Jump to content
LADYMARION

I byen i aften?

Recommended Posts

Skepsbron som ligger lige over for/ ved siden af Centralen er ganske godt. Ellers området omkring Lille torg og store torg er der godt liv. Ellers hvis i er til dans og god musik som ikke nødvendigvis behøver være techno eller sidste nye med Britta Spyd så kan Wallmans saloner anbefales. Slager bar i kælderen er der tryk på og god stemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er 2 piger med knald på...så i aften blir der helt sikkert danset.....sys bare det der wallmans lyder lidt til hvor ældre mennesker kommer for at ryge en cigar eller og nyde et glas cognac....hi hi. Hvad med Crown og Club Deep? noget du kender til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skepsbron som ligger lige over for/ ved siden af Centralen er ganske godt. Ellers området omkring Lille torg og store torg er der godt liv. Ellers hvis i er til dans og god musik som ikke nødvendigvis behøver være techno eller sidste nye med Britta Spyd så kan Wallmans saloner anbefales. Slager bar i kælderen er der tryk på og god stemning.
Jep , kan sagtens anbefale Skeppdbron.... det var skidesjovt sidste gang , kan måske godt lokkes i aften....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok' date=' jamen så blir d nok der....ska man vise ID. Min veninde har ikke noget nemlig.....[/quote'] Vi viste ikke noget sidste gang, så det tror jeg ikke , men du skal ikke blive overrasket hvis der ikke er så mange mennesker i starten, de kommer bare lige pludselig, så er der propfyldt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg husker var meget blandet, alt fra det nye dansemusik, til lidt klassikere... ikke noget svensk folkemusik... Priserne er det samme som i DK, du får bare en del mere sprut i glasset, de bruger ikke tælleapparater herovre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det jeg husker var meget blandet' date=' alt fra det nye dansemusik, til lidt klassikere... ikke noget svensk folkemusik... Priserne er det samme som i DK, du får bare en del mere sprut i glasset, de bruger ikke tælleapparater herovre....[/quote'] D lyder som et fint sted.....ska jeg skrive senere om vi tar derhen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja...jeg ville også have anbefalet Skeppsbron. Men prøv da at "snige" jer ind - det er jo ikke sådan at i kommer i brummen' date=' hvis håret sidder fast i postkassen :p[/quote'] ha ha ha...nej vel?? Nå men så tar vi nok bare derhen og prøver.....:) r der virkelig kun 1 herinde som vil os i byen?? hva laver I alle dog på denne lørdag??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ha ha ha...nej vel?? Nå men så tar vi nok bare derhen og prøver.....:) r der virkelig kun 1 herinde som vil os i byen?? hva laver I alle dog på denne lørdag??
Jeg er "bare" fattig for tiden :sick: Men trænger VIRKELIG til en ordentlig bytur snart...men today = raincheck, desværre. Ha´ en super aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites