boysen 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2006 yeps...det er jævnt bittert at have 2 polske spillere på holdet + træner.... jeg var sgu sikker på at polen nok lige skulle ordne den... men når man først begynder at spille det sidste kvarter, og så samtidig har 2 stolpe skud så er det sgu ikke nemt at vinde en kamp! - bittert! - eneste positive var at man havde Klose som anfører.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2006 Sverige er vel en sikker vinder i aften Det håber jeg, hvis de vinder med 3 mål eller mer så vinder jeg 800 riksdaler:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 Sverige - Trinidad 0-0...och jag vill bara emigrera!!! Någon som kan erbjuda mig ett danskt medborgarskap, om förlustsviten fortsätter...?! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 Hvis man ikke kan score på de mange chancer man har, så vinder man heller ikke. Var det bare mig eller var Zlatan endnu engang elendig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2006 Kan godt se at der skal skiftes ud efter hver runde, hvis man skal være med her :) kom hjem i dag fra sweden rock festival, og fandt ud af at jeg indtil videre kun havde fået 13 point. men så kom Bravo. så nu er jeg ikke helt ude af spillet :th2: havde ellers forståelsen af at folk ikke ville skifte spillere:new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Ballade i den svenske lejr.... http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article203418.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 12, 2006 Kan godt se at der skal skiftes ud efter hver runde, hvis man skal være med her :) kom hjem i dag fra sweden rock festival, og fandt ud af at jeg indtil videre kun havde fået 13 point. men så kom Bravo. så nu er jeg ikke helt ude af spillet :th2: havde ellers forståelsen af at folk ikke ville skifte spillere:new: hehe ja det troede jeg heller ikke man ville. Men hvad, det gælder jo om at vinde og spille spillet og det gør man nok bedst tror jeg ved at købe og handle spillere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 Gah!!! Kiggede lige ind i statistiken, og jeg ligger jo SIDST!!!! Hmm...det findes ikke nogen anden spil...? Coronne, yatzy, domino...?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 AAARRGH hvad sker der for mit hold!?! Havde helt glemt at tjekke holdet, og få byttet ud, så det har lignet sig selv siden day 1... Nåh, og så må jeg så ligge 3. sidst fordi jeg har været en skandale til at styre holdet... Jeg tror jeg laver en "Pessotto" nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 29, 2006 AAARRGH hvad sker der for mit hold!?! Havde helt glemt at tjekke holdet, og få byttet ud, så det har lignet sig selv siden day 1... Nåh, og så må jeg så ligge 3. sidst fordi jeg har været en skandale til at styre holdet... Jeg tror jeg laver en "Pessotto" nu For ikke at tale om den totale overraskelse at Les Bleus slog Spanien ud, det havde jeg ikke regnet med =) Nå men nu gælder det jo slutspurten, held og lykke til alle! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites