Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet June 1, 2006 Så slip gassen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 De går sgu da helt i selvsving.............. Er der virkelig så lavvandet i kaffekassen......................???politiet....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Så slip gassen Vi burde snart lave noget SMS alert. Det ville kræve følgende: 1 sim kort hvorfra der kan sendes sms'er som så opsættes på en asterisk server samt kodning af en asterisk server hvorpå en mobil telefon vil kunne opkobles. Medmindre der er nogen der har adgang til en sms service på nettet. Så kunne der opsættes et telefon nummer man kan ringe på og derefter tryk 1 for fartkontrol mod DK efter broen (etc..) og når det er sket vil den så sende sms'er ud til en liste af medlemmer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 i gamle dage havde et mobilnummer en email adresse alá 12345678@sonofon.dk hvis jeg husker rigtigt.... Findes der tilsvarende ting i dag???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 i gamle dage havde et mobilnummer en email adresse alá 12345678@sonofon.dk hvis jeg husker rigtigt.... Findes der tilsvarende ting i dag???? det var i gamle dage :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Ja ok.... man havde vel lov at være optimist......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 tja, man kunne måske bruge: http://smsme.dk/?page=sendsms Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 og da jeg kørte forbi for ca. 20 min. siden stod de stadig på "sverige"-siden af tunellen.. så pas på på vej hjem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SørenBirk 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Tager de billeder eller? Jeg kørte måske en anelese for hurtigt ud af tunnelen på vej hjem, hvor de stod og målte, men jeg blev ikke vinket ind til siden. Tager de bare billeder nu, notér nummerplader eller lign? nogen der ved noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Kørte forbi ca 17:15 - der stod de der stadigvæk (lige efter tunnelen på vej mod Sverige) - med 3 biler vinket ind til siden.... Det var nu lidt spøjst at de havde valgt at sætte hastigheden ned til 70km/t efter tunnellen for at mindske faren for dem som stod klar til at tage imod dem som blev vinket ind :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Jeg kørte måske en anelese for hurtigt ud af tunnelen på vej hjem, hvor de stod og målte, men jeg blev ikke vinket ind til siden. Tager de bare billeder nu, notér nummerplader eller lign? nogen der ved noget? Nej, det er laser, hvis du ikke er blevet vinket ind til siden så er du "home safe":) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 De står der lige nu, og måler ind i tunnellen ud mod Sverige. En vi kender blev taget med 121km/t og en Tysker med 188Km/t Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Nej, det er laser, hvis du ikke er blevet vinket ind til siden så er du "home safe" Moerke, er det helt sikkert det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Ja er også lige sneget mig forbi takket været en tysk lastbil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Nej, det er laser, hvis du ikke er blevet vinket ind til siden så er du "home safe" Moerke, er det helt sikkert det? Altså MIN PERSONLIGE ERFARING er at når de står sådan der, så måler de med det samme, også får du bøden på stedet. Det er jo ikke et kamera han står med, så havde der holdt en kassevogn og blitzet i nødsporet. Jeg vil ikke garantere noget for jeg er ikke politi-fartrazzia-ekspert, men jeg er 100% overbevist om at du bliver vinket ind hvis du er blevet taget i at køre for hurtigt når opstillingen er sådan. Hvis du har kørt for stærkt og ikke er vinket ind kan det jo skyldes der var en anden bil der skyggede for målingen, at vennerne længere nede af vejen var optaget af andre kunder o.lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Kørte forbi ca 17:15 - der stod de der stadigvæk (lige efter tunnelen på vej mod Sverige) - med 3 biler vinket ind til siden.... Det var nu lidt spøjst at de havde valgt at sætte hastigheden ned til 70km/t efter tunnellen for at mindske faren for dem som stod klar til at tage imod dem som blev vinket ind :o) Jeg tror nok ikke det var for at mindske faren, de har stået der før hvor man måtte køre 90 km/t .. Måske gør de klar til at der skal være vejarbede der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Altså MIN PERSONLIGE ERFARING er at når de står sådan der, så måler de med det samme, også får du bøden på stedet. Det er jo ikke et kamera han står med, så havde der holdt en kassevogn og blitzet i nødsporet. Jeg vil ikke garantere noget for jeg er ikke politi-fartrazzia-ekspert, men jeg er 100% overbevist om at du bliver vinket ind hvis du er blevet taget i at køre for hurtigt når opstillingen er sådan. Hvis du har kørt for stærkt og ikke er vinket ind kan det jo skyldes der var en anden bil der skyggede for målingen, at vennerne længere nede af vejen var optaget af andre kunder o.lign. Ja en dejlig lastbil...... for en gangs skyld.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Det var nu lidt spøjst at de havde valgt at sætte hastigheden ned til 70km/t efter tunnellen for at mindske faren for dem som stod klar til at tage imod dem som blev vinket ind :o) Jeg tror nok ikke det var for at mindske faren' date=' de har stået der før hvor man måtte køre 90 km/t .. Måske gør de klar til at der skal være vejarbede der.[/quote'] Eller også var deres timeløn ikke høj nok i morges i den anden ende af tunnelen, og så kan man jo vinke dem ind til siden der på vej hjem kører over 70 km/t, som måske plejer pænt at køre 90 km/t og ikke lige til "dagens begivenhed" havde set den nedsatte hastighed I morgen eftermiddag står de der nok ikke, og så må man køre 90 km/t igen - skulle da ikke undrer nogen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Eller også var deres timeløn ikke høj nok i morges i den anden ende af tunnelen, og så kan man jo vinke dem ind til siden der på vej hjem kører over 70 km/t, som måske plejer pænt at køre 90 km/t og ikke lige til "dagens begivenhed" havde set den nedsatte hastighed I morgen eftermiddag står de der nok ikke, og så må man køre 90 km/t igen - skulle da ikke undrer nogen.. Ja det kan være. Vi kom dog ud af tunnellen med ca. 85km/t vi blev ikke stoppet og der var massere af plads til at hive os ind.. Men ja jeg skal ikke gøre mig klog på deres logik (politiets) =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Bilister drønede over Øresundsbroen Efter en måned med regelmæssig fartkontrol på Øresundssundsbroen troede politiet i Tårnby, at tiøren var faldet. Men torsdag aften skrev færdselsbetjente 78 fartsyndere på fem timer. - Det mest beskæmmende er, at 54 af dem fik et klip i kørekortet for at køre for stærkt, og det er mange, siger den vagthavende ved Tårnby Politi, Jørgen Flintholm. Bilernes fart er målt i tunnellen til Peberholm, og her må man faktisk kun køre 90 km/t. Det er der en årsag til, lyder det fra politiet. Der er ingen nødspor, så det kan være svært for hjælpen at nå frem. To bilister kørte så hurtigt, at de betinget bliver frakendt kørekortet. Her stod speedometernålen på henholdvis 164 km/t og 188 km/t. www.eb.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Jeg undres ...... Hvorfor køre I ikke bare efter reglerne ????? Og slipper for de bekymringer om hvor polisen nu står i dag Ja bevars det er måske let nok at sige når man nu ikke har det der wunderpap Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Hvorfor køre I ikke bare efter reglerne ????? Og slipper for de bekymringer om hvor polisen nu står i dag Ja bevars det er måske let nok at sige når man nu ikke har det der wunderpap Pas på med at sige sådan noget, nogen kunne jo finde på at beskylde dig for at være hellig, men ja det er ikke et så stort problem i tunnellen hvis man kører 90 km/t .. man kommer alligevel ikke særlig meget hurtigere frem ved at køre 120 km/t f.eks. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Så er det også på skrift: http://ekstrabladet.dk/112/article201350.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Jeg har vist fået noget galt i halsen..................................... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Det sjove er at i den danske grundlov står der faktisk at det er ulovligt det de foretager sig....... Hvis du opfører dig som en "bonus pater", kan du ikke straffes..... og det må man jo sige man gør når alle kører for stærkt..... Det korte af det lange er; at opfører du dig helt normalt og som flertallet kan man ikke straffes......................... Øh bø .. Det var da i hvert fald god humor sådan en fredag morgen, kan du ikke lige uddybe dig når du påstår at dem som er ansat til at håndhæve loven og skrider ind mod nogen som bryder loven er i strid med grundloven ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites