CpX 10 Anmeld indhold Skrevet May 27, 2006 Hej. Jeg skal genmale noget af min lejlighed, og har fundet ud af hvad farven er som nuværende... Så jeg ønsker egentlig blot at købe den igen, så billigt som muligt. I dk har vi maler sider som www.malerlager.dk osv som giver fin service og god pris. Men i SE, hvad har vi her?`Nogen som kender noget lign. Eller et sted hvor jeg kan købe malingen til fornuftig pris? NCS (vit/hvid) s 0502-y Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Hej. Jeg skal genmale noget af min lejlighed, og har fundet ud af hvad farven er som nuværende... Så jeg ønsker egentlig blot at købe den igen, så billigt som muligt. I dk har vi maler sider som www.malerlager.dk osv som giver fin service og god pris. Men i SE, hvad har vi her?`Nogen som kender noget lign. Eller et sted hvor jeg kan købe malingen til fornuftig pris? NCS (vit/hvid) s 0502-y Vi har prøvet noget det samme, og der er nogle steder, ex. bauhaus og andre byggemarkeder, der har en maskine der kan kopiere farvekoderne og lave den samme maling... der er dog nogle undtagelser, ex. kan de ikke lave Flügger farver.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 NCS (vit/hvid) s 0502-yVær opmærksom på farvekoderne' date=' som [i']kan forvirre lidt. De blev vist ændret for nylig... http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Farg;action=display;num=1074245548 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Madsen - Tak. Men jeg mente mere, sådan en online side = så er priserne oftest derefter, hvor man kunne købe malingen lidt billigere :) GIO - Takker.... som altid! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2006 Okay, så ingen har nogen ide om hvor man kan købe billig fornuftig maling? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites