Lynge 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2006 Dem som er interreseret i den kamp har måske opdaget at det kun TV3+ i DK der sender den og Viasat Sport i SE. Da jeg ikke kan ta nogen af delene, vil dampe ned på Sir Toby´s og se den, så hvis der er nogen der skulle have lyst til at tage og se en go Liverpool sejr og kold øl ja så sig endelig til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 .... lyst til at tage og se en GO Liverpool sejr og kold øl.... Mig bevidst spiller ikke Everton i FA-cupfinalen, så det er en umulighet.. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Mig bevidst spiller ikke Everton i FA-cupfinalen' date=' så det er en umulighet.. :D[/quote'] neverton i en FA Cup finale, er som du rigtigt siger - en umulighed :th2: 18-5 - Forever in our shadow! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Ha! husk -95! Everton - Man U 1-0. Og glem -86 og -89... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Newerton og Røvpool Hehe i kan tage det Bortset fra det, hvem er i finalen mod Liverpool? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Newerton og Røvpool Hehe i kan tage det Bortset fra det, hvem er i finalen mod Liverpool? Du skal være glad for at fodbold blev aflyst idag:fight: He he det er West Ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 JAAAAAAAAAAAA! Vi er for syge i en finale - og jeg blev igen 12 år ældre idag Burde være stander vissen nu, men vælger at tage på arbejde i stedet om en ½ time :thumbdown God fest til dem der fejrer pokalen der kom i hus idag - Walk on with hope in your heart... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Tilykke med det Toft.... Selvom det holdt lidt hårdt he he.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2006 Tilykke med det Toft.... Selvom det holdt lidt hårdt he he.... Jep, det holdt hårdt - også derfor jeg blev noget ældre igen igår Men sikke en (igen) uhyggelig finale :D I øvrigt, tak til dem der dukkede op på Sir Toby's, det var fanme hyggeligt, selv om jeg helt uhørt måtte indtage cola til en finale Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites