Helene 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2006 Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;) Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem' date=' hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)[/quote']Et gæt: Oxie!?.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helene 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 ok! Javel javel! Vi bor i Oxie på Fajansvagen, så det ville være super dejligt hvis der var nogen her i områet:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helene 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Et gæt: Oxie!?.... Det er godt set;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;) Når en Vellingeborger bevæger sig fra Vellinge fora til Oxiefora så bør han nok overveje at det måske ikke omhandler Vellinge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Helt ærligt.......... Det havde jeg fandme ikke set..............:D God damn..........Totalt moerke herude.......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ronal 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helene 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie. Tak for den fine velkomst! Hvor lang tid har I boet i SE? Ja Caroline må jo nok vente lidt endnu med at komme ud og lege, men alle siger jo at det går så stærkt med de kære små:-) Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2006 Hej Helene Velkommen til Oxie :) . Jeg bor selv i Oxie med mand og 4 børn, vi har boet her i 3 år nu og trives rigtigt godt. Der bor ret mange danskere i Oxie, se evt. den gamle tråd her http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3199 Hilsen Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Helene 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2006 Hej Helene Velkommen til Oxie :) . Jeg bor selv i Oxie med mand og 4 børn, vi har boet her i 3 år nu og trives rigtigt godt. Der bor ret mange danskere i Oxie, se evt. den gamle tråd her http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3199 Hilsen Anna Hej Anna Tak for velkomsten:-) Jeg synes også vi allerede trives godt her, det er et dejligt roligt område. Vi bor på Fajansvagen. Hvor gammel er din yngste? Evt. en fremtidig legekammerat til Caroline:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eraser 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2006 Vi skal også bo i Oxie og min kone og jeg har en datter på næsten 6 mdr. Vi rammer Oxie omkring d. 15/7 - 1/8 Oxievangvägen v. golfbanen.. Det er sådan lidt i nærheden af centeret men med en mark lige bagved Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Hej Helene Velkommen hid. Vi er en familie på 3. 35,33 og 4 år. Vi bor selv på fajansvägen. Hvilket nr bor i på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eraser 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2006 Oxievangsvågan 35X rækkehus, 117 m2 + udestue + den sædvanlige garage :th2: hej.. bor der egentlig mange danskere i Oxie ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2006 I november 2005 blev der lavet en optælling, og der boede der 352 danskere, og der er kommet flere til siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kung21 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 oxie rækkehus, 117 m2 + udestue + den sædvanlige garage :th2: hej.. bor der egentlig mange danskere i Oxie ? ja der bor en del dansker her ca 400 vi bor på kungsåkersvägen og har en dreng på 3 og en lige om hjørnet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eraser 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Alder / Arbejde / Vej Bare lige sådan for at høre lidt om de forskellige (som har lyst) til at besvare ovenstående: Jeg kan jo selv lige starte med vores familie: Michael, 34 år, arbejder i Ballerup, Oxievångsvägen Dina, 30, arbejder i Avedøre, Oxievångsvägen Malou, 6 mdr, arbejder ikke, Oxievångsvägen Ole, 26 mdr, arbejder ikke, Brønshøj/Oxievångsvägen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Kim 26 år, København, Murtegelvägen Stine 22 år, Amager, Murtegelvägen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Permafrost 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 småbørn Hej Helene. Vi bor i centrum og har Sophia på 8 uger, du kan jo evt. skrive mail julieholtze@hotmail.com Mvh Julie 30 år og Rasmus 27 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites