Humle 10 Anmeld indhold Skrevet May 26, 2006 forvente at modtage årsopgørelsen for 2005 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 forvente at modtage årsopgørelsen for 2005 ? Både ja og nej. Sidst jeg talte med dem var de ikke gået igang med at taste de modtagede oplysninger ind. Så hun håbede på "nogenlunde samme tid som sidste år". Der fik vi vores i skattemappen den 5 juli.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 SKAT i Kbh var usædvanligt hurtige sidste år. Jeg indleverede min udvidede selvangivelse ca. 1 Juli sidste år. 2 dage senere var min (og min kones)årsopgørelse klar i vores skattemapper på www.skat.dk! Det tog dog ca. en måned før de sendte den til os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2006 Jeg var inde og tjekke min skattemappe på skat.dk i fredags og der var den færdig og klar:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Cloe Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Jeg var inde og tjekke min skattemappe på skat.dk i fredags og der var den færdig og klar:thumbup: Hej Lynge. Hvornår havde du indleveret din selvangivelse? - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Synes de er langsomme! Sendte mit med posten igår og den er ikke engang klar i skattemappen idag:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2006 Hej Lynge. Hvornår havde du indleveret din selvangivelse? - Puha det er noget tid siden, kan ærlig talt ikke huske hvornår jeg sendte det, men det var kunet par dage efter jeg havde modtaget den fra Told&Skat. Jeg tror der gik en lille måneds tid før det var klar i min skattemappe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2006 Synes de er langsomme! Sendte mit med posten igår og den er ikke engang klar i skattemappen idag:rolleye: Ej, det er eddermame strengt. Hvis jeg var dig vil jeg gå direkte til Europadomstolen for menneskelige rettigheder. Der må simpelthen være grænser for hvad man skal finde sig i !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
James 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Over en måned siden Jeg har sendt min ind for over en måned siden og endnu ikke hørt fra dem, heller ikke i min skattemappe. Hvis nu brevet er gået tabt under forsendelsen, så er det vel mit eget ansvar, da jeg ikke har sendt brevet rekommanderet? Kan i andre indberette via tastselv.skat.dk? Jeg får ikke mulighed for det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Nå, glæder mig at det ikke kun er mig. Har også indsendt selvang. for ca. 5 uger siden og har stadig intet i "skattemappen". Fik ingens varkuvert, så måtte sende den i en alm. kuvert og er derfor lidt nervøs for at den er arkiveret i en anden bunke end selvangivelserne. Ringede til dem forleden, men fik svaret at det var normalt og de havde ekstra travlt pga personlemæssige problemer/mangel. Nej, kan heller ikke deklarer via tast selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 En mulighed var vel at ringe og høre om de har modtaget den. For der ligger vel ikke bare bunker af uåbnet post? Det bliver vel registreret at den er modtaget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
James 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 En mulighed var vel at ringe og høre om de har modtaget den. For der ligger vel ikke bare bunker af uåbnet post? Det bliver vel registreret at den er modtaget? Jeg har ringet 2 gange uden held. Sidste gang blev jeg nødt til at bede personen om at weekend lidt før, for hun havde på ingen måde overskud til noget som helst. Hun ville på ingen måde hjælpe, udover at fortælle mig at jeg bare skulle have sendt et anbefalet brev og at det nærmest var min skyld hvis de ikke havde modtaget brevet. Sur mokke! :mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 Jeg sendte vores i midten af maj, og de er heller ikke skrevet ind endnu. De må have meget uåbnet post liggende, for så mange breve kan da ikke forsvinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 En mulighed var vel at ringe og høre om de har modtaget den. For der ligger vel ikke bare bunker af uåbnet post? Det bliver vel registreret at den er modtaget? Det var jo det jeg gjorde, men de kunne ikke svare på om de havde modtaget den eller ej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Jeg har snakket med skat idag, og der ligger stadig meget post som ikke er åbnet. Så jeg fik afvide at jeg kan sende et brev igen, hvis jeg vil være sikker på at de får det. Så det gør jeg, og denne gang rekomanderet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Nu er jeg så heldig at køre forbi hver dag på vej til arbejde, så paranoid som jeg var luffede jeg helt ind, trak et nummer.... ventede i køen i 3 kvarter.. og stak den i hånden på en forbløffet medarbejder. Havde ligesom overset den dropbox de havde ude facaden til det samme formål ... men det lød da meget godt ikk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Er den box udenpå bygningen, så man kan kører forbi udenfor åbningstiden??For så kunne det være man lige skulle tage en lille omvej imorgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Nu er jeg så heldig at køre forbi hver dag på vej til arbejde' date=' så paranoid som jeg var luffede jeg helt ind, trak et nummer.... ventede i køen i 3 kvarter.. og stak den i hånden på en forbløffet medarbejder.[/size'] Havde ligesom overset den dropbox de havde ude facaden til det samme formål ... men det lød da meget godt ikk? HAHA... Så skal du gøre som mig - jeg kørte forbi efter lukketid så er den ikke til at overse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 HAHA... Så skal du gøre som mig - jeg kørte forbi efter lukketid så er den ikke til at overse ;) Sgu da for langt ude at man ikke engang kan regne med at ens post når frem til dem. Bliver sgu sur hvis jeg får en bøde fordi de ikke har modtaget min. Men tro det eller ej, så svarede de på min mail "Hej Jeg kan oplyse dig at din selvangivelse endnu ikke er indberettet, men vi kan godt have modtaget den alligevel, men er så bare ikke nået til den endnu. Du er nok nød til at væbne dig lidt med tålmodighed endnu" Med venlig hilsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Sgu da for langt ude at man ikke engang kan regne med at ens post når frem til dem. Bliver sgu sur hvis jeg får en bøde fordi de ikke har modtaget min. Jeg kører alligevel forbi hver dag, så var det faktisk lige så let bare at smide den ind som at skulle hitte frimærke og postkasse for mig. "Hej Jeg kan oplyse dig at din selvangivelse endnu ikke er indberettet, men vi kan godt have modtaget den alligevel, men er så bare ikke nået til den endnu. Du er nok nød til at væbne dig lidt med tålmodighed endnu" Snork.. Ja.. Det bliver nok engang efter sommerferien. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Ringede til dem idag.....spurgte hvor lang til der skulle gå (afleverede sidst i april).....svar: Bla-bla-bla....ikke nok medarbejdere...bla....skulle nok ikke forvente den før sidst i JULI!!!!!! Spurgte om han syntes 3 mdr's ekspeditionstid var rimeligt? svar: Bla-bla-bløøøøhhh :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Så lykkes det sgu Årsopgørelsen lå klar i min skattemappe igår og så får an ovenikøbet penge tilbage ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Hvis jeg går ind på SKAT's tastselv-side får jeg følgende kryptiske svar: Resultat af årsopgørelsen for 2005 er endnu ikke tilgængeligt. Når du modtager din selvangivelse på papir, kan du evt. se årsagen hertil. Er det kun mig eller er det noget fordrukken sludder:confused: /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Hvis jeg går ind på SKAT's tastselv-side får jeg følgende kryptiske svar: Resultat af årsopgørelsen for 2005 er endnu ikke tilgængeligt. Når du modtager din selvangivelse på papir, kan du evt. se årsagen hertil. Er det kun mig eller er det noget fordrukken sludder:confused: /Jesper Nej, det er noget værre ævl, og jeg er også TRÆT af at min årsopgørelse ikke er der endnu men det er da en trøst at vi er flere der synes SKAT er dumme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2006 Jeg har lige afleveret min selvangivelse for to timer siden på Sluseholmen.. Så jeg har ikke rigtig behøvet bekymre mig i måneder, om hvorfor det tager SKAT så lang tid at komme med årsopgørelsen :D Min opgørelse kommer sikkert en uge senere, end jer der afleverde for 1½ måned siden Nyd solen i stedet, god weekend :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites