Jump to content
bozzen

CL Finale

Recommended Posts

Jo, den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] ja og så snakkede jeg med en af mine venner og ja han kan selvfølgelig ikke nøjes med at se den i fjernsynet, nææh nej han skulle se kampen på stadion... svin siger jeg bare..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] Malmö's bedste sted er klart Sir Toby's som ligger på Davidhallsgatan 21 (lige ved Triangeln). Jeg gider dog ikke vade på pub for denne kamp, men håber bare for vildt at Barcelona vinder i morgen - det ville bare være perfekt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites