Gawc 10 Anmeld indhold Skrevet May 9, 2006 Nu har jeg været i den lokale Hemmköb, AGs og ICA, men kan ikke finde engelsk sauce. Er det noget der findes i Sverige ? eller skal jeg huske have det med fra Danmark ??? :):) Trist at spise biks uden... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Netto er din ven.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 typisk, den eneste butik jeg sprang over på min vej, da de næsten aldrig har noget jeg vil have :) tusinde tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Mener helt sikkert jeg har købt det i Coop Forum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 netto = nitte tror bare jeg tager det med hjemmefra :) men nu haster det ikke mere :) mange tak.. aner ikke hvor der ligger en coop ting henne ad :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 aner ikke hvor der ligger en coop ting henne ad :)Coop er alle vegne....tag selv en kigger: http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=179&sSideNavn=Våra+butiker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites