Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Du HAR kigget i kalenderen ?? :th2: Gio... jeg er ikke i Tyskland paa ferie... Kursus, min ven... kursus...På kursus i SEKS forskellige lande lige efter hinanden...og så på egen kværn...najz ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 På kursus i SEKS forskellige lande lige efter hinanden...og så på egen kværn...najz ;) Nej, som jeg skrev... jeg er ikke i TYSKLAND paa ferie ;) Meeen, man skal jo ogsaa hjem igen, og hvorfor ikke vaelge en alternativ rute ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Meeen' date=' man skal jo ogsaa hjem igen, og hvorfor ikke vaelge en alternativ rute ?[/quote'] Jamen, så kan du da lige tage forbi Belgien og kigge på lidt kajakpolo i Mechelen i weekenden :th2: (vil jo gerne se din hoj:laugh:) Back to the case... Altså, jeg synes da det er ärgeligt, hvis man lader väre med at tilmelde sig fordi man ikke kan spille fodbold -eller golf. Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;) Og det er jo altid skägt at pröve noget nyt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;) Og det er jo altid skägt at pröve noget nyt :D Det satser jeg også på. Det gælder jo om at være god til noget - jeg er f.eks. god til at være dårlig til fodbold Nøøøj det skal nok blive sjovt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 OFF TOPIC.... Sorry... Jamen, så kan du da lige tage forbi Belgien og kigge på lidt kajakpolo i Mechelen i weekenden :th2: (vil jo gerne se din hoj:laugh:) Hvis jeg var paa de kanter, saa havde jeg noget valgt at koere til Assen. Rossi er ioevrigt blevet koert paa hospitalet efter dagens 1. test. Ikke noget alvorligt, bare lidt smaa-brud og andet godt Se mere: www.motogp.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 OFF TOPIC.... Sorry... Hvis jeg var paa de kanter, saa havde jeg noget valgt at koere til Assen. Rossi er ioevrigt blevet koert paa hospitalet efter dagens 1. test. Ikke noget alvorligt, bare lidt smaa-brud og andet godt Se mere: www.motogp.com Läste dog et eller andet sted, at han var ude at köre igen :th2: Nå ja Assen er jo på lördag! Bare det ikke går ligesom i sidste löb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Og så lige for at holde sig til emnet... Kan man egentlig väre off-side i fodboldgolf? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;) Normalt gør det ja. Men For hver en regel er der en undtagelse. Sussi og Leo er begge minusser. Sammen giver de ikke plus! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Kan man egentlig väre off-side i fodboldgolf? Kan du ikke lige forklare off-side reglen i fodbold? Så skal jeg fortælle dig bagefter, om du kan blive off-side på næste lørdag til fodgolf ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Kan du ikke lige forklare off-side reglen i fodbold? Så skal jeg fortælle dig bagefter' date=' om du kan blive off-side på næste lørdag til fodgolf ;)[/quote'] Har man da ingen medspillere Okay, jeg må nøjes med at undgå off-road så ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Zeni, som jeg kunne forstå, betales der først for "grilltilbehør" på selve grillaftenen, men det har jeg måske misforstået? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2006 Zeni' date=' som jeg kunne forstå, betales der først for "grilltilbehør" på selve grillaftenen, men det har jeg måske misforstået?[/quote']Tror jeg da ikke, eftersom jeg også har opfattet grill-aftenen som "pay-when-you-arrive" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2006 Korrekt, grill er betaling ved entre, hvilket nok var lidt satset, for hvis nogle tilmelder sig og ikke dukker op, så er der indkøbt efter deres tilmeldinger ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 > Zeni, har sendt dig en PM ... Ved ikke om du har set den? :) /Spinner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Så har jeg skrevet mig ind i kalenderen til fodgolf og grill og overført pengene (efter aftale med Zeni). De burde gå ind i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Så er her opsamling. Følgende personer er registreret som fodbolddeltagere: zeni, sannej, lynge, Anton/datter, malene, spinner*2, aj, toft, ThomasVellinge = 11 pers Følgende er registreret til grill: zeni*2, toft Lynge/kira Gio Mette/Thomas Malene - hvor mange? sannej - hvor mange? Andersen - hvor mange? HenrikC*2 Spinner*2 aj ialt 16-21 personer Følgende har snakket/skrevet uden at jeg ved om de kommer: Fagerland/Mette/datter Coolio/kæreste/datter Thomas/Mia/Tina Molnartos Venligst oplyst om jeg har registreret noget forkert og hvorvidt I vil komme og grille med, samt hvor mange jer som jeg ikke har antal fra. Ser frem til en solbeskinnet lørdag. Husk grill-kød og drikkelse, her er masser af køleplads, stolene kniber det tilgengæld lidt med, så nogle der har stole de kan komme med? Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Vi kan i hvertfald godt tage stole med til "eget forbrug" ... Og kigger lige efter om vi har nogle ekstra når jeg kommer hjem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Jeg er også kun mig selv til grill :) (Jeg er indehaver af 4 klapstole, men jeg kan ikke selv transportere dem (sådan umiddelbart i hvertfald), men de findes, hvis der bliver brug for dem). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 samt hvor mange' date=' jer som jeg ikke har antal fra.[/quote'] En enkelt til grill herfra... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Adressen/kort - er der evt. nogle der har lyst til at gi´ en fattig ungkarl et lift? :):o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Adressen/kort - er der evt. nogle der har lyst til at gi´ en fattig ungkarl et lift? :):o http://www.blocket.se/vi/8629720.htm?ca=23_11_s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Nåh, der er nok nogen der har set vejrudsigten for weekenden, og så fået meldt sig til i overtiden :D Afhængigt af deltager antal' date= så skal der jo bruges et antal biler til at fragte os frem og tilbage. Så har man mulighed for at stille med sin bil på dagen, så vil det absolut være en stor hjælp for os alle :th2: Har man en køletaske, som vi kan medbringe madpakker og et par øl/vand i, så må man også gerne sige til? Stort at alle, eller næsten alle, eller nogen, nåh nej ingen kan stille med en bil eller køletaske til fodgolf turen Kom nu lige ind i kampen, og hjælp os lidt med at få det til at glide på lørdag. Zeni og jeg har hverken biler og køletasker nok til 11 mand.. Adressen/kort - er der evt. nogle der har lyst til at gi´ en fattig ungkarl et lift? Folk der ikke gider deltage i den primære del af dagen, de har vel tid nok til at gå hen til Zeni & fam, og stadig være der til kl 18 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 Min weekend er lige blevet ledig, så hvis jeg stadig kan nå at tilmelde mig, så vil jeg gerne deltage i både fodboldgolf og grill. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 http://www.blocket.se/vi/8629720.htm?ca=23_11_s LOOOOL stor humor!!! :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2006 samt hvor mange jer som jeg ikke har antal fra. Jeg er også kun mig selv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites