Jump to content
credde

VM Managerspil

Recommended Posts

Guest jxhab
Med Zlatan på holdet skulle der være gode muligheder for sjok placeringen. Han bliver sikkert udvist.....:)
Han står sikkert stadig og skriver autografer i Rosengård ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, Her er lidt links til at holde styr på VM. http://worldcup.dk.msn.com/ Få World Cup'en direkte på din computer med Microsoft Soccer Scoreboard. Se kampprogram, resultater, stillinger og nyheder live, og følg dit favorithold fra første runde og hele vejen til finalen! http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=df6a6e6e-21af-4786-ad1d-a38e8bfda82f&DisplayLang=en Office Online har desuden lavet en skabelon over VM-kampene, hvor du holde styr på det hele: http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC101450531030.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt! Vi er fire personer der har fået biletter till 8-delsfinalen, og vi er heeelt 100% sikre på at vores blågule hold banker England og Paraguay (og needless to say Trinidad/Tobago)! Ellers må vi bare ta tilbage til Sverige uden at ha set en eneste match... Men det skal bare ikke ske! Sverige vinner sin gruppe også i dette VM! :thumbup: Hvor skal du/I bo?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt! Vi er fire personer der har fået biletter till 8-delsfinalen, og vi er heeelt 100% sikre på at vores blågule hold banker England og Paraguay (og needless to say Trinidad/Tobago)! Ellers må vi bare ta tilbage til Sverige uden at ha set en eneste match... Men det skal bare ikke ske! Sverige vinner sin gruppe også i dette VM! :thumbup: Hvor skal du/I bo?
Det er da godt at være optimistisk. Må indrømme, at jeg deler ikke den opfattelse, at Sverige kommer langt ved dette VM. Håber da for vores blå-gule venner, at det sker, men tror nu de kommer hurtigere hjem igen end, hvad folk forventer. 1/8 finalen tror jeg bliver endestation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1/8 finalen tror jeg bliver endestation.
Good enough for me! 8-delen har jeg biletter til, og jeg bryder mig helt ärlig ikke hvordan det går efter det! Tror vi ender nr.2 i grupp B, vilket sandsynligvis betyder at vi får möde Tyskland i 8-delen i München, og dét ville jo väre en oplevelse!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selvfølgelig frisk også selvom DRs rundeinddeling er helt i skoven. :sick: Hvis man rent faktisk satser på at vinde noget i sådanne spil her, skal i prøve politikens vm-spil. I forhold til BTs drømmeholdet hvor der er rigtig mange med, er politikens under 2000. Sidste vm (og nu kommer vi til der hvor jeg skal blære mig :) ) blev jeg nummer 21 (på en delt 17 plads dog) vandt dog kun en fodbold :/ Men mit hold var ikke noget specielt udover jeg havde Klose. Nå men held og lykke gutter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Good enough for me! 8-delen har jeg biletter til, og jeg bryder mig helt ärlig ikke hvordan det går efter det! Tror vi ender nr.2 i grupp B, vilket sandsynligvis betyder at vi får möde Tyskland i 8-delen i München, og dét ville jo väre en oplevelse!!! :)
Jeg skal se de 3 gruppekampe (- åbningskampen gad ikke betale dobbel pris for det show) der bliver spillet i Munchen. Desværre fik jeg hverken pladser til 8 del eller semi :/ PS: Jeg tror ikke en meter på Sverige desværre, hvis de går videre så møder de Tyskland. Sad og så (sov til) Sverige vs. Finland, mod Chile så det dog noget bedre ud, meeeeeen. Chancer for anden pladser er gode, mens af alt af pga. lodtrækningen, at møde England i den sidste kamp er sweet. Ellers tror jeg Paraguay havde haft rigtig gode chancer (og meget skal gå galt hvis de ikke spiller 0-0 et par gange :) ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ikke en meter på Sverige desværre' date=' hvis de går videre så møder de Tyskland. [/quote'] Ja, så bliver det helt sikkert... Men altså; hvor fedt at se Tyskland möde vores blågule hold, foran 65'000 mennesker (hvaraf 60'000 tyskere!) i München! :) Det bliver jo bare helt vildt! Selvfölgeligt ville Tyskland vinde, det må jeg jo indrömme, men det bliver en fantastisk måde at tabe på! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg har modtaget 2 mails angående en spiller som jeg skal bytte ud, men jeg har ikke spilleren på holdet :confused: Hvad sker der :rolleyes: Dan ______ Du har spilleren Zinha fra Mexico på dit hold ##TEAMNAME. Det var en fejl, at denne spiller blev oprettet - han var allerede oprettet ved navn Antonio Naelson. Spilleren er blevet deaktiveret. Hvis du fortsat vil have denne spiller på dit hold, skal du sælge 'Zinha' og købe 'Antonio Naelson Zinha'. Med venlig hilsen Swush.com ____

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hej Jeg har modtaget 2 mails angående en spiller som jeg skal bytte ud, men jeg har ikke spilleren på holdet :confused: Hvad sker der :rolleyes: Dan ______ Du har spilleren Zinha fra Mexico på dit hold ##TEAMNAME. Det var en fejl, at denne spiller blev oprettet - han var allerede oprettet ved navn Antonio Naelson. Spilleren er blevet deaktiveret. Hvis du fortsat vil have denne spiller på dit hold, skal du sælge 'Zinha' og købe 'Antonio Naelson Zinha'. Med venlig hilsen Swush.com ____
Hehe jeg fik samme besked, men har valgt at ignorere den. Måske manglede de et "hvis" .. altså hvis du har denne spiller. .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hvad sker der for Fætter Højben?!? Husk at spille lotto i aften :)
hehe ja det må man sige .. Og hvad skete der for Ecuador .. Dem skulle man da have spillet på tror jeg =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites