emre 10 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2006 hvilke rejseselsskab er billigst hvis man skal til stuttgard el munchen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Kommer selvfølgelig an på, hvorlænge der er til du skal afsted. Jo kortere tid, jo dyrere er billetten som regel! En god side er: www.flybillet.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 jeg skal kun bruge en enkel billet, da jeg kommer hjem med min nye bil som jeg helt vild glæder mig til...min elskede venter på mig i tyskland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Air Berlin skulle være ret billige, men det kræver vist en mellemlanding i Berlin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mmmelissa555 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 jeg skal kun bruge en enkel billet' date=' da jeg kommer hjem med min nye bil som jeg helt vild glæder mig til...min elskede venter på mig i tyskland[/quote'] Bare lige en ting jeg syns du skal tänkte på, biler fra tyskland er for det meste svärer at sälge igen. En jeg kender köbte en BMW fra tyskland, men da han blev trät af den, kunne han ikke sälge den igen, da svenskerne ikke er så meget for at köbe udlandske biler. Så det ende med at han köbte en ny bil ved siden af. Bilen fra tyskland har nu stået i garagen i ca. ½ år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Bare lige en ting jeg syns du skal tänkte på' date=' biler fra tyskland er for det meste svärer at sälge igen.[/quote'] Så er det fordi prisen er forkert. Alle biler kan sælges til den rette pris. Men det var ikke det tråden handlede om. Dette emne er diskuteret utallige gange i andre tråde. Flybilletter til Tyskland har jeg ingen erfaring med. Held og lykke med bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mmmelissa555 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Tråden står under FRI DEBAT, det kan godt väre at overskriften er flybiletter, men hvis jeg har lyst til sige noget til ham om bilen han skal hente i Tyskland, så siger jeg det. Også er jeg ligeglad om du har diskuteret det utallige gange med andre herinde, og derfor er trät af det emne, så lad vär med at komme med nogen kommentar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 hej.air berlin kører ikke til munchen el stuttgart.der står germany sest,east?er der nogen der kan hjælpe? jeg takker alle for svarene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 hej.air berlin kører ikke til munchen el stuttgart.der står germany sest,east?er der nogen der kan hjælpe? jeg takker alle for svarene... Som jeg skrev krævede Air Berlin en mellemlanding.. de flyver fra kbh-berlin og fra berlin-munchen. Men ellers tag SAS, de flyver direkte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 ejj sas vil have 4200 kr, mens det koster med air berlin ca 1200 kr..vil heller vente lidt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Det kan gøres med SAS for ca. 1.500 direkte o/w - prøv www.travelmarket.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 ejj sas vil have 4200 kr' date=' mens det koster med air berlin ca 1200 kr..vil heller vente lidt[/quote'] Det kommer jo an på hvilken afgang man vælger.. d. 21. har sas en afgang til 1000 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Tråden står under FRI DEBAT, det kan godt väre at overskriften er flybiletter, men hvis jeg har lyst til sige noget til ham om bilen han skal hente i Tyskland, så siger jeg det. Også er jeg ligeglad om du har diskuteret det utallige gange med andre herinde, og derfor er trät af det emne, så lad vär med at komme med nogen kommentar! Hvis den er under fri debat er min kommentar vel lige så velkommen eller ej som din? Så ro på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mmmelissa555 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2006 Hvis den er under fri debat er min kommentar vel lige så velkommen eller ej som din? Så ro på! Der er ligesom forskel på at give et tip, og at fise rundt og sige til folk at de ikke må skrive ditten og datten fordi du har diskuteret det utallige gange med andre. doh! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites