jo nogle svenske ord som man ikke forstår,det er da ens fulde ret til at spørge hvad det betyder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 det er da ens fulde ret til at spørge hvad det betyder Hvis du nu lukker øjnene så kan du se ALT det du har ret til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Lidt happy slapping, og så er dagen i gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 ja men vidste ikke hvad det betød men fik at det var antal km på bilen..men ok tak for hjælpen for dem der har svaret... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 det koster 19300 kr at tegne fuld kasko forsikring på en mercedes c220 cdi avantgarde 2001 model.er der nogen der har erfaring ang denne pris klasse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 det koster 19300 kr at tegne fuld kasko forsikring på en mercedes c220 cdi avantgarde 2001 model.er der nogen der har erfaring ang denne pris klasse? Det afhænger helt af din alder, hvor længe du har haft kørekort og bopæl. Jeg syntes det lyder ret dyrt, men det afhænger jo af mange ting. Jeg giver cirka 8000 kr for min bmw 530dA 2002 model for fuld kasko med fri km, er 32 år og har haft kørekort siden jeg var 18. Desuden bor jeg langt ude på landet hvilket har en positiv effekt på forsikringspræmierne. Jeg har samlet indbo+hus forsikring hos samme selskab (IF). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites