Jump to content
emre

bil leasing

Recommended Posts

Guest jxhab
Hvorfor lease en bil i DK' date=' når priserne er som de ér? Kan det ikke betale sig at lease i SE istedet? Der var jo en tråd oppe for nylig om samme emne....leder lige efter den.[/quote'] Jo det er nok bedre, jeg tror dog den tråd du leder efter mundede ud i ingeting, fordi ingen havde erfaring med privat bil leasing i SE =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er ved leasing - nogen der kan redegøre for reglerne angående leasing? Mig bekendt er det forbudt som dansker, bosiddende i Danmark, at lease en bil i Tyskland og f.eks. drøne rundt i Danmark med den. Dispensation kan fåes hvis man blot kører igennem Danmark til et andet land. Ret mig om jeg tager fejl. Hvordan er man stillet som dansker bosat i Sverige? Kan man lease bil i Tyskland - og ellers køre alt det man vil i både Danmark og Sverige??? Har da set tilbud på blot et par år gamle biler i Tyskland - der kan leases til en fordelagtig penge + man afleverer "bare" bilen retur....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der så nogen som har fundet et godt sted at lease biler ? Den tråd der henvises til kan jeg ikke få frem. Desværre, søgningen gav intet resultat. Prøv venligst nogle andre ord. $displayCommon :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu vi er ved leasing - nogen der kan redegøre for reglerne angående leasing? Mig bekendt er det forbudt som dansker, bosiddende i Danmark, at lease en bil i Tyskland og f.eks. drøne rundt i Danmark med den. Dispensation kan fåes hvis man blot kører igennem Danmark til et andet land. Ret mig om jeg tager fejl. Hvordan er man stillet som dansker bosat i Sverige? Kan man lease bil i Tyskland - og ellers køre alt det man vil i både Danmark og Sverige??? Har da set tilbud på blot et par år gamle biler i Tyskland - der kan leases til en fordelagtig penge + man afleverer "bare" bilen retur....
Jeg har selv søgt efter info om dette. desværre uden held. Det bedste er nok at rette henvendelse til VV.se Men mener du med tyske plader på? Eller en tysk bil på svenske plader? I øvrigt er der noget om konsument leasing, som det hedder her i sverige når en privat vil lease, på audi.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites