-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2006 Hej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp. Vi har jo i DK en fantastisk mulighed for at få en noget ældre bil, på vetetran afgift. feks en gammel bubbel eller en lækker el camino. Findes den form ogå i SE, altså med lav afgift og forsikring ?? Håber i kan hjælpe mig lidt MVH Tilflytter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2006 Hej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp. Vi har jo i DK en fantastisk mulighed for at få en noget ældre bil, på vetetran afgift. feks en gammel bubbel eller en lækker el camino. Findes den form ogå i SE, altså med lav afgift og forsikring ?? Håber i kan hjælpe mig lidt MVH Tilflytter Øhh men her er jo ingen afgift ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2006 Hej alle sammen Jeg har brug for lidt hjælp. Vi har jo i DK en fantastisk mulighed for at få en noget ældre bil, på vetetran afgift. feks en gammel bubbel eller en lækker el camino. Findes den form ogå i SE, altså med lav afgift og forsikring ?? Håber i kan hjælpe mig lidt MVH Tilflytter Nej registreringsafgiften er der ikke noget at spare på... :) men der er særlig lav takst på vægtafgiften - se www.vv.se - og jeg har set, at man kan få en s.k. "entusiast-försäkring" - meget billig forsikring - hvis man holder sig inden for visse begrænsninger - måske er det hos "mit eget" Länsförsäkringar. Men som Miriam er inde på, der er naturlige grænser for, hvad man kan spare hertillands på bil-ud- og -afgifter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2006 Vi har haft en entusiat fors. på en af vores biler. Jeg ved Michael har lavet et indlæg om det herinde, så hvis du søge på det finder du nok lidt mere om det. Men de er typisk begrænset til at man kun må køre 500 mil om året. men tilgengæld koster det stortset ikke noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2006 Jeg takker mange gange, det er lige det jeg ville vide. Så jeg skal søge under entusiast og ikke veteran!!!! det er jo godt at vide. Igen mange tak for den hurtige hjælp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2006 Tror at det er 23 år der er gränsen Tror at det er 23 år der er gränsen for fritagelse for vägtafgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2006 Min elektrikker har en camaro som lige har rundet de 30 år, og derfor slipper han nu for skatten på bilen og hans forsikring er faldet. Imponerende når han stort set kun bruger den til at køre 1/4 mile og den har 450 heste. En ren racer. Men hvad......det ved de jo ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites