Jump to content
DarkAdMiN

Hvor meget betaler DU i forsikring for din bil?

Recommended Posts

Bil: volvo v70 2.4t 2001 alder:30 Kørekort: siden jeg var 18 skadesfrit i 12 år fik dog stjålet en bil for 1½ år siden Privat vej i villakvarter (helsingborg) Selskab: Länsförsäkringar 2000mil om året helforsikring mit alles 5300sek 3000sek i selvrisk ved vagnskade har alle forsikringer der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: Audi A8 4,2 fra 2003 - importeret i 2005 Alder : 32 Hvor mange år kørekort : 14 Skadefrit? : Altid Forsikringstype? : Helförsäkring Forsikringsselskabet? : If Bopæl? : Västra Hamnen Parkering: Gemensam garage/carport KM: >25.000 pr. år Pris? : ca. 16000 SEK/år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: Alfa Romeo 156 1,9 jtd16v 140 hk Alder: 32 år År kørekort: 13 år Skadefrit: Ja i sverige, så fuld ancinitet her Forsikringstype: Helforsikring, fri kilometer Selskab: Alfaforsikring (de forsikrer igennem if) Har også konens bil hos fiatforsikring de forsikrer sig også hos if, og så er der indbo hos if Bopæl: Svaløv kommune Parkering: Egen garage Pris: 9.400 Sek med 6.000 selvrisiko, helårsbetaling. Jeg skiftede fra først Lænsforsikringer da jeg kunne spare ca 2.000 sek på min bil alene, til sveland forsikring, det gjorde jeg sidste år, de satte så prisen op i 2007 med 1.500 sek, ca halvdelen af det var den nye skat på trafikforsikring, så derfor byttede jeg til alfaforsikring for at spare de 400 kr e.l. og fordi jeg ikke vil finde mig i at få et brev fra dem hvor de skriver at det går godt og de får flere og flere kunder, og når man så ringer og brokker sig over at prisen er gået op, så har de haft mange skader og det går ikke så godt....:rolleye: Men jeg har jo også en 140 hk alfa, det er jo en "special bil" uhhhh:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alder: 33 år Kørekort i 15 år Skadefrit i 6 år Bor i Oxie Selskab: Vesta (Formånskund via Nordea) KM: 25000/år Biler: * SAAB 9-5 kombi, 3,0 V6 TiD årg 2002 = Ca. 5500 svkr i fuld forsikring med hyrbil og vejhjælp * Lancia Lybra Sedan 1,6 16v årg 2000 = Ca. 6500 skr i fuld forsikring med hyrbil og vejhjælp Er spændt på prisen på mc her til sommer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil? (model, liter? osv): BMW 525i 2.5 touring Alder? : 99 Hvor mange år kørekort? : 98 Skadefrit? : Ja da.. jeg er jo så gammel at jeg ikke kan se længere end til køleren :D Forsikringstype? : 1/2 Forsikringsselskabet? : IF (lige før at jeg laver Gio tricket, det er for dyrt!) Bopæl? : Katrinelund (parkering på fælles område) Pris? : 7500 Jeg syntes at der tegner sig et billede af at IF er et selskab hvor man betaler KASSEN !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Forsikringsselskabet? : IF (lige før at jeg laver Gio tricket, det er for dyrt!) Jeg syntes at der tegner sig et billede af at IF er et selskab hvor man betaler KASSEN !!!
Det afhænger vel af bilmodel og geografisk område - jeg anvender IF og indtil videre er dét selskab det billigste for mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alder: 32 år Kørekort i 15 år Skadefrit i 15 år Bor i Malmo SO Selskab: IF m. lidt villaforsakrings rabat KM: 25000/år HEL forsakring Pris: 6500 kr. Tilbud fra andre: Vesta: 6500 Moderna: 7.300 Laens: 9.500 SalusAnsvar: 13.000 Trygghansa: 25.000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alder: 32 år Kørekort i 15 år Skadefrit i 15 år Bor i Malmo SO Selskab: IF m. lidt villaforsakrings rabat KM: 25000/år HEL forsakring Pris: 6500 kr. Tilbud fra andre: Vesta: 6500 Moderna: 7.300 Laens: 9.500 SalusAnsvar: 13.000 Trygghansa: 25.000
--:pEr det på en knallert du betaler det !!??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil? Mazda 323 glx Alder? 22 om ganske få dage Hvor mange år kørekort? 3 år Skadefrit? Fuldstændig :th2: Forsikringstype? : Tja øh... Forsikringsselskabet? : Tryg Bopæl? : Sorø - forhåbentlig snart sverige :D Hvis min kammerat snart køber den lejlighed vi har kigget på... Pris? : 4600 hver 10. måned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: BMW X3 - 3,0 bensin (aut) Alder : 32 Hvor mange år kørekort : 10 Skadefrit? : Altid, eller sådan....... Forsikringstype? : Helförsäkring Forsikringsselskabet? : vestas Bopæl? : Klagshamn Parkering: indkørsel/garage (hvis den kan være der) KM: max. 15.000 pr. år, og det kommer vi ikke i nærheden af. Det er kun en "søndagsbil" Pris? : 5800 sek pr. år. Det bliver så billigere så snart jeg er kommet ordentligt på plads i Nordea, da man jo får ca. 20 % som fordelskunde.....:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: BMW 530 Diesel, 2001 Alder:27 Kørekort: 8 år skadesfrit: Ja Privat Parkering, ingen egen Garage. Selskab: Länsförsäkringar 2500mil om året helforsikring 14500 sek om året 5000sek i selvrisk ved vagnskade har alle forsikringer der, Indbo og Ulykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

salus ansvar Selskab: IF Pris: 8600 sek/årligt bil 3814 kr villa Mil: over 2000 Årgang: 2007 Typ: Helförsäkring salus ansvar Mig: 28 år, kørekort i 6 år, skadefri kørsel Andet: Parkerer i egen låst garage, hus og indbo forsikret i samme selskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selskab: Vestas Pris: 4300 sek/årligt bil (V70-2005), 1100 kr bostadsrätt Mil: 1000 Typ: Helförsäkring, 1000 selvrisiko trafik, 4000 kasko Mig: 36 år, kørekort i 17 år, skadefri kørsel Andet: Parkerer på gaden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dér blev jeg alligevel (positivt) overrasket! Kigger så småt på ny bil og ringede lige til Vesta for at høre prisen for en fuld forsäkring, 3000 mil årligt på en årgang 2006 BMW 330iAut sedan (importbil). Sådan en kunne jeg få forsikret til 8.337 årligt med 1000 i selvrisko på kasko eller 7.635 årligt med 6000 i selvrisiko på kasko. 0 på trafikforsikringen. Parkering i Malmö (212 36) i egen indkørsel. 34 år og ingen skader. Det syntes jeg egentlig var ret rimeligt for så'n lille racer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

What?

Kigger så småt på ny bil og ringede lige til Vesta for at høre prisen for en fuld forsäkring, 3000 mil årligt på en årgang 2006 BMW 330iAut sedan (importbil).
Skal diesel-Octavia'en skiftes ud med en BMW?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites