Jump to content
Helene

Ny-flyttere!

Recommended Posts

Guest Supermule

Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)

Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Der er masser!!! Men det ville nok være lidt nemmere at finde dem, hvis du specificerede hvorhenne du leder efter folk med børn????? ;)
Når en Vellingeborger bevæger sig fra Vellinge fora til Oxiefora så bør han nok overveje at det måske ikke omhandler Vellinge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Helt ærligt.......... Det havde jeg fandme ikke set..............:D God damn..........Totalt moerke herude.......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej! Jeg hedder Helene, er 24 år, gift med Rasmus på 27 og vi har lige fået en lille datter:-) Er her andre danskere med små børn? Caroline er kun 7 uger. Helene
Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Helene, Velkommen til SE og tillykke med jeres Datter, Vi er Danskere, eller "var" ;) .... og har en datter på 1½, så når Caroline bliver noget ældre og ikke sover hele dagen, kan vi altid snakkes ved, så ungerne kan lege igennem... Vi bor forresten i Jågersro villastad ca 4 km fra oxie.
Tak for den fine velkomst! Hvor lang tid har I boet i SE? Ja Caroline må jo nok vente lidt endnu med at komme ud og lege, men alle siger jo at det går så stærkt med de kære små:-) Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Helene Velkommen til Oxie :) . Jeg bor selv i Oxie med mand og 4 børn, vi har boet her i 3 år nu og trives rigtigt godt. Der bor ret mange danskere i Oxie, se evt. den gamle tråd her http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3199 Hilsen Anna
Hej Anna Tak for velkomsten:-) Jeg synes også vi allerede trives godt her, det er et dejligt roligt område. Vi bor på Fajansvagen. Hvor gammel er din yngste? Evt. en fremtidig legekammerat til Caroline:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

oxie

rækkehus, 117 m2 + udestue + den sædvanlige garage :th2: hej.. bor der egentlig mange danskere i Oxie ?
:new: ja der bor en del dansker her ca 400 vi bor på kungsåkersvägen og har en dreng på 3 og en lige om hjørnet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alder / Arbejde / Vej Bare lige sådan for at høre lidt om de forskellige (som har lyst) til at besvare ovenstående: Jeg kan jo selv lige starte med vores familie: Michael, 34 år, arbejder i Ballerup, Oxievångsvägen Dina, 30, arbejder i Avedøre, Oxievångsvägen Malou, 6 mdr, arbejder ikke, Oxievångsvägen Ole, 26 mdr, arbejder ikke, Brønshøj/Oxievångsvägen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites