Jump to content
Lynge

F.A. Cup finale

Recommended Posts

Dem som er interreseret i den kamp har måske opdaget at det kun TV3+ i DK der sender den og Viasat Sport i SE. Da jeg ikke kan ta nogen af delene, vil dampe ned på Sir Toby´s og se den, så hvis der er nogen der skulle have lyst til at tage og se en go Liverpool sejr og kold øl ja så sig endelig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mig bevidst spiller ikke Everton i FA-cupfinalen' date=' så det er en umulighet.. :D[/quote'] neverton i en FA Cup finale, er som du rigtigt siger - en umulighed :th2: 18-5 - Forever in our shadow! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

JAAAAAAAAAAAA! Vi er for syge i en finale - og jeg blev igen 12 år ældre idag :laugh: Burde være stander vissen nu, men vælger at tage på arbejde i stedet om en ½ time :thumbdown God fest til dem der fejrer pokalen der kom i hus idag - Walk on with hope in your heart... :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tilykke med det Toft.... Selvom det holdt lidt hårdt he he....
Jep, det holdt hårdt - også derfor jeg blev noget ældre igen igår :rolleyes: Men sikke en (igen) uhyggelig finale :D I øvrigt, tak til dem der dukkede op på Sir Toby's, det var fanme hyggeligt, selv om jeg helt uhørt måtte indtage cola til en finale :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites