Anine 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2006 Hej! Jeg ville gerne ud i cykle for at tabe nogle kilo , så ville høre om der er nogen der kan foreslå en rute fra Högaholm i Malmö hvor man ikke cykler lige ved siden af trafikken og der må gerne være så meget natur som muligt? Enten en rute der starter og ender i Högaholm, eller hvis der er meget natur er det også fint bare at cykle samme vej tilbage. :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Jeg havde en rute på omkring 12 km som jeg startede ikke så langt fra hvor du bor. Kan ikke rigtig forklare dig den men kan vise den en dag. Dog foregår hele turen på vej. Men store dele er ude på landet hvor der er langt mellem bilerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Hej.. Kan du bruge denne her. ?? http://www.malmo.se/gatortorgtrafik/narducyklar/rundturerochkartor.4.33aee30d103b8f159168000105349.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Er du en af dem der synes du har været aktiv hvis du har cyklet 6 km ;) ..eller er en cykelrute 30 km, 50 km, 100+ km? Lidt svært at komme med forslag når man ikke ved hvor langt du vil cykle :) Men en start kan da være via Lindeborg - Vintrie - Bunkeflostrand - Klagshamn - Gessie - Tygelsjö - Vintrie - Lindeborg - Högaholm :) Mellem Vintrie og Tygelsjö findes en cool cykelsti (3 m bred grusvej) hvor man cykler mellem markerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Et godt ruteforslag. Jeg har forsøgt at køre hen til den cykelsti mellem Vintrie og Tygelsjö, indtil jeg opdagede det netop var en grussti - den skulle jeg ikke lige have racercyklen ud på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Et godt ruteforslag. Jeg har forsøgt at køre hen til den cykelsti mellem Vintrie og Tygelsjö' date=' indtil jeg opdagede det netop var en grussti - den skulle jeg ikke lige have racercyklen ud på![/quote'] Nej, en racercykel er ikke sagen på den sti. Men til gengæld er den heller ikke så slem som det måske lyder. Min MB uden affjedring + MB asfalt/racerdæk + store klinger, den kører snilt 40 km/t på den sti uden det er ubehageligt i sadlen Det er "fast grus", og de huller og sten der er på stien kan selv en blind styre uden om :) God sti på tværs af områderne :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anine 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2006 Er du en af dem der synes du har været aktiv hvis du har cyklet 6 km ;) ..eller er en cykelrute 30 km' date=' 50 km, 100+ km?[/quote'] Well, tilbage i Sönderjylland cyklede jeg 10-15 km gennem en skov (så det var på skovsti). Startede med 15 km, men fik så ondt i knäet, så må nok starte med lidt mindre förste gang. Mvh, Anine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2006 Tager ca. 2 timer med 30 km/t kan nemt gøres kortere eller længere over Anderslev Jägersro -> Skabersjö -> Haga -> Svedala -> Elinedal -> Alstad -> Ö Grevie -> Vellinge -> Gessie Villastad -> Klagshamn -> Malmö Alternativt kan du tage nedenstående rute hvor der er cykelsti eller små veje på hele ruten. Malmö -> Klagshamn -> Vellinge -> Hölviken -> (skanör) og tilbage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Kasper Hvor går cykelklubbens ture typisk hen ? Savner sgu nogle bakker, men synes snart jeg har pløjet alle ruterne igennem rundt om Malmö uden det store. Nogen jeg har overset ? Er så småt ved at komme i form til turen op til Höör og rundt om Ringsjön. Fedt område deroppe. Går også en cykelsti fra lidt efter Jägersro til Bara og lidt videre. Derefter en fin tur op til Genarp og gennem skøn natur til Skurup. (Kan også forkortes) Hjem turen enten samme vej eller en lidt kedeligere landevejstur ad 101 tror jeg den hedder til Anderslöv og videre ind til Malmö. Bor selv i Lindeborg så de fleste ture går sydpå gennem Vellinge ned til Skanør og hjem samme vej (ca. 50km) eller lidt længere via Räng, evt Trelleborg ad de små utrafikerede landeveje. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2006 Der er træning tir og tor kl 17:30 samt i weekenden kl 10 (for dem der ikke kører løb). Der er både en motions samt "konkurrence" afdeling. Ck-ringen Augustenborgsgatan 21 Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites