Jump to content
credde

VM Managerspil

Recommended Posts

yeps...det er jævnt bittert at have 2 polske spillere på holdet + træner.... jeg var sgu sikker på at polen nok lige skulle ordne den... men når man først begynder at spille det sidste kvarter, og så samtidig har 2 stolpe skud så er det sgu ikke nemt at vinde en kamp! - bittert! - eneste positive var at man havde Klose som anfører....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt se at der skal skiftes ud efter hver runde, hvis man skal være med her :) kom hjem i dag fra sweden rock festival, og fandt ud af at jeg indtil videre kun havde fået 13 point. men så kom Bravo. så nu er jeg ikke helt ude af spillet :th2: havde ellers forståelsen af at folk ikke ville skifte spillere:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kan godt se at der skal skiftes ud efter hver runde, hvis man skal være med her :) kom hjem i dag fra sweden rock festival, og fandt ud af at jeg indtil videre kun havde fået 13 point. men så kom Bravo. så nu er jeg ikke helt ude af spillet :th2: havde ellers forståelsen af at folk ikke ville skifte spillere:new:
hehe ja det troede jeg heller ikke man ville. Men hvad, det gælder jo om at vinde og spille spillet og det gør man nok bedst tror jeg ved at købe og handle spillere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

AAARRGH hvad sker der for mit hold!?! :eek: Havde helt glemt at tjekke holdet, og få byttet ud, så det har lignet sig selv siden day 1... Nåh, og så må jeg så ligge 3. sidst fordi jeg har været en skandale til at styre holdet... Jeg tror jeg laver en "Pessotto" nu :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
AAARRGH hvad sker der for mit hold!?! :eek: Havde helt glemt at tjekke holdet, og få byttet ud, så det har lignet sig selv siden day 1... Nåh, og så må jeg så ligge 3. sidst fordi jeg har været en skandale til at styre holdet... Jeg tror jeg laver en "Pessotto" nu :scared:
For ikke at tale om den totale overraskelse at Les Bleus slog Spanien ud, det havde jeg ikke regnet med =) Nå men nu gælder det jo slutspurten, held og lykke til alle!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites