Jump to content
ZeNi

Fotbollsgolf & sommergrill

Recommended Posts

Stort at alle, eller næsten alle, eller nogen, nåh nej ingen kan stille med en bil eller køletaske til fodgolf turen :confused: Kom nu lige ind i kampen, og hjælp os lidt med at få det til at glide på lørdag. Zeni og jeg har hverken biler og køletasker nok til 11 mand..
Ved selvfølgelig ikke om det er fordi Passat'en ikke er god nok, at denne ikke bliver medregnet, men vores tilbud om at tage nogen med står stadig åbent... ;) Vi er pt. 3 i bilen (spinner+1, aj) og der er plads til max. 5. Alt efter hvor lang turen er, er 4 måske at foretrække... Køletaske har vi ikke nogen af, men en sådan kan da skaffes, hvis det går helt galt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min weekend er lige blevet ledig' date=' så hvis jeg stadig kan nå at tilmelde mig, så vil jeg gerne deltage i både fodboldgolf og grill.[/quote'] Zeni står for tilmeldingerne, og kigger på muligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager en 2-3 klapstole med til grill. Vi har nogle køletasker også, dem får Thomas lige under armen til fodgolfen, det er nogle mindre nogen, der omtrent passer til en ca. 10 dåseøl stykket. Vi har vist 3 tasker. Og Toft............ligesom Spinner havde jeg også sagt at Volvoen kunne bruges.............såhhhh.......... :) ........men nu er I jo dækket ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mrode Hvis du indbetaler så jeg ser pengene imorgen alternativt har dem med kontant på lørdag morgen, kan du godt nå det, det passer med biler. Alt i alt ser det da fornuftigt ud. Husk nu noget frokost, jeg har hørt historier om folk der har taget til fodboldgolf i 5 timer uden at medbringe mad. Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrode Hvis du indbetaler så jeg ser pengene imorgen alternativt har dem med kontant på lørdag morgen, kan du godt nå det, det passer med biler.
Weeeh.. jeg skal spille fodbodgolf i solskin i stedet for at arbejde.. jubii :love2::laugh: Jeg overfører straks penge (både for golf og grill). Jeg har også en bil (lille stationcar, så jeg transporterer gerne stole - jeg har dog ingen selv), hvis det skulle være.. Hvor foregår opsamlingen henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og Toft............ligesom Spinner havde jeg også sagt at Volvoen kunne bruges.............såhhhh.................men nu er I jo dækket ind.
Ja, men Thomas har bedre af at cykle til Zeni lørdag morgen end at tage bilen, og I lægger ofte bil til i anden sammenhæng, så det ville alt andet lige være mere cool at nogle "nye" ansigter viste lidt initiativ, når nu vi har bedt om det her ;) Men Volvo'en stod på standby listen, hvis ikke det lykkedes af anden vej :)
Hvor foregår opsamlingen henne?
Hjemme hos Zeni & fam (Rönnhagegatan 22), hvor vi også griller efter dagens udskejelser i naturen. http://kartor.eniro.se/query?streetname=R%F6nnhagegatan+22&what=map&asearch=1 Som Zeni sagde før, HUSK nu en sandwich eller anden frokost til at have med i en af de mange køletasker vi har, ellers bliver det en lang dag for maven før bøfferne kommer på grillen i Malmö. HUSK nu også kød til grillen, det afleverer man bare i køleskabet hos Zeni inden vi dingler til fodgolf.. Og HUSK nu også egne drikkevarer til når vi skal grille og hygge på en super lørdag sommeraften :th2: Puuha, hvor jeg dog glæder mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg først handler i næste uge, kan I tilmelde jer frem til 28 juni. Morten
Jamen den chance benytter jeg mig så af... I sidste time melder jeg mig til... Håber det er tilladt at være bagstiv til fodgolf...!! :-) Damn det er tidligt om morgenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan ser det ud med biler er vi rigeligt? For så kunne Kira få bilen, ville nok gerne til stranden i det gode vejr med Ivan. Morten skal Majken have noget hjælp til noget i løbet af dagen så vil Kira godt gi en hånd med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uh...vi er vist lidt sent ude :o kan vi stadig nå at tilmelde os grill-delen?
Hvis "vi" er to stk, så har I lige scoret de sidste to pladser :th2: Husk: kød til grillen og egne drikkevarer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis "vi" er to stk, så har I lige scoret de sidste to pladser :th2: Husk: kød til grillen og egne drikkevarer :)
Hurraaa :p Jep vi er 2 stk Brian og mig...vi skriver os lige på i kalenderen, så det er helt officielt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Zeni Kan du nævne nogle busstoppesteder som ligger tæt på dig - rejseplanen er lidt usikker, eller også er det mig som søger forkert :laugh: Fik stjålet min cykel i sidste uge, så er nødt til at benytte mig af de offentlige transportmidler i morgen :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Zeni Kan du nævne nogle busstoppesteder som ligger tæt på dig - rejseplanen er lidt usikker, eller også er det mig som søger forkert :laugh: Fik stjålet min cykel i sidste uge, så er nødt til at benytte mig af de offentlige transportmidler i morgen :sad:
Hejsa, hvis du vil køre med min kæreste fra rosengård er du velkommen til det, hun kører fra widells väg 17,50. du kan lige ringe på +45 31 71 50 06.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thomas, jeg skulle sige fra Malene, at hun takker for tilbudet, men det er lidt sent efter som hun skal være hos Zeni kl. 8.45 ;) Malene, du skal fange bus 2 mod Lindängen, og stå af ved Helenetorpsgången. Så vader du lidt videre ud ad Munkehättegatan (mod syd), til Bokhagegatan kommer inde på venstre hånd, den dingler du ned af, og nede for enden af vejen ligger Zeni's hus på Rönnhagegatan :th2: Det er ret let at finde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thomas, jeg skulle sige fra Malene, at hun takker for tilbudet, men det er lidt sent efter som hun skal være hos Zeni kl. 8.45 ;) Malene, du skal fange bus 2 mod Lindängen, og stå af ved Helenetorpsgången. Så vader du lidt videre ud ad Munkehättegatan (mod syd), til Bokhagegatan kommer inde på venstre hånd, den dingler du ned af, og nede for enden af vejen ligger Zeni's hus på Rönnhagegatan :th2: Det er ret let at finde :)
Så kan hun jo bare komme med der, for det skal jeg jo også:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige for en sikkerheds skyld er her lige nummeret på den mobil, som jeg slæber med mig rundt i morgen: 076-23 12 177 Ifølge rejseplanen skulle vi vade ind på Rönnhagegatan 8.48 - men jeg skal nok bede papdatter Jenny om at hive gamle mig frem, så vi kan overholde planen. Så hvis vi af én eller anden grund ikke lige skulle være i syne, kan I jo forsøge på nummeret. Det er jo ikke sådan, at vi skal til DK med Øresundstoget, så tidsplanen skal nok holde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

SENESTE UPDATE: PRISEN PR PERSON BLEV SEK 37,-, hvilket inkluderer: pasta, kartoffelsalat, ketchup, sennep, 2 slags dressing, iceberg salat, champignon, rød peber, agurk, tomater, hvidløg, flutes, pensto, vandmelon, grillkul, smør samt en lille smule chips. Håber ikke det slår bunden ud på nogle. Vi blev 26 til grillning ialt inklusiv børn. Så der er lagt i ovnen/Grillen til en super aften, hvor udestuen en lavet om i dagen anledning med 80 højtalere, køleskab og hjemmebygget bænk :th2: Da det ikke er min fest, men vores alle, skal I regne med at deltage i lidt snitning, opdækning o.l. Vi ses om 19 timer og 40 minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SENESTE UPDATE: PRISEN PR PERSON BLEV SEK 37,-, hvilket inkluderer: pasta, kartoffelsalat, ketchup, sennep, 2 slags dressing, iceberg salat, champignon, rød peber, agurk, tomater, hvidløg, flutes, pensto, vandmelon, grillkul, smør samt en lille smule chips. Håber ikke det slår bunden ud på nogle. Vi blev 26 til grillning ialt inklusiv børn. Så der er lagt i ovnen/Grillen til en super aften, hvor udestuen en lavet om i dagen anledning med 80 højtalere, køleskab og hjemmebygget bænk :th2: Da det ikke er min fest, men vores alle, skal I regne med at deltage i lidt snitning, opdækning o.l. Vi ses om 19 timer og 40 minutter
Og hvor mange til det sjove?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa' date=' hvis du vil køre med min kæreste fra rosengård er du velkommen til det, hun kører fra widells väg 17,50. du kan lige ringe på +45 31 71 50 06.[/quote']Jeg vil gerne køre med...slår lige på tråden i løbet af dagen imorgen. En anden ting: jeg skal lige have købt et stykke godt kød til grillos, også imorgen....er der nogle der har erfaringer med en go´ kødsnitter i nærheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne køre med...slår lige på tråden i løbet af dagen imorgen. En anden ting: jeg skal lige have købt et stykke godt kød til grillos, også imorgen....er der nogle der har erfaringer med en go´ kødsnitter i nærheden?
Den er i vinkel med Tina du:) Koden er 2323 du kommer bare lidt før...SEZZZZ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites