bozzen 10 Anmeld indhold Skrevet May 16, 2006 Jo, den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 16, 2006 Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] ja og så snakkede jeg med en af mine venner og ja han kan selvfølgelig ikke nøjes med at se den i fjernsynet, nææh nej han skulle se kampen på stadion... svin siger jeg bare.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2006 Jo' date=' den skal ju også ses. Og vil gerne se den på storskærm e.dyl. Så spørgsmålet er, hvilket sted er det bedste for at se en fodboldskamp, og er det nogen som skal gå til en bar for at se den?[/quote'] Malmö's bedste sted er klart Sir Toby's som ligger på Davidhallsgatan 21 (lige ved Triangeln). Jeg gider dog ikke vade på pub for denne kamp, men håber bare for vildt at Barcelona vinder i morgen - det ville bare være perfekt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 En side bemærkning til aftenens finale: "HVOR DUM MÅ MAN VÆRE SOM DOMMER/LINIEDOMMER" ??? www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,826605,00.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 Ja det er ikke det mest intelligente, men han er jo også nordmand Go Barca, knus boooooring Arsenal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites