Okroner 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2006 Er der nogen børnefamilier som har erfaring med hvad man skal vælge. Vi har mulighed for et Kärl på 190 liter med tömning varje vecka og Kärl 240 liter tömning varje vecka. Med venlig hilsen Ole Kristensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Det kommer lidt an på hvor mange børn I har.. Vi har klaret os med 2 stk. småkravl med en 190 l. Men ville nok vælge en 240 l. medmindre den er væsentligt dyrere i drift... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Jeg håber ikke, det er børnene, der skal afhentes?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Okroner 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Børnene bliver indtil videre - der er to stk. tak for hjælpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Er der nogen børnefamilier som har erfaring med hvad man skal vælge. Vi har mulighed for et Kärl på 190 liter med tömning varje vecka og Kärl 240 liter tömning varje vecka. Med venlig hilsen Ole Kristensen VI har 2 børn og klare os med en 190L men igen det kommer jo lidt an på ens forbrug, men man kan jo altid lave det om senere, hvis det viser sig at det ikke er nok... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 VI har 2 børn og klare os med en 190L men igen det kommer jo lidt an på ens forbrug' date=' men man kan jo altid lave det om senere, hvis det viser sig at det ikke er nok...[/quote'] Ja jeg synes de er super fleksible VA .. Jeg har i hvert fald kun oplevet god service hos dem. Da vi overtog vores hus, sagde de endda at de kunne se den tidligere familie havde en 320L (eller deromkring) og vi jo kun var 2 om vi så ikke ville have en mindre en til lidt færre penge om måneden. Jeg vil i hvert fald også anbefale en 190L .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Vi har en på 190 som bliver tømt hver anden uge - Det passer på en studs med 2 voksne og 2 børn (1½ blebarn) Så vi har bestilt et nummer større når vi nu får nummer 3. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Vi har en på 190 som bliver tømt hver anden uge - Det passer på en studs med 2 voksne og 2 børn (1½ blebarn) Så vi har bestilt et nummer større når vi nu får nummer 3. :) Damn - og hvad gør I ved køkkenaffaldet?? Fodrer hestene, eller...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Har ikke lige pt. noget der kan få køkkenaffaldet - men vi er RET ofte at træffe på den lokale återvindingsplats :th2: Det skal dog siges at vi et par gange har været glade for at vores skraldemænd ikke går efter de danske 25 kg´s. regler ;) Meeeen det skal jo ikke udnyttes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites