Jump to content
alex

Arrrrghhh - Din Bil Malmö

Recommended Posts

Hej med jer ! hermed vores erfaringer med Din Bil Malmö ! Vi indleverede vores Golf4 til lygte justering (den havde fejlet besikting på grund af, at nærlyset lyste for højt) i sidste uge og hentede den samme dag... Her i går aftes skulle vi så ud og køre i den første gang hvor det var mørkt - og det hjalp da heller ikke at sætte lys på bilen - for nærlyset VIRKEDE IKKE MERE !!!! Febrilsk tjekkede jeg da lige sikringer (det kunne jo være de var gået..) - men ingen problemer der...så tænkte jeg at det næsten usandsynlige var sket - at begge pærer var gået (yes I know - far out!). Op med kølerhjelmen og til min store overraskelse var der faktisk adgang direkte ind til lygtehuset! Deres "mekanikere" har altså pillet plastik dækslet til lygten af - og har glemt at sætte det på igen !?!?!? Magen til sjusk har jeg aldrig set ! Den ryger retur til dem i morgen tidligt....godt det "kun" var en lygtejustering man fik lavet ! Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter sidste reparation af min Golf 4 hos "Din Bil" lå der et eller andet "låg"/klap, som jeg ikke har nogen anelse om, hvad er til. Så der er altså også sket en fejl, men da den tilsyneladende ikke mangler noget sted, så har jeg ladet den ligge. Rent sjusk - meget urovækkende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er simpelthen nogle klap-øgler derude *suk* Jeg står overfor skift af støddæmpere og fjedre på min bil i disse dage - og dette job bliver IKKE ud-liciteret til Din Bil Malmö. Det er SLUT med at få lavet bil hos dem....med deres manglende service-mind, arbejds-moral og sindssyge priser. Luk den biks!! :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DEt har jo været på tale før at klage direkte til hovedsædet i tyskland, men det er der jo ingen som gidder høre på, imens kan de sjuske videre hos "din bil" og tilmed tjene penge på det :-) Jeg har været hos Din Bil 2 gange, og det er 2 gange for meget, magen til lorte service har jeg aldrig set lige og så er det sgu godt betalt syntes jeg nok. man er jo næsten på randen til at spørge om de har brugt reservedele af 24 karat guld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De kender ikke til service Generatoren røg på min audi, som havde mobilitetsgaranti. De skal altså stille en lånebil til rådighed i 5 dage. Sad og ventede 1½ time på lånebilenog var hen og rykke 3 gange. Pludselig opdagede de at nøglen til bilen fra eurocar hele tiden havde ligget ved siden af dem. Okay de skulle skifte generatoren, hvilket tog 8 dage. Efter hvad jeg ved så har VW og Audi day to day leverance, hvilket betyder at bestiller de inde kl 12, så har de det næste morgen kl 7. Minus service til Din bil.:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår for det første slet ikke der er nogen der stadig kører til Din Bil Malmö efter adskillige tråde herinde om dette rædsels værksted. Jeg er ihvertfald færdig med det værksted!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare så jeg er sikker. Er det den forhandler som ligger på pilotgatan i taler om ? Jeg har nemlig været inde og kigge på bil der, og havde da regnet med at købe der, da det vist er den som ligger nærmest os. Men hvis deres service er så dårlig må vi vel hellere finde et andet sted. Kan i anbefale en anden Audi forhandler som i har gode erfaringer med istedet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ehhh....i kan jo prøve DinBil i Sturup (ca 30 øst for malmö). Jeg har da ikke haft de store problemer med servicen der :)
Bare for et pointere. DinBil har INTET med Skurup at gøre (ikke Sturup:)). De er en autoriseret forhandler/værksted der er godkendt af Audi og VW og Seat. Det hedder Motorcenter Skurup iøvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Bare så jeg er sikker. Er det den forhandler som ligger på pilotgatan i taler om ? Jeg har nemlig været inde og kigge på bil der, og havde da regnet med at købe der, da det vist er den som ligger nærmest os. Men hvis deres service er så dårlig må vi vel hellere finde et andet sted. Kan i anbefale en anden Audi forhandler som i har gode erfaringer med istedet ?
Der er flere der taler godt om Din Bil Trelleborg. Der er ikke langt dertil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare for et pointere. DinBil har INTET med Skurup at gøre (ikke Sturup:)). De er en autoriseret forhandler/værksted der er godkendt af Audi og VW og Seat. Det hedder Motorcenter Skurup iøvrigt.
Motorcenter Skurup kan godt anbefales, har været der et par gange, go service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Din Bil i Trelleborg sælger dog ikke Audi men kun VW, for at henvise til vedkommende, som gerne ville købe en Audi. Deres værksted er dog både for Audi, VW, Seat og Skoda og her er servicen fin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ARGHHHH....for filan ja....sorry :scared: :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Moerke: Var det ikke dig der fik læst forkert firmware ind i bilen hos Din Bil Malmø, hvor Motorcenter skurup rettede trådene ud ?
Forkert firmware er vel så meget sagt. De fejlkodede kombiinstrumentet til en forkert bil. Skurup rettede op på fejlen og jeg fik DinBil til at betale for omkodning. Blandt andre ting, jeg har en helt roman jeg ikke magter at remse op.... Er meget tilfreds med Motorcenter Skurup selvom min Audi ikke har været det mest populære køretøj......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Forkert firmware er vel så meget sagt. De fejlkodede kombiinstrumentet til en forkert bil. Skurup rettede op på fejlen og jeg fik DinBil til at betale for omkodning. Blandt andre ting, jeg har en helt roman jeg ikke magter at remse op.... Er meget tilfreds med Motorcenter Skurup selvom min Audi ikke har været det mest populære køretøj......
Det skal du ikke være ked af, det er VW heller ikke.. Hold kæft en lortedag med åndsvage bil problemer ... grmble..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Cloe

klage til Tyskland Nytter det overhovedet noget at lave en "samlet" klage og sende den til Tyskland. Er der nogle som kender til andre steder, hvor man med et godt resultat har klaget????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mine tidligere biler var rusten den eneste større bekymring' date= på trods af at de havde kørt måske 250.000+ har i det ikke på samme måde?
Den bedste bil jeg har haft, var en gammel Toyota Corolla KE70 fra 80´erne. Den havde rundet 300.000km, var rusten og tidligere guld-metallic. Men den var en fornøjelse at køre i, og ganske rap af en så lille bil/motor. Startproblemer? Aldrig! Punkt A-->B og tilbage igen uden bekymringer, er det som det drejer sig om. Dén følelse har jeg ikke rigtig haft siden jeg "skiftede" til nyere biler. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Den bedste bil jeg har haft, var en gammel Toyota Corolla KE70 fra 80´erne. Den havde rundet 300.000km, var rusten og tidligere guld-metallic. Men den var en fornøjelse at køre i, og ganske rap af en så lille bil/motor. Startproblemer? Aldrig! Punkt A-->B og tilbage igen uden bekymringer, er det som det drejer sig om. Dén følelse har jeg ikke rigtig haft siden jeg "skiftede" til nyere biler. Desværre.
Det er også alt den elektronik. Computerstyret insprøjtning, man stiller højere højere krav til bilen. Den skal have klima, navigation, mange heste godt trækt stor motor, men samtidig må den ikke larme for meget inden i, den skal være økonomisk osv osv.. =) Jeg suser rundt i en fordt der også har rundet de 240.000 .. Den rasler og larmer lidt men kører egentlig fint.. men hvis jeg skulle vælge ville jeg stadig gå ud og købe en bil med alt det lækre udstyr =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er den i Pilotgatan Har haft mange dårlige erfaringer med dem. De har skiftet: Lambdasonde 3600 Generator 6500 Luftmassemåler 1700 Blinklysrelæ 800 Da jeg købte bilen hos dem, var der en fejl som viste sig når jeg trådte speederen i bund. Motoren begyndte simpelthen at hakke. Desværre fik jeg ikke noteret det i kontrakten, da de ville ordne det inden overtagelsen. Jeg overtog bilen og opdagede til min forbløffelse at fejlen stadig var der. Nu skulle jeg så selv betale for at de skiftede lambdasonden 3600 Skr. Fejlen var der stadig efter. De ville så skifte kombiinstrumentet (FIS) til 7000 Skr, hvilket jeg afslog. Viste sig senere da generatoren røg, at det var luftmassemåleren 1700 Skr Skrev til dem da mit blinklysrelæ stod af. De mente det ville komme til at koste 1500 Skr, plus at de så skulle have den på værksted en dags tid. Jeg kørte ud til dem efter at have studeret nettet, tak til audiclub.dk, snakkede med mekanikeren på deres Express-værksted som mente at det kunne han da lige ordne mens jeg ventede. Han brugte 15 min og så var den klaret. Godt nok tog de sig så betalt for en hel time 800 Skr i alt :fight: Bilen skal nu til service, men har valgt at skode DinBil, kundeplejen mangler totalt, plus at de er nogle svin til at skrive faktura'er. Man får samme resultat hos de orange mekanikere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Én positiv oplevelse... Jeg har for nylig købt bil hos Din Bil. Jeg har været fint tilfreds med servicen. Sælgeren svarede hurtigt på mails og matchede i flere omgange de priser, som jeg havde fået hos andre Audi-forhandlere, da han mente, at jeg skulle handle lokalt. Bilen blev også leveret til den aftalte tid, og jeg fik en grundig gennemgang af bilens funktioner ved overdragelsen. Det skal understreges, at jeg ikke har haft noget med deres værksted at gøre, og heller ikke planlægger det - jeg vender nok også næsen mod Skurup, når det bliver aktuelt. Jeg har kun handlet bil hos dem, men har altså indtil videre været fint tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

DinBil Jaeh - vi har jo bestilt en Skoda Octavia TDI sag hos DinBil - og dem er der jo så 2-3 mdrs leveringstid på. Ringede for 2½ uge siden, for at høre - nu må det jo snart være tid. Jeps - den blev produceret i den uge og så 2-3 uger så var den i Sverige, men de skulle nok ringe når den var der. Prøvede hele dagen i går - og igen i dag - at få fat på ham sælgeren. I går fik jeg fat på en "næææh, han kunne ikke se den var i deres system endnu - men prøv at ringe til sælgeren senere". Fik så fat på ham i dag - en smule irriteret lød han over at jeg virkelig tillod mig at ringe igen efter kun 2½ uge. "Ja.. den kommer til Sverige i næste uge så den kan leveres i uge 41". Fint nok, bare en uge mere end det du sagde sidst - men whatever. "Og ja, vi SKAL NOK ringe når den er her". Det var i eftermiddags kl 16... På vej hjem klokken 17.30 er der en SMS fra Heidi om at de har ringet fra Skoda at vores bil er kommet og kan hentes på torsdag i næste uge?!? Altså uge 40... :rolleye: Nå-men det er da godt de har styr på deres leverancer..... heh.. Men ikke desto mindre glæder vi os da så til vores nye bil!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites