Raveie 10 Anmeld indhold Skrevet May 21, 2006 Hej Min kæreste som arbejder i lufthavnen har lige et par spørgsmål. Hvor tit er der afgange fra Svagerstorp til Kastrup lufthavn (Hvis man skal tro på tidsplanen)? Hvis hun skal møde kl 8.00 i lufthavnen, hvad tid vil i så råde hende til at tage toget fra Svagerstorp? Mvh Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Hej Min kæreste som arbejder i lufthavnen har lige et par spørgsmål. Hvor tit er der afgange fra Svagerstorp til Kastrup lufthavn (Hvis man skal tro på tidsplanen)? Hvis hun skal møde kl 8.00 i lufthavnen, hvad tid vil i så råde hende til at tage toget fra Svagerstorp? Mvh Allan T Damn mand, tag dig dog sammen, er du helt hjælpeløs:) Ligeså tit som der er afgange fra centralen, og det kommer jo an på hvor i lufthavnen hun arbejder!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Damn mand, tag dig dog sammen, er du helt hjælpeløs? Ligeså tit som der er afgange fra centralen, og det kommer jo an på hvor i lufthavnen hun arbejder!!! Hvem har pisset på din sukkermad. Hvad med at du tager dig sammen og taler pænt til folk!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Hvem har pisset på din sukkermad. Hvad med at du tager dig sammen og taler pænt til folk!! Det er et meget simpelt spørgsmål du stiller, som endda kan løses på en dansk hjemmeside: http://www.rejseplanen.dk/ Jeg vil råde hende til at tage afsted, så hun kan nå at komme på arbejde til tiden... Hvis vi vidste hvor forsinket togene ville være om morgenen ville vi nok være ansat som guru eller lignende... Selv tager jeg altid mindst afsted 20 minutter tidligere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Hvis ikke hun vil komme for sent alt for ofte vil 6:11 toget nok være et fornuftigt valg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 I skal have tak for hjælpen Madsen & Humle. Mvh Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2006 Hvem har pisset på din sukkermad. Hvad med at du tager dig sammen og taler pænt til folk!! Hvad med selv at tage dig sammen og lære at bruge nettet lidt selv!!! Det er nu ikke så svært;) Men du har ret, der manglede en smiley for det var ikke så hårdt ment som det var skrevet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites