Jump to content
MC Manden

Tur til Louis i Hamborg

Recommended Posts

Ja, nu ved jeg så ikke om jeg tör svare ;), men jeg bestiller fra Louis gennem mc-vennerne i DK, som har guld/platinkort (eller hvad det nu er) og derved kan bestille portofrit. Det er desuden billigere at få fragtet til DK end SE, så hvis det er du nogle gange skal have noget med, skal du bare sige til. Det skal bare ikke väre for stort til at jeg kan fragte det fra DK til SE. Men ellers kan deres Lagerverkauf også anbefales. Der er meget töj og hjelme ofte nedsat til halv pris :thumbup: Desuden ligger Polo, Hein-Gericke og andre små mc-butikker også lige i närheden. Ville gerne overveje at tage med, men skal vist hellere til at spare sammen til en ny kåbe... :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, nu ved jeg så ikke om jeg tör svare ;), men jeg bestiller fra Louis gennem mc-vennerne i DK, som har guld/platinkort (eller hvad det nu er) og derved kan bestille portofrit. Det er desuden billigere at få fragtet til DK end SE, så hvis det er du nogle gange skal have noget med, skal du bare sige til. Det skal bare ikke väre for stort til at jeg kan fragte det fra DK til SE. Men ellers kan deres Lagerverkauf også anbefales. Der er meget töj og hjelme ofte nedsat til halv pris :thumbup: Desuden ligger Polo, Hein-Gericke og andre små mc-butikker også lige i närheden. Ville gerne overveje at tage med, men skal vist hellere til at spare sammen til en ny kåbe... :flov:
Ja, jeg ved godt det er billigere at bestille til DK. Men, jeg skal ha' nyt tøj, og vil egentlig gerne prøve det inden. Hein Gericke ligger lige ved siden af Louis Mega Store, så det kunne være fint at prøve begge steder. Deres lagersalg er også ok ... altså kunne man lave en kombineret Louis/Gericke/Polo-tur...... HVad har du lavet med din kåbe ? Var du nede i søndags ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HVad har du lavet med din kåbe ? Var du nede i søndags ?
ja :flov:(men ikke noget alvorligt, fik bare knäet i asfalten for förste gang og blev derpå så overrasket, at jeg rejste cyklen op, forsögte bremse og fik ikke drejet nok i svinget lige efter, så jeg i stedet körte ud i gräsrabatten :rolleyes: Der var det så blödt, at cyklen lagde sig ned og vi blev stoppet af en barriere). Så de kommende helligdage skal nok gå med at lappe kåbe og forbedre ridser :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja :flov:(men ikke noget alvorligt, fik bare knäet i asfalten for förste gang og blev derpå så overrasket, at jeg rejste cyklen op, forsögte bremse og fik ikke drejet nok i svinget lige efter, så jeg i stedet körte ud i gräsrabatten :rolleyes: Der var det så blödt, at cyklen lagde sig ned og vi blev stoppet af en barriere). Så de kommende helligdage skal nok gå med at lappe kåbe og forbedre ridser :o
Gaffa tape, frameslides og glasfiber-reperationskit er vejen frem. Desuden vil en 1-liters lakstift sikkert gøre underværker :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaffa tape' date=' frameslides og glasfiber-reperationskit er vejen frem. Desuden vil en 1-liters lakstift sikkert gøre underværker :th2:[/quote'] Gaffa tapen sidder der allerede... :sick: Jeg har ikke farvekoden til kawa-grön, eller kan man få klar lakstift?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites