MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2006 Hejsa Kunne der være andre der er interesseret i at køre en tur ned til Louis i Hamborg ? Gerne så hurtigt som muligt, da jeg mangler en del derfra :o) Se link, og overvej om du vil med, www.louis.de .... hvis ikke, så lad være med at svare i tråden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Ja, nu ved jeg så ikke om jeg tör svare ;), men jeg bestiller fra Louis gennem mc-vennerne i DK, som har guld/platinkort (eller hvad det nu er) og derved kan bestille portofrit. Det er desuden billigere at få fragtet til DK end SE, så hvis det er du nogle gange skal have noget med, skal du bare sige til. Det skal bare ikke väre for stort til at jeg kan fragte det fra DK til SE. Men ellers kan deres Lagerverkauf også anbefales. Der er meget töj og hjelme ofte nedsat til halv pris Desuden ligger Polo, Hein-Gericke og andre små mc-butikker også lige i närheden. Ville gerne overveje at tage med, men skal vist hellere til at spare sammen til en ny kåbe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Ja, nu ved jeg så ikke om jeg tör svare ;), men jeg bestiller fra Louis gennem mc-vennerne i DK, som har guld/platinkort (eller hvad det nu er) og derved kan bestille portofrit. Det er desuden billigere at få fragtet til DK end SE, så hvis det er du nogle gange skal have noget med, skal du bare sige til. Det skal bare ikke väre for stort til at jeg kan fragte det fra DK til SE. Men ellers kan deres Lagerverkauf også anbefales. Der er meget töj og hjelme ofte nedsat til halv pris Desuden ligger Polo, Hein-Gericke og andre små mc-butikker også lige i närheden. Ville gerne overveje at tage med, men skal vist hellere til at spare sammen til en ny kåbe... Ja, jeg ved godt det er billigere at bestille til DK. Men, jeg skal ha' nyt tøj, og vil egentlig gerne prøve det inden. Hein Gericke ligger lige ved siden af Louis Mega Store, så det kunne være fint at prøve begge steder. Deres lagersalg er også ok ... altså kunne man lave en kombineret Louis/Gericke/Polo-tur...... HVad har du lavet med din kåbe ? Var du nede i søndags ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 HVad har du lavet med din kåbe ? Var du nede i søndags ? ja (men ikke noget alvorligt, fik bare knäet i asfalten for förste gang og blev derpå så overrasket, at jeg rejste cyklen op, forsögte bremse og fik ikke drejet nok i svinget lige efter, så jeg i stedet körte ud i gräsrabatten Der var det så blödt, at cyklen lagde sig ned og vi blev stoppet af en barriere). Så de kommende helligdage skal nok gå med at lappe kåbe og forbedre ridser :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 ja (men ikke noget alvorligt, fik bare knäet i asfalten for förste gang og blev derpå så overrasket, at jeg rejste cyklen op, forsögte bremse og fik ikke drejet nok i svinget lige efter, så jeg i stedet körte ud i gräsrabatten Der var det så blödt, at cyklen lagde sig ned og vi blev stoppet af en barriere). Så de kommende helligdage skal nok gå med at lappe kåbe og forbedre ridser :o Gaffa tape, frameslides og glasfiber-reperationskit er vejen frem. Desuden vil en 1-liters lakstift sikkert gøre underværker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Gaffa tape' date=' frameslides og glasfiber-reperationskit er vejen frem. Desuden vil en 1-liters lakstift sikkert gøre underværker :th2:[/quote'] Gaffa tapen sidder der allerede... Jeg har ikke farvekoden til kawa-grön, eller kan man få klar lakstift? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Gaffa tapen sidder der allerede... Jeg har ikke farvekoden til kawa-grön, eller kan man få klar lakstift?[/QUOT Farvekoden er nem at få fat i. Bare ring til en forhandler og oplys dit chassinummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2006 Så er der arrangeret en tur til Polo i Lübeck. NU PÅ LØRDAG 3.JUNI !!! www.polo-motorrad.de Der er plads til een mere i bilen. Chaufføren giver turen over broen, så vi (2 personer) deler færgebilletten, (Rødby-Puttgarden, 450 dkk).... Vi alle 3 deler benzin-udgiften... Skriv en PM, så tager vi den derfra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites