vtbs 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 God tur hjem http://www.sikkertrafik.dk/db/files/s_crashtest_1.wmv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Man takker jo GUD for at de ikke har plantet træer nede i tunnelen...... De er jo livsfarlige de træer.......... Der må være en lov imod at de færdes på offentlig vej????? God tur hjem http://www.sikkertrafik.dk/db/files/s_crashtest_1.wmv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Det er så ikke det' date=' du skriver ;) [/quote']Al´så, hvordan du opfatter mine indlæg, kan jeg jo ikke gætte mig til. Men at direkte bede nogle om at "fise af"...dér skal meget til. Som MOD skal man jo lege skydeskive for mangt og meget. Og det ses jo tydeligt i denne tråd. Læs ovenstående, samt tidligere indlæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Den film der. Hvorfor har de spændt den pæl fast. Havde det været i naturen, var pælen knækket Nå men for lige at kaste mig ind mellem flammerne Jeg har nu de sidste 3 dage halveret min hastighed i byen, landevej og motorvej pga. denne snart lange tråd. Og jeg indrømmer også at jeg ikke har været den klogeste i trafikken. (vil lige indskyde at jeg altid kører meget pænt ved personer, skoler og lign.) Jeg bliver næsten aldrig sur eller irriteret i trafikken. Søndag følte jeg at jeg lige så godt kunne have taget cyklen. Jeg blev for første gang overhalet både på landevejen og motorvejen, og det var bare en vanesag. Nu på 3.dagen var det helt normalt. Det tager godt nok dobbelt så lang tid at komme hjem, men betyder ikke længere så meget. Jeg har heller aldrig været bange for det med klippekort. For blev jeg stoppet havde jeg ikke noget kort bagefter alligevel. Den med 10=44 er jo rigtig nok. Hvis en eller anden unge vader ud på gaden, er det vel heller ikke meningen ungen skal straffes med døden. Der er jo en del mudder i denne tråd. Men har taget det jeg kunne bruge, og har prøvet at køre nogen lunde efter hastighedsgrænserne. Det lyder næsten for helligt. Men til jer der har fået det for vane med for hurtig hastighed, prøv at lade være, for det er ikke så slemt. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Al´så, hvordan du opfatter mine indlæg, kan jeg jo ikke gætte mig til. Som jeg skriver tidligere: Vil man forstås korrekt, må man nødvendigvis skrive, så det ikke kan misforstås. Især som moderator ! Læs ovenstående, samt tidligere indlæg. CITAT !: Han må stege så længe. Og jo længere, desto bedre...i min verden. Jeg steger skam ikke...og lider bestemt ikke. Jég tror, du steger - og det var din medtrafikanter, der led ;) Der skal mere fyldige argumenter og meninger til, før jeg lader min kropstemperatur stige. Debat er godt - udveksling af meninger er sundt - men at lægge folk ord i munden, for at lyde vægtig og meningsfuld...nej. Det bliver bare til luftfrikadeller. Ja, det prøver jeg netop at imødegå. Jeg har ellers sat stor pris på det her forum og gør det stadig. De sidste dages råben højt i den ene eller anden sammenhæng reducerer imidlertid "prisen..." Du har dine meninger, jeg har mine. Men jeg forlanger bare at blive citeret og forstået korrekt. That´s all. Så skriv på en måde, så det er forståeligt - og la' venligst være ligeledes med at hænge mig ud for noget, der ikke er korrekt ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 ^^ Man skulle tro det var en kælling så meget der kan mundhukkes ;) (ikke for at fornærme de Q som er på debatten) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 ....en hel masseDu gled hurtigt bort fra din beskyldning om at jeg havde bedt dig om at fise af...måske fordi du godt kunne se den ikke holdt vand. Det faktum giver mig så ikke "et point mere", da det ikke er det det her handler om. Og at jeg er moderator skal du kun være glad for - ellers var anarkiet brudt ud herinde for længst Og var jeg ydermere en dårlig én af slagsen, så havde jeg kylet dig ud for længst, og nydt min "konge-status". Men sådan er jeg ikke...og det tror jeg ikke du vil forstå. Ja...hvis en Schumacher-padde kommer bragende op i mig med 200 km/t, og jeg er igang med at overhale, så lader jeg ham stege så længe jeg kan...jeg har ikke travlt med min overhaling, men fortsætter den på vanlig vis. Og ja, jeg kan da lige nappe den næste bil med også, hvis der ikke, umiddelbart, er plads inde imellem dem. Hvis du tror jeg cruiser i overhalingsbanen med 110 km/t med vilje, så synes jeg, igen, at du bør læse tråden fra starten, og iføre dig nogle mere realistiske briller. Dem du har på nu forvrænger en del... Og dette påpeger jeg, da du mistolker mine indlæg. Jeg er ikke igang med at "hænge dig ud for noget, der ikke er korrekt!" I bund og grund, hvad er så mest forsvarligt i trafikken? At blæse afsted på en to-sporet motorvej i myldretiden med 200 km/t, eller færdiggøre sine overhalinger med en fornuftig hastighed, og ikke lade sig stresse af Schumacher-på-kofangeren. Vælg selv. (Er det skåret nok ud i pap nu?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Er det skåret nok ud i pap nu? Glem det - du er slet slet ikke værd at spilde mere krudt på. Uha da da... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Glem det - du er slet slet ikke værd at spilde mere krudt på. Uha da da...Fair nok. Så har vi vist også skudt nok kinesere af i den hér tråd... Nu blev det tid til en kop frisk mokka Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Fair nok. Så har vi vist også skudt nok kinesere af i den hér tråd... Nu blev det tid til en kop frisk mokka Helt enig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 havde lovet mig selv, men........ Kære Miriam...... Du har virkelig forstået at starte en tråd, som kan blive ved i det uendelige... Til alt hvad der er skrevet om fartsyndere og sneglebillister........ Kør som i vil. Machos.... lad være med at crashe foran mig, uanset køreretningen. Bare betal hvad det koster, og lad dit piv blive hjemme, når dødsulykken eller den fede fartbøde rammer dig. Jeg havde lovet at holde min mund, men er i klar over hvad det hele startede med?. Jeg er så heldig - nogen vil sige uheldig - at jeg har fået job på grønland. Det værste der kan ske deroppe er at blive kørt ned af en snescooter. Pas nu godt på Jer selv og alle de andre billister. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2006 Jeg har nu de sidste 3 dage halveret min hastighed i byen, landevej og motorvej pga. denne snart lange tråd. Jeg håber sgu ikke at du mener at du bogstavelig talt har halveret hastigheden - for det må betyde at du enten førhen har kørt svine hurtigt eller at du nu kører svine langsomt Bare betal hvad det koster' date=' og lad dit piv blive hjemme, når dødsulykken eller den fede fartbøde rammer dig.[/quote'] Hvis man er belvet "ramt" af en dødsulykke tror jeg nok det kan siges med en hvis sikkerhed, at man ikke piver bagefter :p Nå spøg til side - kør nu bare ordenligt for pokker. Til jer der gerne vil køre for hurtigt - træk vejret og respekter lige at folk ikke altid er så hurtige til at trække til højre som i gerne vil have dem til - hvis ham foran er faldet helt i søvn, så er et blink med lygter bedre end at lægge Jer helt op bagi. I ved jo aldrig om i er kommet til at lægge Jer bag en psykopat, der kan finde på at klodse bremsen bare for at genere. Det er meget muligt at det så er hans skyld, men det går også ud over Jer. Til jer der aldrig vil køre for hurtigt - det er helt fint - hvis I også venligst vil overholde reglen om at holde til højre med samme omhyggelighed, og husk at tjekke spejlene. Og hvis muligt, så undlad de der cruise control overhalinger, hvor en der kun kører 109 km/t skal overhales af en der kører 110 km/t. Hvis det alligevel ikke betyder så meget med hastigheden så bliv bagved med 109. Hvis det er en tumpe foran som kører med ujævn hastighed så træd lidt på speederen og overtræd hastighedsgrænsen kortvarigt for at overhale tumpen. Jeg har prøvet at køre som begge dele alt afhængigt af om jeg synes jeg har travlt eller ej. Kender tydeligt problemerne. Jeg kunne dog aldrig nogensinde i min vildeste fantasi finde på at lægge mig ud i yderbanen bare for at forhindre at andre kører hurtigere end mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Center Boulevard... ...stod de så på i morges - det sædvanlige sted oppe ved BC. Selv om man ikke må være skadefro, så var det alligevel en lille-lille-bitte smule underholdende med den fine taxi-mercedes der bare absolut skulle frem i en fart og hvis fører måske nok blev lettere irriteret over at min 530d'er altså kan rykke helt OK fra stilstand ved rødt - jeg lettede bare trykket på speederen da speedometeret nåede 60 km/t. Han gjorde ikke, overhalede mig, overså den flinke modkørende der ellers blinkede energisk til os (hvordan man så ellers overser det?!? Måske han SMS'ede imens han kørte ) og fyrede den af i fin stil indtil han blev vinket ind af sidegaden oppe ved panserne. Tja... Så kom jeg alligevel først frem til krydset længere fremme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 ...stod de så på i morges - det sædvanlige sted oppe ved BC. Selv om man ikke må være skadefro, så var det alligevel en lille-lille-bitte smule underholdende med den fine taxi-mercedes der bare absolut skulle frem i en fart og hvis fører måske nok blev lettere irriteret over at min 530d'er altså kan rykke helt OK fra stilstand ved rødt - jeg lettede bare trykket på speederen da speedometeret nåede 60 km/t. Han gjorde ikke, overhalede mig, overså den flinke modkørende der ellers blinkede energisk til os (hvordan man så ellers overser det?!? Måske han SMS'ede imens han kørte ) og fyrede den af i fin stil indtil han blev vinket ind af sidegaden oppe ved panserne. Tja... Så kom jeg alligevel først frem til krydset længere fremme... hehe det er svært at have ondt af taxaer, sådan som de kører. Den måde de ligger og presser en ved lufthavnen, for så bare at dreje ind højre alligevel til sidst, fordi de skal af.. Forleden så jeg en taxa holde på spærelinierne mellem motorvejen og afkørslen til jyllingevej (med en kunde). Jeg tror nok han var kørt for langt og forsøgte så at komme tilbage til afkørslen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 ...stod de så på i morges - det sædvanlige sted oppe ved BC. Selv om man ikke må være skadefro, så var det alligevel en lille-lille-bitte smule underholdende med den fine taxi-mercedes der bare absolut skulle frem i en fart og hvis fører måske nok blev lettere irriteret over at min 530d'er altså kan rykke helt OK fra stilstand ved rødt - jeg lettede bare trykket på speederen da speedometeret nåede 60 km/t. Han gjorde ikke, overhalede mig, overså den flinke modkørende der ellers blinkede energisk til os (hvordan man så ellers overser det?!? Måske han SMS'ede imens han kørte ) og fyrede den af i fin stil indtil han blev vinket ind af sidegaden oppe ved panserne. Tja... Så kom jeg alligevel først frem til krydset længere fremme... HA HA HA!!!! Det er det jeg lever for! Fucking pis taxaer i deres 280 CDI!! Jeg nyder også at holde dem i bakspejlet eller i yderbanen fra Taarnby til lufthavnen hvor de nødtvungent må bremse op for at lægge sig ind BAG VED BIMMEREN!!! Jeg kan nu ikke forstå alt den ballade omkring trafikkontrol. Hvorfor abb. I ikke bare på broens automatiske trafikkontrolsadvarsel som jeg gør :-) Det koster mig kun et par pilsnere og en gang lasagne om måneden! Har en kammerat som kører 30-60 min. før mig om morgenen... Og han bliver sgu ved med at ringe indtil jeg står op og får min advarsel! Se det er service oveni de 2560,- om måneden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Ja jeg må tilstå at Hr Credde herinde fra, har været overordentlig hjælpsom... TAK FOR DET CHAMP!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Ja jeg må tilstå at Hr Credde herinde fra, har været overordentlig hjælpsom... TAK FOR DET CHAMP!!! :) Nu er jeg sjældent særlig forumtrådsregelrytterarrogantdedektivpolitibjents agtig, men jeg ved ikke lige hvilken relevans det du skriver har til den ellers så fantastisk lange tråd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Derfor ref. jeg til Credde, oms har været så flink at advare mig om morgenen, da han og jeg, kører med ca 10 min interval og han kører som regel først.... Jeg kan nu ikke forstå alt den ballade omkring trafikkontrol. Hvorfor abb. I ikke bare på broens automatiske trafikkontrolsadvarsel som jeg gør :-) Det koster mig kun et par pilsnere og en gang lasagne om måneden! Har en kammerat som kører 30-60 min. før mig om morgenen... Og han bliver sgu ved med at ringe indtil jeg står op og får min advarsel! Se det er service oveni de 2560,- om måneden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites