Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 På en Audi skal der helt klart sidde 17" på som Max. Helst 16". Det giver en dejlig blød morfar køreglæde. Det ser også bedre ud. Lige som det heller ikke ser fedt ud at prøve at få en knallert til at ligne en motorcykel :D Det er jo først når man kører mere sportslign. biler man skal op i 18-20" Så der er fuld kontakt med vejen, og det ser cool ud. :th2: Audi falder ikke ind i kategorien "sportlign. biler"?? Well, man skal høre meget fra én der drømmer om en Skoda Fabia... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Audi falder ikke ind i kategorien "sportlign. biler"?? Well' date=' man skal høre meget fra én der drømmer om en Skoda Fabia... [/quote'] Ja jeg tror ikke Audi selv er enige i den betragtning :) Men forestil dig den kommende Audi R8 med 16" fælge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Audi falder ikke ind i kategorien "sportlign. biler"?? Well' date=' man skal høre meget fra én der drømmer om en Skoda Fabia... [/quote'] hov hov jeg siger skam ikke at Audi ikke er en fin bil. Men vil jo heller ikke sætte 19" på min forhåbentlige nyere Fabia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Det kan da godt være MB og BMW er mere sporty en AUDI..... men hvorfor vinder de så ikke på LeMans. Tror AUDI syntes det er kedeligt. For helvede altså nif.. 19" på en fabia... det kan man da ikk hva` andersen: Det må vi hellere.... har også luret på S6 18". http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30175 Ser ganske cool ud.... 19 tommer er bare for groft til mig, men 18 ser da egentligt meget almindeligt ud. Peter: Ja der sidder 16" alu på nu, men de er dømt ude til vinterdæk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 andersen: Det må vi hellere.... har også luret på S6 18". http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30175 Ser ganske cool ud.... 19 tommer er bare for groft til mig, men 18 ser da egentligt meget almindeligt ud. For en god ordens skyld: Fælgene på dén Audi er RS6-fælge... :D Jeg havde disse på min S6, men de hedder RS4-fælge... Forvirringen er total... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Mit keyboard skriver ikke altid det jeg tænker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 I skal väre velkommen.. Ps jeg får også snart en skofa rs ind til dig NIF :) Og prinsen (frede gamle bil ) får også snart sine 19" på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Husk, du har lovet mig en tur i den S4, Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2006 Husk' date=' du har lovet mig en tur i den S4, Peter [/quote'] Jammen du ved jo hvor vi ligger :):) så du kommer bare .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret May 25, 2006 Tak for hjælpen allesammen. Jeg endte hos Peter H som havde den bedste service, leveringstid og faktisk også den bedste pris. Kørte lige ind i hans udstilling hvor de 4 hjul allerede var sat op som en Formel-1 pit. Zap-zap så var de på .... Rent faktisk var fabriks abalanceringen ikke god nok, den reducerede Peter lige med 50% og lidt omhyggeligt arbejde, bilen blev markant bedre at køre i. Så det blev 18". Og Gio den er ikke hård at køre i. Næsten lige som mine 205/55-16. Et billede til AUDI folket: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites