Jette 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2006 Hej, Jeg vil høre, om der er nogle af jer, der ved, om der findes et økologisk parfumeri i Malmö eller omegn? Lidt a la Pureshop i Grønnegade i København. Jeg leder efter hudplejeprodukter af øko kvalitet. På forhånd tak Jette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Jeg ved ikke om de fører hudpleje dem her, men de ligger dejlig centralt... Der er ihvertfald et nummer så du kan ringe og høre :) http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=Uul%2f46O8nADVJs86Au0DhQ%3d%3d&Vkid=9388703&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=ecologisk&UCSB%3aTextBoxWhere= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Stjerne tusind tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Stjerne tusind tak Det var så lidt... Kører tit forbi og kan se at de meget meget tit få leverancer, så jeg tror de har et stort udvalg... Pøj pøj med det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites