Jump to content
LADYMARION

I byen i aften?

Recommended Posts

Jeg er "bare" fattig for tiden :sick: Men trænger VIRKELIG til en ordentlig bytur snart...men today = raincheck, desværre. Ha´ en super aften.
ok d r i orden så:) så lige du boede på amiralgatan....du sku vel ik ha noget sodavand som vi kan købe vel? hihi Alt har ligesom lukket nu:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ok d r i orden så:) så lige du boede på amiralgatan....du sku vel ik ha noget sodavand som vi kan købe vel? hihi Alt har ligesom lukket nu:(
Butikken på hjørnet af Amiralsgatan/Nobelvägen har åbent til kl 02 på fre/lørdage, mener jeg...og 24 på hverdage. :thumbup: Længere nede ad Nobelvägen ligger der endda en biks der har åbent 24/7...velkommen til Sverige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ville bare høre om vi var jævnaldrende.....d r ik fordi jeg nødvendigvis tror at henning på 48 r kedelig at gå i byen med' date=' men humøret r ik lige t d idag.hihi[/quote'] Men jeg springer over idag...... god tur til alle.....Kan jo være vi ses en anden gang....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Butikken på hjørnet af Amiralsgatan/Nobelvägen har åbent til kl 02 på fre/lørdage, mener jeg...og 24 på hverdage. :thumbup: Længere nede ad Nobelvägen ligger der endda en biks der har åbent 24/7...velkommen til Sverige ;)
jo tak ska du ha...d r godt at vide:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
.....d r ik fordi jeg nødvendigvis tror at henning på 48 r kedelig at gå i byen med' date=' men humøret r ik lige t d idag.hihi[/quote'] Jeg vil gerne købe både vokal OG konsonanter! LadyMarion, der er alzå huller i dit keyboard, måzke du zkulle zkifte det ud??????:rolleye: lizzom...ik ;) Gio siger det er et tastatur, bare til tommelfingre der er det nye!!?!? pazzer det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der bygningsarbejdere på første-salen idag? :laugh: Hvor endte i op med at tage hen?...og spillede sagerne som de skulle?
vi endte med at tage på slagthuset, hvor der var rimelig tomt.....men bortset d ble vi der t de lukkede.....men ingen tømmermænd.......:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
min svenske insiderven siger at slakthuset er bedst på fredagen' date=' og Etage er stedet på lørdagen. Selv er jeg også glad for skeppsbroen. Alle barer rundt møllan er både gode og prisværdige.[/quote'] Mon ikke vi snart skal en tur på Bron igen.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lit sent Nu är det ju söndag, men iför nästa helg kan jag tippsa om Buddah Lounge på Djäknegatan, riktigt soft ställe... Om man är yngre än 25 funkar Privé och Retro också, men själv har jag blivit för gammal för detta.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lidt off topic synes jeg at det er lidt sjovt at bemærke antallet og indholdet af svarene på en sådan bytur-i-aften-tråd startet af hunkøn fremfor hankøn (siger ikke at jeg ikke forstår det, tværtimod ;-) :laugh: men det bekræfter nok statestikkerne omkring at det som oftest er en single mand (med lønninger over middel, men det er jo irrelevant her) som rykker teltpælene op fra DK for at flytte over sundet :th2: btw: skeppsbron lyder meget spændende, både i denne og andre tråde, der kunne jeg godt tænke mig at tage med ned en dag og få sat ansigter på nogle af jer herindefra - ville faktisk have været derned i fredags sammen med en kammerat, men vi startede ved 14-tiden og nåede at prøve et antal udendørs-steder i løbet af eftermiddagen, som satte en stopper for vores kampgejst inden det blev mørkt :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lidt off topic synes jeg at det er lidt sjovt at bemærke antallet og indholdet af svarene på en sådan bytur-i-aften-tråd startet af hunkøn fremfor hankøn (siger ikke at jeg ikke forstår det, tværtimod ;-) :laugh: men det bekræfter nok statestikkerne omkring at det som oftest er en single mand (med lønninger over middel, men det er jo irrelevant her) som rykker teltpælene op fra DK for at flytte over sundet :th2: btw: skeppsbron lyder meget spændende, både i denne og andre tråde, der kunne jeg godt tænke mig at tage med ned en dag og få sat ansigter på nogle af jer herindefra - ville faktisk have været derned i fredags sammen med en kammerat, men vi startede ved 14-tiden og nåede at prøve et antal udendørs-steder i løbet af eftermiddagen, som satte en stopper for vores kampgejst inden det blev mørkt :flov:
Ja men jeg er da sikker på vi godt kan få strikket en tur sammen derned igen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
btw: skeppsbron lyder meget spændende' date=' både i denne og andre tråde, der kunne jeg godt tænke mig at tage med ned en dag og få sat ansigter på nogle af jer herindefra - [b']ville faktisk have været derned i fredags sammen med en kammerat
Skeppsbron er et sted man tager hen om lørdagen, ikke om fredagen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skeppsbron er et sted man tager hen om lørdagen' date=' ikke om fredagen :th2:[/quote']Skeppsbron = lørdag. Tak Toft :th2: Slakthuset = alternativ EFTER bro´n er lukket kl. 3. hsahirf: Gem dine nol-spekulationer i skabet, og kom ned og gi´ en LIIT på bro´n istället. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja men jeg er da sikker på vi godt kan få strikket en tur sammen derned igen.....
iorden ;-) :th2:
Skeppsbron er et sted man tager hen om lørdagen' date=' ikke om fredagen[/quote'] allrighty - det skal jeg (prøve at) huske :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lidt off topic synes jeg at det er lidt sjovt at bemærke antallet og indholdet af svarene på en sådan bytur-i-aften-tråd startet af hunkøn fremfor hankøn (siger ikke at jeg ikke forstår det' date=' tværtimod ;-) :laugh: [/quote'] Haha, ja så kom alle netdrengene sgu hurtigt ud af busken :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skeppsbron = lørdag. Tak Toft
Jep, har prøvet at lokke en kammerat fra DK over på en fredag, og så fik vi næsen da vi kom derned ved midnat :eek:Taget fra Skeppsbron's website: Boka in lördagar. 22.30 drar Club Skeppsbron igång. Äter du på restaurangen innan, går du in gratis på klubben. Välkommen till Club Skeppsbron! Varje lördag från 22.30 till 03.00.
Slakthuset = alternativ EFTER bro´n er lukket kl. 3.
Man kan godt se du sidder for meget foran skærmen, og det er for længe siden du har været i byen ;) IMHO så er Slakthuset PÅ INGEN MÅDER der man går hen kl. 3 når Skeppsbron lukker. Skeppsbron har en aldersgrænse på 25+ (tak for det :laugh: ), mens Slakthuset nærmest minder om en gymnasiefest - i hvert fald de to gange (for meget) jeg har været på Slakthuset. Vælg i stedet Heartbreak fra kl. 3-5, også selv om nogle folk herinde (som sikkert kun har været der én gang) elsker at fortælle om de latterlige karaoke folk :tongue2: Etage er også et alternativ mellem kl. 3-5 (dog ikke rigtig for mig)..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan godt se du sidder for meget foran skærmen' date=' og det er for længe siden du har været i byen ;) IMHO så er Slakthuset [b']PÅ INGEN MÅDER der man går hen kl. 3 når Skeppsbron lukker. Skeppsbron har en aldersgrænse på 25+ (tak for det :laugh: ), mens Slakthuset nærmest minder om en gymnasiefest - i hvert fald de to gange (for meget) jeg har været på Slakthuset. Vælg i stedet Heartbreak fra kl. 3-5, også selv om nogle folk herinde (som sikkert kun har været der én gang) elsker at fortælle om de latterlige karaoke folk :tongue2: Etage er også et alternativ mellem kl. 3-5 (dog ikke rigtig for mig)..
Knyyyyyt....:tongue2: Jeg vidste ikke Heartbreak have åbent til kl 05... Now i know. Sidste år var Slakthuset da det eneste sted der havde bevilling til kl 05...eller var det forrige år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vidste ikke Heartbreak have åbent til kl 05... Now i know.
Det er jo derfor at vi til julefrokosten foreslog Heartbreak, da de har åbent til kl. 5 - ellers havde Skeppsbron da været no. 1 foreslag, men der lukker man jo tidligt :)
Sidste år var Slakthuset da det eneste sted der havde bevilling til kl 05...eller var det forrige år?
Nope, og mon ik du skal stoppe nu, inden du udstiller din "gå-i-byen-frekvens" endnu mere? :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites