hsahirf 10 Anmeld indhold Skrevet June 1, 2006 Hej, Er der nogen, der er frisk på en runde golf lørdag morgen 10/6 (tee-off ikke senere end kl. 10)? Det kunne f.eks. være på Sofiedals GK, som jeg ikke har prøvet endnu, men som er en af de klubber, jeg overvejer at købe spelrätt til og derfor gerne vil prøve. Men er åben for andre forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Hej Henrik, hvis du har lyst er velkommen på en (særdeles) early bird på Barsebäck lørdag morgen, vi spiller som regel allerede ved 7-tiden. Mvh Henrik Hej, Er der nogen, der er frisk på en runde golf lørdag morgen 10/6 (tee-off ikke senere end kl. 10)? Det kunne f.eks. være på Sofiedals GK, som jeg ikke har prøvet endnu, men som er en af de klubber, jeg overvejer at købe spelrätt til og derfor gerne vil prøve. Men er åben for andre forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2006 Vi (en anden herfra) spiller imorgen tidlig (tee off omkring kl 7) på Assertorp, hvor vi er medlemmer. Du er velkommen til at spille. Sofiedal er desværre lavet hel del om pga en vej som skal gå igennem. Jeg er også frisk næste lørdag, men det skal være super tidligt, da jeg har noget firma tamtam omkring middag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 jeg er også frisk på noget golf næste lørdag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 Ja, det blev jo altså ikke idag - firmafest igår Barsebäck glæder jeg mig rigtig meget til at spille, men det bliver desværre ikke i denne måned at jeg lægger 5-700 i greenfee for en enkelt runde - er du medlem deroppe, Henke? MC Manden og Thomas, hvad siger i til lørdag kl. 7.00 på Assartorp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 MC Manden og Thomas, hvad siger i til lørdag kl. 7.00 på Assartorp? Jeg er derude igen imorgen tidlig (inden kl 8) og Thomas og jeg spiller en early bird mandag også.... Herligt med et par fridage :o) Du siger bare til når du vil med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 ja, fridage er I spiller meget? Nu ikke noget med at gøre for meget grin med mine skæverter og jordtrillere Jeg vil meget gerne med på lørdag morgen, d. 10/6 ... tager i sommerhus ved sjællands odde iaften, så kan desværre ikke denne weekend (tager en runde på Odsherred på vej hjem på mandag) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 I spiller meget? Nu ikke noget med at gøre for meget grin med mine skæverter og jordtrillere Ja, vi spiller meget, hvilket desværre ikke har gjort os bedre ... Ingen griner af andre, men vi hygger os .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Er i stadig friske lørdag? Hvordan med starttid, er det noget i klarer eller det behøver man måske slet ikke bekymre sig om på den tid af døgnet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites