Stephanie 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2007 Damn!!! Ja den får du da lov til at betale for, og så lige hvad knap 7000sek. i vejskat? Prøv Sveland.se Jeg er også begyndt på at kigge andre steder. Jeg vidste bare ikke hvad priserne lå på i sverige før nu. Føler mig godt og grundig røvrendt af folksam Jeg ved ikke helt præcis hvad der bliver betalt i vejskat, da det er min kæreste der står for alt med regninger. Jeg betaler bare :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2007 Bil: Mercedes-Benz E 430, 1998, Import fra Tyskland i 2007. Alder: 30 år. Hvor mange år kørekort: 12 år Skadefrit: 5 år Forsikringstype: Helforsikring Forsikringsfirmaet: Vesta Skadeforsäkring, gennem Nordea Bank AB Bopæl: Ödåkra, Helsingborg Pris: 4.872 SEK Præmietrin: 12 (Elite bilist) Parkering: Aflåst garage. Har derudover Hem og fritid/ulykkesforsikring i samme selskab. Ganske billigt, i mine øjne. Den 1/7-07 stiger den formentlig ca. 400-500 SEK pga den nye forsikringsskat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2007 Umiddelbart syntes jeg at det lyder dyr for sådan en 'gammel' bil. Jeg giver SEK 4.300 for en halvforsikring hos Sveland for en fabriksny Audi A6 3.0 TDI'er årgang 2006 - med parkering i fælles carport. Men ok, nu ved jeg jo heller ikke HVOR i Helsingborg du bor (risiko område, eller ej) - men jeg tror næsten at du kan få den billigere gennem Sveland - også som helforsikring. Bil: Mercedes-Benz E 430, 1998, Import fra Tyskland i 2007. Alder: 30 år. Hvor mange år kørekort: 12 år Skadefrit: 5 år Forsikringstype: Helforsikring Forsikringsfirmaet: Vesta Skadeforsäkring, gennem Nordea Bank AB Bopæl: Ödåkra, Helsingborg Pris: 4.872 SEK Præmietrin: 12 (Elite bilist) Parkering: Aflåst garage. Har derudover Hem og fritid/ulykkesforsikring i samme selskab. Ganske billigt, i mine øjne. Den 1/7-07 stiger den formentlig ca. 400-500 SEK pga den nye forsikringsskat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2007 Umiddelbart syntes jeg at det lyder dyr for sådan en 'gammel' bil. Jeg giver SEK 4.300 for en halvforsikring hos Sveland for en fabriksny Audi A6 3.0 TDI'er årgang 2006 - med parkering i fælles carport. Men ok, nu ved jeg jo heller ikke HVOR i Helsingborg du bor (risiko område, eller ej) - men jeg tror næsten at du kan få den billigere gennem Sveland - også som helforsikring. Der er garanti på din bil endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2007 Der er garanti på din bil endnu Ja, der er garanti på, men den dækker jo ikke hvis jeg laver skader, får indbrud eller bilen bliver stjålet. Erstatningen er da betydelig højere på en ny bil, end på en brugt (alt efter bilens mærke og årgang - selvfølgelig). Hvis det er for at dække sig ind i.f.m. motorskader, har forsikrings selskaberne jo typisk en eller anden for klausul på fx 100.000 km - eller der omkring. Det er sku et mærkeligt bilforsikrings marked - bare de selv kan finde ud af deres egne regler og priser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 Umiddelbart syntes jeg at det lyder dyr for sådan en 'gammel' bil. Jeg giver SEK 4.300 for en halvforsikring hos Sveland for en fabriksny Audi A6 3.0 TDI'er årgang 2006 - med parkering i fælles carport. Men ok, nu ved jeg jo heller ikke HVOR i Helsingborg du bor (risiko område, eller ej) - men jeg tror næsten at du kan få den billigere gennem Sveland - også som helforsikring. Man kan vel først se om en forsikring er billig eller dyr, den dag der kommer en skade. Hvor man virkelig får testet sit forsikringsselskab. Betaler de uden nykker, eller skaber de sig. Udover det så sker der altså noget med prisen, umiddelbart når man går fra halv til helforsäkring. Plus du sammenligner en Audi A6 diesel, med en Mercedes E-klasse, med V8 benzin. Der er en rimlig forskel i indkøbspris på de to biler - merceren er noget dyrer. Ergo bliver forsikringen også dyrer, umiddelbart. Jeg har ikke selv prøvet Sveland, men en del af de andre selskaber - og her var Vesta skadeforsäkring billigst, også når man ser på hvad forsikringen dækker og selvrisiko - min er kun på 1500 SEK uanset skade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 Netop købt let brugt Volvo V50 T5 - skal betale 6200 sv.kr. i halvforsikring det første år. Fri km, fælles garage, begge førere over 25, kørekort 9 år, ingen skader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2007 02 mercedes cl500 25 år 7års kørekort betaler 4800 for trafikforsikring (2500mil pr år) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 Hey Gutter! POST JERES FORSIKRINGSPRISER: Bil? (model, liter? osv): Audi A4 2,0Ts Alder? :26 Hvor mange år kørekort? :fra jeg var 18 Skadefrit? :2 år i egen bil Forsikringstype? :halvforsikring Forsikringsselskabet? :If Bopæl? :Malmø Pris? :SEK 5.900,- Og ja ift. DK er det jo helt utroligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Bil? (model, liter? osv): Chrysler 300C. 3.5 V6 Alder? :30 Hvor mange år kørekort? :fra jeg var 18 Skadefrit? :fra jeg var 18 Forsikringstype? :helforsikring Forsikringsselskabet? :Vesta Bopæl? :Malmø Parkering: på gaden Pris? :SEK 3.050,- halvårligt da jeg også er formånskunde i nordea og har bostad forsikring hos vesta så får jeg 15% på begge forsikringer + kommer med i vestas tryghedsprogram som indebærer 10 timer gratis psykolog (pr person i bostad) inkl rejseomkostninger, børn indtil de 21 selvom de er flyttet hjemmefra, ingen selvrisiko ved "vejredning" altså transport af bil og personer hejm hvis den går i stykker... der er vist også noget med man ikke kan være underforsikret på indbo selvom man er... så betaler man bare det eksta når man bliver bestjålet (op til næste niveau...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Volvo 744 GLE Alder? :36 Hvor mange år kørekort? :fra jeg var 19 Skadefrit? :fra jeg var 19 Forsikringstype? :trafik 1.000 i selvrisiko. Förste skade uden forhöjelse af premie Forsikringsselskabet? :Vesta (med Nordea förmånskundrabat) Bopæl? :Stockholm centrum Parkering: på gaden Pris? :SEK 1.657 :-/år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Honda Civic, årgang 2000, egen årgang '61, kørekort i 2 år, skadefri i 2 år, helforsikring 7.979,- pr. år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2007 Bil: Volkswagen Lupo TDI 3L. Alder: 7/2001. Har haft den fra ny. Hvor mange år kørekort: Siden 1985. Skadefrit: Ja. Forsikringstype: Helforsikring med selvrisiko. Privat garage. Forsikringsselskab: Auro (Codan Forsikring A/S). Bopæl: Almvik, Malmö. Pris: 3.722 i præmie helårligt + 475 i forsikringsskat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2007 Vores bilforsikringer... Bil : BMW 330d Touring fra 2004 (importeret) Alder : 29 år Hvor mange år kørekort : 11 år Skadefrit : 11 år Forsikringstype : Helforsikring Forsikringsselskabet : Solid Försäkringar Bopæl : Klågerup, Svedala kommune Pris : SEK 11.300,- pr. år ----------------------------------------- Bil: Mazda MX-5 Roadster Coupé 2.0 Sport fra 2007 Forsikringsselskab: Mazda Försäkring (prøveperiode på 6 måneder) Pris i alt : SEK 980,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2008 Vi har skiftet den gule 406 coupé ud med: 2008 Peugeot 207CC 1,6 turbo 150 hk (svensksolgt, ny) 33 år, kørekort siden jeg var 18 Halvförskäkring plus VärdeXtra og BilXTra IF Rabat for bostadsförsäkring samme sted Rabat for ingen fører under 25 Max 20.000 km årligt Pris: 2.940 sek per år. Helårsbetalning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Pablo Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Bil : Bmw 530 d (E60) årgang: 2004 Alder: 24 år kørekort i antalt år: 6år Forikringstype: Delkasko med hele molevitten hos VESTA. 11910 kr årligt. Parkering på gaden. Selvrisiko på vagnskade: 5000kr må max køre: 35000 km årligt. Grundlag: Formånskunde hos NORDEA. Har desuden 2 andre forsikringer hos VESTA hvilket gør at jeg får 15% rabat på det samlede beløb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Subaru Impreza WRX (2005) import: helforsikring hos TryggHansa, 3000 sek selvrisiko på vognskade. 10.414 sek/år Volvo V70 D5 (2005) import: helforsikring hos TryggHansa, 3000 sek selvrisiko på vognskade. 9.716 sek/år. Jeg: 34 år, kørekort siden 18 år, skadefri, Skurup kommune, parkering i egen carport. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Jeg fortäller ikke noget Jeg fortäller ikke hvor meget (lidt) vi betaler i forsikringer. Hader at se voksne mennesker gräde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Jeg fortäller ikke hvor meget (lidt) vi betaler i forsikringer. Hader at se voksne mennesker gräde Jo længere ude på landet, desto billigere. Det er fakta. ...så i får vel penge for at forsikre jeres biler!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2008 Indtägt Jo det föles som om at vi får penge når man läser hvad andre giver. Og så lang ude på landet er det jo heller ikke Jo længere ude på landet, desto billigere. Det er fakta. ...så i får vel penge for at forsikre jeres biler!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Grundlag: Formånskunde hos NORDEA. Har desuden 2 andre forsikringer hos VESTA hvilket gør at jeg får 15% rabat på det samlede beløb. Hopla! Det var godt du lige nævnte dem... Nu bliver min forsikring på 207CC'en kun 2.147 kr årligt - med sammenlignelige vilkår! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Vildt i kan få så billige forsikringer... jeg betaler en halv arm! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Vildt i kan få så billige forsikringer... Vildt Hvis du om en 10 års tid skifter dit postnummer ud med noget mere på-landet-agtigt end VH, så kan du rimelig sikkert også opnå lignende priser på forsikringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2008 Bil : BMW 335i M-Sport Årg. 2007 Svensksåld-købt fabriksny Bil nypris : Over 500.000 SEK Kørekort : 1984 Skadefrit : Ja Forsikringstype : Halvforsikring inkl. Stor bilxtra m. hyrbil(vognskade betalt af BMW) Selskab : Original Försäkring(BMW) Parkering : Flerbilsgarage Malmö Kommune Km/år : fri Pris : 6.800 SEK/år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2008 POST JERES FORSIKRINGSPRISER: Bil? (model, liter? osv): Merc. S400 L CDI (4L v8 2/turbo diesel) Alder? : 37 Hvor mange år kørekort? : 19år Skadefrit? : 15 Forsikringstype? : trafik, delkasko, vagnskade, stor bilextra, fri km Forsikringsselskabet? :IF (mærkeforsikring) Bopæl? : post nr. Sjöbo Pris? : 11700:- sek/år ca. ½delen er for vagnskada, mindsket selvrisk pga. bilextra (1000:-) rabat pga. villa? holder i aflåst garage INGEN under 25 får lov at låne.. :) prøvede for skæg skyld at undersøge andre for 1 måned siden, da det var meget sporadisk køb og ikke tjek af andre bolag's mindste pris var ~25.000:-sek! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites