Jump to content
Anna

Trivselhus

Recommended Posts

Hej Er der nogen herinde der har erfaringer med Trivselhus? Vi skal til at bygge hus og efter rigtig megen kiggen i brochurer osv. regner vi med at bygge et Trivselhus. Andre gode råd om at bygge hus modtages også gerne :) Mvh Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

;)

Hej Er der nogen herinde der har erfaringer med Trivselhus? Vi skal til at bygge hus og efter rigtig megen kiggen i brochurer osv. regner vi med at bygge et Trivselhus. Andre gode råd om at bygge hus modtages også gerne :) Mvh Anna
Hej jeg har været håndværker hos trivselhus. det er nogle gode huse,men køb huset af KL Byg i videbæk og spar nogle penge. venlig hilsen T.U

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tak for tippet. Vi valgte Trivselhus og flytter ind om 3-4 uger, så det er rigtig spændende. Vi er meget tilfredse med Trivselhus, kvaliteten er helt i top, men det er prisen så også ;) Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anna, Tillykke med det. Min kone og jeg er også rigtig vilde med Trivselshus og håber at vi kan finde den perfekte grund til et af deres huse. Kan du fortælle lidt om kvaliteten? Kvm pris osv. Man sidder jo bare og sukker over deres kataloger, men mange informationer er der jo ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen Trivselhus ligger helt klart i den dyreste ende - men så får man også meget for pengene. Kvaliteten er helt i top og rigtig meget er med som standard - eksempelvis sauna i mange husmodeller samt Kvänum køkken, som ligger flere klasser over HTH, Invita, Svane mv. Da vi var rundt hos de forskellige husleverandører opdagede vi, at der er meget stor forskel på hvad som indgår som standard og taxameteret tikker meget hurtigt når man tilvælger det ene og det andet. For vores vedkommende har det ikke været nødvendig at tilvælge så meget. Trivselhus' kvadratmeter pris er meget afhængig af hvor kompliceret konstruktionen i det enkelte hus er, facadevalg mv. Vi bygger et vinklet hus á 165 kvm boareale (ca. 190 kvm efter "danske mål"), åbent til kip i den ene længe og med udvendig facade liggende træpaneler. (ligner denne model - dog uden garage: http://www.trivselhus.se/SingleHusskiss.aspx?id=2&houseid=1012). Huset giver vi ca. 14.500,- SEK pr kvm. I øvrigt vil jeg meget stærkt anbefale jer at besøge Trivselhus' visningshus i Åkarp, 5 min. nord for Malmø. Det giver et meget godt billede af deres huse og kvalitet. Der er vist nok åbent hus hver søndag - I finder adresse mv. på deres hjemmeside. /Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites