Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet May 27, 2006 Nogle der er friske og rørige og ikke fulde af dårlige undskyldninger?????? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Jeg ender nok op ude i byen i aften, men hvorhen, det aner jeg ikke endnu... Stadigvæk pænt mange steder jeg ikke har fået prøvet af endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Nogle der er friske og rørige og ikke fulde af dårlige undskyldninger?????? ;) Jeg lægger glædeligt ud med den første GODE undskyldning: Eksamen tirsdag .... Ikke alle undskyldninger er dårlige... Håber du kommer ud og lufter træbenet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Nej toft..... Jeg er meget impulsiv og det kunne jo være der var nogen der alligevel skulle på skeppsbron eller etage oder....... Så ville jeg sgu lige melde min ankomst... :D Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Ja men lad mig da starte! Jeg foreslår at vi mødes i byen på lørdag den 03 juni, passende på en bar enten vid Lilla Torg eller vid Møllen, for videre udgang på Etage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 hejsa. vedr.: lørdag den 3 juni, den er jeg med på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2006 Jeg skal til X3 i Imperial - kan evt støde til senere hvis der kommer nogle flere - og jeg kan låne en seng?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites