LADYMARION 10 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2006 Har fået besøg af min veninde, og vi vil gerne i byen. Men da jeg aldrig har været i byen i Malmö før, ville jeg høre om der ikke er nogle som kan anbefale et sted eller 3?? Måske nogle som selv skal i byen i aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Skepsbron som ligger lige over for/ ved siden af Centralen er ganske godt. Ellers området omkring Lille torg og store torg er der godt liv. Ellers hvis i er til dans og god musik som ikke nødvendigvis behøver være techno eller sidste nye med Britta Spyd så kan Wallmans saloner anbefales. Slager bar i kælderen er der tryk på og god stemning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Vi er 2 piger med knald på...så i aften blir der helt sikkert danset.....sys bare det der wallmans lyder lidt til hvor ældre mennesker kommer for at ryge en cigar eller og nyde et glas cognac....hi hi. Hvad med Crown og Club Deep? noget du kender til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Skepsbron som ligger lige over for/ ved siden af Centralen er ganske godt. Ellers området omkring Lille torg og store torg er der godt liv. Ellers hvis i er til dans og god musik som ikke nødvendigvis behøver være techno eller sidste nye med Britta Spyd så kan Wallmans saloner anbefales. Slager bar i kælderen er der tryk på og god stemning. Jep , kan sagtens anbefale Skeppdbron.... det var skidesjovt sidste gang , kan måske godt lokkes i aften.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Jep ' date=' kan sagtens anbefale Skeppdbron.... det var skidesjovt sidste gang , kan måske godt lokkes i aften....[/quote'] Ok, jamen så blir d nok der....ska man vise ID. Min veninde har ikke noget nemlig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Ok' date=' jamen så blir d nok der....ska man vise ID. Min veninde har ikke noget nemlig.....[/quote'] Vi viste ikke noget sidste gang, så det tror jeg ikke , men du skal ikke blive overrasket hvis der ikke er så mange mennesker i starten, de kommer bare lige pludselig, så er der propfyldt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 hvad blir der spillet af musik? og hvad er priserne på drikkevarerne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Det jeg husker var meget blandet, alt fra det nye dansemusik, til lidt klassikere... ikke noget svensk folkemusik... Priserne er det samme som i DK, du får bare en del mere sprut i glasset, de bruger ikke tælleapparater herovre.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Det jeg husker var meget blandet' date=' alt fra det nye dansemusik, til lidt klassikere... ikke noget svensk folkemusik... Priserne er det samme som i DK, du får bare en del mere sprut i glasset, de bruger ikke tælleapparater herovre....[/quote'] D lyder som et fint sted.....ska jeg skrive senere om vi tar derhen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 varlige inde på skeppsbron´s hjemmeside....man skal være 25...sååå d går nok ik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 som sagt de tjekkede ikke sidste gang, og de er nok rimelig lempelige når man nu er dansker , og gerne vil ligge en hel del penge i deres bar Ja skriv bare.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Etage på stortorget, eller slagthuset er nok mere dine steder. Crown er mest om onsdagen. Deep er et "gay" sted (i hvert fald nogen gange), ellers er der chokoladefabriken eller kulturbolaget. se evt. http://www.malmoliv.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 tak tak:) man ska bare være over 22 alle steder......men vi må prøve os frem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 tak tak:) man ska bare være over 22 alle steder......men vi må prøve os frem Haha, det gælder ikke hvis i smiler sødt ;) Især ikke på etage og slagthuset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 De lukker da alle ind på slagthuset.... især piger.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Haha' date=' det gælder ikke hvis i smiler sødt ;) Især ikke på etage og slagthuset.[/quote'] d tror jeg ik blir et problem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Ja...jeg ville også have anbefalet Skeppsbron. Men prøv da at "snige" jer ind - det er jo ikke sådan at i kommer i brummen, hvis håret sidder fast i postkassen :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Ja...jeg ville også have anbefalet Skeppsbron. Men prøv da at "snige" jer ind - det er jo ikke sådan at i kommer i brummen' date=' hvis håret sidder fast i postkassen :p[/quote'] de lukker bare tidligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Ja...jeg ville også have anbefalet Skeppsbron. Men prøv da at "snige" jer ind - det er jo ikke sådan at i kommer i brummen' date=' hvis håret sidder fast i postkassen :p[/quote'] ha ha ha...nej vel?? Nå men så tar vi nok bare derhen og prøver.....:) r der virkelig kun 1 herinde som vil os i byen?? hva laver I alle dog på denne lørdag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 de lukker bare tidligt... hvad r tidligt?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 hvad r tidligt?? kl 03....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Jeg var der da senere end 3 en gang.... mindes jeg da..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Jeg var der da senere end 3 en gang.... mindes jeg da..... hehe ifølge http://www.planetmagasin.com/ er det kl 3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 ha ha ha...nej vel?? Nå men så tar vi nok bare derhen og prøver.....:) r der virkelig kun 1 herinde som vil os i byen?? hva laver I alle dog på denne lørdag??Jeg er "bare" fattig for tiden Men trænger VIRKELIG til en ordentlig bytur snart...men today = raincheck, desværre. Ha´ en super aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 vi tar på den irske pub i nærheden af centralen for at varme lidt op. Ved ikke helt hvor vi tar hen senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites