Jump to content
Miriam

Sturup i aften !

Recommended Posts

Hvad koster det.. :) hvis man vil köre :)
Ja nu er du jo medlem af klubben :-) men du skulle have været tilmeldt inden. Jeg mener det er 400 dkr. Men hvis der er flere pladser kan jeg sikkert godt få dig med ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hej Så har vi banen igen i aften. Så hvis der er nogle der keder sig kunne man jo køre en tur op og kigge. Vi er der mellem 17.00-20.30 :)
Sejt.. Er det så åbent, så man f.eks kan tage billeder? Jeg tænker mere på hvor tæt kan man komme på uden det er farligt (har aldrig været der)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sejt.. Er det så åbent' date=' så man f.eks kan tage billeder? Jeg tænker mere på hvor tæt kan man komme på uden det er farligt (har aldrig været der)[/quote'] Ja, du kan tage massere af fede billeder og kan stå helt ind til banen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tilgiv min uvidenhed, men hvilken bane tale i om ? Lyder som en racerbane ? Er det gratis at komme og se på eller hvad ?
Det er Sturup Raceway og ja det er helt gratis at kigge på :-) Og Peter der er plads, så jeg må lige høre fra dig under dagen om du vil med. I så fald skal du være der 16.30.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at ödelägge den gode stemning :), men der er jo lovet en del byger i aften, så pas på sving 3, der var det meget glat i söndags, hvor banen også var lidt våd (men jeg ved ikke hvor stor betydning det har med 4 hjul :rolleye:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke for at ödelägge den gode stemning :)' date=' men der er jo lovet en del byger i aften, så pas på sving 3, der var det meget glat i söndags, hvor banen også var lidt våd (men jeg ved ikke hvor stor betydning det har med 4 hjul :rolleye:)[/quote']"Kun en kåbe frygter ikke Sving 3" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Miriam, Til en anden gang, er det så noget i annoncerer hér eller er det primært bestil til jeres klub? Som novice ud i Sturp, så kunne jeg godt tænke mig at lufte min lille diesel raket når den er kørt til, men så vidt jeg har læst om "din klub" så er i BMW folk eller hur? Hvordan køres der, eks. enkelt start, blandet start, blandet biler & MC osv.? Hvor mange ture "får man", eller er det tidsbestemt og så giver man den bare gas i den tid man har betalt for? Mvh Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miriam, Til en anden gang, er det så noget i annoncerer hér eller er det primært bestil til jeres klub? Som novice ud i Sturp, så kunne jeg godt tænke mig at lufte min lille diesel raket når den er kørt til, men så vidt jeg har læst om "din klub" så er i BMW folk eller hur? Hvordan køres der, eks. enkelt start, blandet start, blandet biler & MC osv.? Hvor mange ture "får man", eller er det tidsbestemt og så giver man den bare gas i den tid man har betalt for? Mvh Thomas
Min klub :-) Nej, det er ikke noget vi annonce her, det er noget der går gennem BMW klubben, samt de andre mærke klubber (Alfa, Honda, Subaru, Porsche mm) som vi samarbejder med. Jeg lagde det bare ind nu, da det jo kunne være der var nogle der ville luftes lidt i aften. Der er 10 biler på banen af gange, som man forsøger at inddele efter niveau, og der er ikke mc med. Så man køre af hold i ca 15 min afgangen. Der er så lidt familie kørsel og til sidste er det bare om at stille sig i kø. Der plejer at være nok af køre tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min klub :-) Nej, det er ikke noget vi annonce her, det er noget der går gennem BMW klubben, samt de andre mærke klubber (Alfa, Honda, Subaru, Porsche mm) som vi samarbejder med.
:confused: og så er Skoda ikke engang på den liste!!!:confused::eek: :D Skulle i lave noget lignende igen, er jeg absolut klar på at se om jeg kan følge med i selskabet, så sig endelig til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: og så er Skoda ikke engang på den liste!!!:confused::eek: :D Skulle i lave noget lignende igen, er jeg absolut klar på at se om jeg kan følge med i selskabet, så sig endelig til!
Jeg plejer gerne lige at skrive når vi er der, så du må holde øje herinde. Vi plejer selv at have banen ca 4 ganeg om året, men er jo også inviteret af de andre klubber, så hvis man ville kunne man køre stortset hele tiden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min klub :-) Nej, det er ikke noget vi annonce her, det er noget der går gennem BMW klubben, samt de andre mærke klubber (Alfa, Honda, Subaru, Porsche mm) som vi samarbejder med. Jeg lagde det bare ind nu, da det jo kunne være der var nogle der ville luftes lidt i aften. Der er 10 biler på banen af gange, som man forsøger at inddele efter niveau, og der er ikke mc med. Så man køre af hold i ca 15 min afgangen. Der er så lidt familie kørsel og til sidste er det bare om at stille sig i kø. Der plejer at være nok af køre tid.
Hvordan er det med overhalinger -er det tilladt? Jeg mangler jo stadig at se hvordan man overhaler i en bil på den bane...:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var det en god aften' date=' eller fik i det kæmpe regnområde ind over jer, der var omkring Gårdstånga da jeg var dér kl. ca. 18.30?[/quote'] Ja, det var super og heldigvis ikke noget regn :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Men jeg elsker biler' date='og så på bane så man rigtig kan höre lyden... Det er nästen lige så godt som s.. LOL[/quote'] Tror helt sikkert jeg skal ud og lufte mit kamera, jeg mangler lidt bil billeder =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites