Jump to content
Guest Supermule

I byen iaften?????????????????????????+++

Recommended Posts

Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogle der er friske og rørige og ikke fulde af dårlige undskyldninger?????? ;)
Jeg lægger glædeligt ud med den første GODE undskyldning: Eksamen tirsdag :sad: .... :surprise:Ikke alle undskyldninger er dårlige... Håber du kommer ud og lufter træbenet :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej toft..... Jeg er meget impulsiv og det kunne jo være der var nogen der alligevel skulle på skeppsbron eller etage oder....... Så ville jeg sgu lige melde min ankomst... :D

Mon ikke du skulle tage og arrangere en aften ud i fremtiden, i stedet for (igen) at foreslå en bytur med en ½ times varsel? De fleste ved sgu nok på nuværende tidspunkt hvad de skal lave i aften.. Eller er det fordi du ikke rigtig vil i byen selv, at du altid foreslår byturene så sent, så der er 99,99% chance for at ingen kan? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites