Jump to content
DarkAdMiN

Hvor meget betaler DU i forsikring for din bil?

Recommended Posts

BMW 530dA Touring 2002: helforsikring med BilXTra hos IF, obegrænset km, 6000 sek selvrisiko på vognskade. 8.800 sek/år Peugeot 406 Coupé 3.0 V6 1999: helforsikring med BilXTra hos IF, 1.500 mil, 6000 sek selvrisiko på vognskade. 4.200 sek/år. Jeg: 32 år, kørekort siden 18 år, skadefri, Eslöv kommun, parkering i egen garage. Har yderligere villa og hem försikring hos IF hvilket giver 20% rabat på hver forsikring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

God ide, men husk på at prisen på forsikring også kan afhængige af ens engagement hos sit forsikringsselskab. vi har f.eks forsikring hos Trygghansa, både hus og bil og det er til en god pris, men der er andre som har prøvet at ringe til Trygghansa, hvor de bare har smidt røret på fordi de ikke gad forsikre folk. anyways.. Vi betaler ca. 10.000 SEK om året for vores bil, som er en Golf 4 V6 og det er en helårsforsikring med kasko og vi bor i hus. (Vi er 28 og kørekort siden 18, men det checkede de som sådan ikke) :-) det er for ca. 3000+ mil om året.

Hey Gutter! Jeg har læst en masse tråde omkring forsikringer til ens bil... Dog er det uoverskueligt, lad denne tråd gøre en gavn for oz unge.... :laugh: Jeg synes denne tråd skal bruges til at få en vis idé om hvor meget det vil koste i forsikring... POST JERES FORSIKRINGSPRISER: Bil? (model, liter? osv): Alder? : Hvor mange år kørekort? : Skadefrit? : Forsikringstype? : Forsikringsfirmaet? : Bopæl? : Pris? :

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(Vi er 28 og kørekort siden 18' date=' men det checkede de som sådan ikke) :-)[/quote'] De checker det hvis du har en skade! Der var en der bakkede ud i siden på BMW'en, selv om det jo var hendes forsikring der skulle betale gildet skulle IF stadig bruge en kopi af mit kørekort ifm skadesanmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bor i Vellinge kommune, parkerer ved eget hus men udenfor Mig: 34 år, kørekort siden 18 911 Carrera 4 fra 2000. Op til 2500 mil/året, fuld kasko, ekstra selvrisk dækning og hærværk - 13000/året hos Salus. 2003 Audi A3 2.0 FSI. Fuld alt hos Auro for 1305 kr / kvartal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er helt ok hr. Lund...... jeg er også HELT ved siden af mig selv idag.....:rolleye::laugh:

Crap Det er mig som er en klovn og talblind. Det var kvartalsprisen. Suk. Der stod ellers premie 1305 kr, faktura helår. Indtil konen pegede mig hen til "periode: kvartalsvis" :rolleye: :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bor i Vellinge kommune, parkerer ved eget hus men udenfor Mig: 34 år, kørekort siden 18 911 Carrera 4 fra 2000. Op til 2500 mil/året, fuld kasko, ekstra selvrisk dækning og hærværk - 13000/året hos Salus. 2003 Audi A3 2.0 FSI. Fuld alt hos Moderna for 1305 kr / året
Laver Moderna bilforsikringer, jeg kan ikke se det på deres hjemmeside, har du en eventuel kontaktperson, arbejder nemlig et sted hvor man samarbejder med Moderna....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror bare jeg skal ud og grave mit hovede ned i jorden. Får lige rettet den originale post - Moderna har vores hus, Audi'en er forsikret hos Auro forsäkring. Sikke jeg har fået mikset tingene sammen :new: (Nå nej)
:lol: Hmm kom nu der må være mange flere.... :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit Bidrag Bil: Saab 95 Aero fra 2002 (2,3 Turbo, 250hk) Alder: 29 Kørekort i år: 11 Skadefrit: jep. (ingen anmeldte skader altså) Forsikringstype: Helforsikring med 25-30000 km/år, Parkering på gaden. Forsikringsbolag: Salus Bopæl: Limhamn centrum. Pris: 9200skr/år (med kvartalsbetaling) (Har faktisk efterfølgende fået et billigere bud på 8700 hos Trygghansa men gad ikke bøvle med at skifte for 500kr)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo en gammel bil, men her kommer den alligevel...... Volvo 855 t5 211 hk 1996 28 år kort i 10 år Länsförsäkringar hvor vi har alle forsikringer samlet Helforsikring med 25000 km om året Villa i Helsingborg parkering ude på vejen Pris 4700 sek om året ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alder: 36 år Kørekort: 18 år Bopæl: Vellinge Parkering: Egen garage Bil 1: BMW 535DA Touring 2005 Nuværende forsikring: Folksam Körklar - 3 kr./dag (halvförsäkring) Kommende forsikring: M Försäkring - 4.983/år inkl. assistance, hyrbil m.m. Årligt antal km.: ubegrænset Bil 2: Land Rover Discovery II 2002 Nuværende forsikring: Folksam Körklar - 4 kr./dag (helförsäkring) Kommende forsikring: M Försäkring - 6.895/år inkl. assistance, hyrbil m.m. Årligt antal km.: max. 15.000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min bilforsikring Audi A4 2.0 fra 2001 Alder: 32 Kørekort siden 1991 Skadefri: ja (skulle svare om jeg var skadefri det sidste år og den var god nok) Mil: 1500 - 2000 Typ: Helvagn / helårs (hvad hedder det?) Adresse: Östra Sorgenfri,Malmö Parkerer på gaden Selskab: Länsforsäkringar (har også bostadsforsikring der) Pris: SEK 5900,- p.a.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Peugeot 406 Coupé 3.0 Selskab: IF Pris: 4.500 sek/årligt Mil: 1.500-2.000 Årgang: 1999 Typ: Helförsäkring med BilXTra Mig: 32 år, kørekort siden 18 år, skadefri kørsel Andet: Parkerer i egen låst garage, hus og indbo forsikret i samme selskab giver 20% rabat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Toyota Starlet fra 1988 :th2: ("Flyderen") Trafikforsikring 1542 SEK per år. (Länsforsäkring) Triumph Sprint ST (MC) 2006 (IF mærkeforsikring) Helforsikring 8800 SEK per år. 37år, Skadefri siden 1987. Dyreste område i Malmö

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: VW Passat 2002 (W8 4.0, 275hk) Alder: 28 Kørekort i år: 10 Skadefri år: 10 Forsikringstype: Helforsikring med 1500 mil/år (kommer jeg nok til at justere :)), parkering på gaden Selvrisiko: 5000 sek (+1000 sek hvis en under 24 øv'er den) Forsikringsbolag: Länsförsäkringar Bopæl: Nydala, Malmö Pris: lige under 12.000 SEK/år Ingen yderligere forsikringer i selskabet. Som sidebemærkning kan nævnes, at bilen er privatimporteret, men da den i forvejen havde kørt et år i Sverige (altså på svenske plader) blev den ikke længere betragtet som import-bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: Saab 95 Aero fra 2000 (2,3 Turbo, 230hk) Alder: 32 Kørekort i år: 13 Skadefrit: Ja Forsikringstype: Helforsikring, 30000+ km/år, Parkering på gaden. Forsikringsbolag: Sveland Bopæl: Rörsjöstaden Pris: 8076 skr/år (helårsbetaling)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bil: 2006 Audi A6 Avant 3,0 tdi År: 29 Kørekort 11 år Skadesfri i 11 år Bopæl: Svågertorp Parkering: Egen låst garage Halvforsikring (dvs. uden vagnskade) hos Trygg-Hansa Op til 3.000 mil. Årlig betaling 8.097 SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Forsikringer Alder: 28 Kørekort i 10 år Ingen skader.. Bil: Golf 4 V6 4 Motion Trafikförsäkring Ja, Självrisk 0 kr Delkasko Ja Vagnskadeförsäkring Ja, Självrisk 2500 kr 3500 Mil Årspremie: 10 463 Bil: BMW Z4 Roadster 3.0i Trafikförsäkring Ja, Självrisk 0 kr Delkasko Ja Vagnskadeförsäkring Ja, Självrisk 3000 kr 2000 Mil Årspremie: 9 497 Begge forsikringer hos Trygghansa Bopæl: villaområde i Malmö, parkering i egen indkørsel. Husforsikring igennem Trygghansa.. Pris 6368..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alder: 36 år Kørekort: 18 år Bopæl: Vellinge Parkering: Egen garage Bil 1: BMW 535DA Touring 2005 Nuværende forsikring: Folksam Körklar - 3 kr./dag (halvförsäkring) Kommende forsikring: M Försäkring - 4.983/år inkl. assistance, hyrbil m.m. Årligt antal km.: ubegrænset Bil 2: Land Rover Discovery II 2002 Nuværende forsikring: Folksam Körklar - 4 kr./dag (helförsäkring) Kommende forsikring: M Försäkring - 6.895/år inkl. assistance, hyrbil m.m. Årligt antal km.: max. 15.000
Loggede på min Nordea Netbank for at betale månedens stak af regninger, og der dukkede et tilbud op på forsikringer fra Vesta - regnede det igennem, og de nye priser var 4.425/år for min BMW og 3.916/år for Land Roveren.. Jo mere kunde man er hos Nordea/Vesta, jo mere rabat... Farvel M-Försäkring!! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Loggede på min Nordea Netbank for at betale månedens stak af regninger, og der dukkede et tilbud op på forsikringer fra Vesta - regnede det igennem, og de nye priser var 4.425/år for min BMW og 3.916/år for Land Roveren.. Jo mere kunde man er hos Nordea/Vesta, jo mere rabat... Farvel M-Försäkring!! :laugh:
Er det en forsikring man bliver tilbudt eller kan man selv finde den derinde? Er selv nordea kunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites