Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 31, 2006 Med Zlatan på holdet skulle der være gode muligheder for sjok placeringen. Han bliver sikkert udvist.....:) Han står sikkert stadig og skriver autografer i Rosengård ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Sverige vs Verden... Ja, det lyder jo som noget sjovt at more sig med, för jeg tager ned til Tyskland og det rigtige VM! :) Kunde ikke modstå at tage med Sven-Göran Eriksson. Han er vores rigtige helt...eller måske ikke efter den 20:e juni... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Så må vi ses der nede til en øl eller to.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Hejsa, Her er lidt links til at holde styr på VM. http://worldcup.dk.msn.com/ Få World Cup'en direkte på din computer med Microsoft Soccer Scoreboard. Se kampprogram, resultater, stillinger og nyheder live, og følg dit favorithold fra første runde og hele vejen til finalen! http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=df6a6e6e-21af-4786-ad1d-a38e8bfda82f&DisplayLang=en Office Online har desuden lavet en skabelon over VM-kampene, hvor du holde styr på det hele: http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC101450531030.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Godt! Vi er fire personer der har fået biletter till 8-delsfinalen, og vi er heeelt 100% sikre på at vores blågule hold banker England og Paraguay (og needless to say Trinidad/Tobago)! Ellers må vi bare ta tilbage til Sverige uden at ha set en eneste match... Men det skal bare ikke ske! Sverige vinner sin gruppe også i dette VM! Hvor skal du/I bo? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 Godt! Vi er fire personer der har fået biletter till 8-delsfinalen, og vi er heeelt 100% sikre på at vores blågule hold banker England og Paraguay (og needless to say Trinidad/Tobago)! Ellers må vi bare ta tilbage til Sverige uden at ha set en eneste match... Men det skal bare ikke ske! Sverige vinner sin gruppe også i dette VM! Hvor skal du/I bo? Det er da godt at være optimistisk. Må indrømme, at jeg deler ikke den opfattelse, at Sverige kommer langt ved dette VM. Håber da for vores blå-gule venner, at det sker, men tror nu de kommer hurtigere hjem igen end, hvad folk forventer. 1/8 finalen tror jeg bliver endestation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2006 1/8 finalen tror jeg bliver endestation. Good enough for me! 8-delen har jeg biletter til, og jeg bryder mig helt ärlig ikke hvordan det går efter det! Tror vi ender nr.2 i grupp B, vilket sandsynligvis betyder at vi får möde Tyskland i 8-delen i München, og dét ville jo väre en oplevelse!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 Jeg er selvfølgelig frisk også selvom DRs rundeinddeling er helt i skoven. Hvis man rent faktisk satser på at vinde noget i sådanne spil her, skal i prøve politikens vm-spil. I forhold til BTs drømmeholdet hvor der er rigtig mange med, er politikens under 2000. Sidste vm (og nu kommer vi til der hvor jeg skal blære mig :) ) blev jeg nummer 21 (på en delt 17 plads dog) vandt dog kun en fodbold :/ Men mit hold var ikke noget specielt udover jeg havde Klose. Nå men held og lykke gutter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 Good enough for me! 8-delen har jeg biletter til, og jeg bryder mig helt ärlig ikke hvordan det går efter det! Tror vi ender nr.2 i grupp B, vilket sandsynligvis betyder at vi får möde Tyskland i 8-delen i München, og dét ville jo väre en oplevelse!!! :) Jeg skal se de 3 gruppekampe (- åbningskampen gad ikke betale dobbel pris for det show) der bliver spillet i Munchen. Desværre fik jeg hverken pladser til 8 del eller semi :/ PS: Jeg tror ikke en meter på Sverige desværre, hvis de går videre så møder de Tyskland. Sad og så (sov til) Sverige vs. Finland, mod Chile så det dog noget bedre ud, meeeeeen. Chancer for anden pladser er gode, mens af alt af pga. lodtrækningen, at møde England i den sidste kamp er sweet. Ellers tror jeg Paraguay havde haft rigtig gode chancer (og meget skal gå galt hvis de ikke spiller 0-0 et par gange :) ). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian-SVE 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2006 Jeg tror ikke en meter på Sverige desværre' date=' hvis de går videre så møder de Tyskland. [/quote'] Ja, så bliver det helt sikkert... Men altså; hvor fedt at se Tyskland möde vores blågule hold, foran 65'000 mennesker (hvaraf 60'000 tyskere!) i München! :) Det bliver jo bare helt vildt! Selvfölgeligt ville Tyskland vinde, det må jeg jo indrömme, men det bliver en fantastisk måde at tabe på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Fantastisk så mange som har tilmeldt sig. Det bliver spændende at se! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2006 Eller topscorer i turneringen..... sådan er det med humørspillere.... Og hold så ellers øje med Podolski.... Ja jeg håber sku han garner for vildt for han er på mit hold:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Yes, så er det jo i morgen det hele går i gang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 Ja jeg håber sku han garner for vildt for han er på mit hold:th2: Lars, nu har du ikke kopieret mit hold vel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 22 hold tilmeldt. Ikke dårligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2006 22 hold tilmeldt. Ikke dårligt! Triumf - jeg ligger stadig i top20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomassen 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Hej Jeg har modtaget 2 mails angående en spiller som jeg skal bytte ud, men jeg har ikke spilleren på holdet Hvad sker der Dan ______ Du har spilleren Zinha fra Mexico på dit hold ##TEAMNAME. Det var en fejl, at denne spiller blev oprettet - han var allerede oprettet ved navn Antonio Naelson. Spilleren er blevet deaktiveret. Hvis du fortsat vil have denne spiller på dit hold, skal du sælge 'Zinha' og købe 'Antonio Naelson Zinha'. Med venlig hilsen Swush.com ____ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Hej Jeg har modtaget 2 mails angående en spiller som jeg skal bytte ud, men jeg har ikke spilleren på holdet Hvad sker der Dan ______ Du har spilleren Zinha fra Mexico på dit hold ##TEAMNAME. Det var en fejl, at denne spiller blev oprettet - han var allerede oprettet ved navn Antonio Naelson. Spilleren er blevet deaktiveret. Hvis du fortsat vil have denne spiller på dit hold, skal du sælge 'Zinha' og købe 'Antonio Naelson Zinha'. Med venlig hilsen Swush.com ____ Hehe jeg fik samme besked, men har valgt at ignorere den. Måske manglede de et "hvis" .. altså hvis du har denne spiller. . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Samme her, har også blot ignoreret mailen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomassen 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Jeg har også ignoreret mailen, svært andet når det er en "noreply" afsender ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 He he ja der er vist gået noget galt, men jeg var da lige inde og kigge om jeg havde ham og opdagede så at jeg havde Edmilson som jo er skadet så han skulle lige byttes:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Lahm, Frings og Klose som anfører, alle på mit hold.... God start! :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2006 Lahm' date=' Frings og Klose som anfører, alle på mit hold.... God start! :D :D[/quote'] Hvad sker der for Fætter Højben?!? Husk at spille lotto i aften :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret June 10, 2006 Hvad sker der for Fætter Højben?!? Husk at spille lotto i aften :) hehe ja det må man sige .. Og hvad skete der for Ecuador .. Dem skulle man da have spillet på tror jeg =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2006 Der er stadig langt op til førstepladsen 753 point Sverige er vel en sikker vinder i aften :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites