Jump to content
ZeNi

Fotbollsgolf & sommergrill

Recommended Posts

Du HAR kigget i kalenderen ?? :th2: Gio... jeg er ikke i Tyskland paa ferie... Kursus, min ven... kursus...
På kursus i SEKS forskellige lande lige efter hinanden...og så på egen kværn...najz ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På kursus i SEKS forskellige lande lige efter hinanden...og så på egen kværn...najz ;)
Nej, som jeg skrev... jeg er ikke i TYSKLAND paa ferie ;) Meeen, man skal jo ogsaa hjem igen, og hvorfor ikke vaelge en alternativ rute ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Meeen' date=' man skal jo ogsaa hjem igen, og hvorfor ikke vaelge en alternativ rute ?[/quote'] Jamen, så kan du da lige tage forbi Belgien og kigge på lidt kajakpolo i Mechelen i weekenden :th2: (vil jo gerne se din hoj:laugh:) Back to the case... Altså, jeg synes da det er ärgeligt, hvis man lader väre med at tilmelde sig fordi man ikke kan spille fodbold -eller golf. Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;) Og det er jo altid skägt at pröve noget nyt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;) Og det er jo altid skägt at pröve noget nyt :D
Det satser jeg også på. Det gælder jo om at være god til noget - jeg er f.eks. god til at være dårlig til fodbold :lol: Nøøøj det skal nok blive sjovt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OFF TOPIC.... Sorry...

Jamen, så kan du da lige tage forbi Belgien og kigge på lidt kajakpolo i Mechelen i weekenden :th2: (vil jo gerne se din hoj:laugh:)
Hvis jeg var paa de kanter, saa havde jeg noget valgt at koere til Assen. Rossi er ioevrigt blevet koert paa hospitalet efter dagens 1. test. Ikke noget alvorligt, bare lidt smaa-brud og andet godt :rolleye: Se mere: www.motogp.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OFF TOPIC.... Sorry... Hvis jeg var paa de kanter, saa havde jeg noget valgt at koere til Assen. Rossi er ioevrigt blevet koert paa hospitalet efter dagens 1. test. Ikke noget alvorligt, bare lidt smaa-brud og andet godt :rolleye: Se mere: www.motogp.com
Läste dog et eller andet sted, at han var ude at köre igen :th2: Nå ja Assen er jo på lördag! Bare det ikke går ligesom i sidste löb :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg satser i hvertfald på at minus og minus giver plus ;)
Normalt gør det ja. Men For hver en regel er der en undtagelse. Sussi og Leo er begge minusser. Sammen giver de ikke plus!:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan man egentlig väre off-side i fodboldgolf? :rolleye:
Kan du ikke lige forklare off-side reglen i fodbold? Så skal jeg fortælle dig bagefter, om du kan blive off-side på næste lørdag til fodgolf ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan du ikke lige forklare off-side reglen i fodbold? Så skal jeg fortælle dig bagefter' date=' om du kan blive off-side på næste lørdag til fodgolf ;)[/quote'] Har man da ingen medspillere :confused: Okay, jeg må nøjes med at undgå off-road så ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zeni' date=' som jeg kunne forstå, betales der først for "grilltilbehør" på selve grillaftenen, men det har jeg måske misforstået?[/quote']Tror jeg da ikke, eftersom jeg også har opfattet grill-aftenen som "pay-when-you-arrive" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er her opsamling. Følgende personer er registreret som fodbolddeltagere: zeni, sannej, lynge, Anton/datter, malene, spinner*2, aj, toft, ThomasVellinge = 11 pers Følgende er registreret til grill: zeni*2, toft Lynge/kira Gio Mette/Thomas Malene - hvor mange? sannej - hvor mange? Andersen - hvor mange? HenrikC*2 Spinner*2 aj ialt 16-21 personer Følgende har snakket/skrevet uden at jeg ved om de kommer: Fagerland/Mette/datter Coolio/kæreste/datter Thomas/Mia/Tina Molnartos Venligst oplyst om jeg har registreret noget forkert og hvorvidt I vil komme og grille med, samt hvor mange jer som jeg ikke har antal fra. Ser frem til en solbeskinnet lørdag. Husk grill-kød og drikkelse, her er masser af køleplads, stolene kniber det tilgengæld lidt med, så nogle der har stole de kan komme med? Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, der er nok nogen der har set vejrudsigten for weekenden, og så fået meldt sig til i overtiden :D

Afhængigt af deltager antal' date= så skal der jo bruges et antal biler til at fragte os frem og tilbage. Så har man mulighed for at stille med sin bil på dagen, så vil det absolut være en stor hjælp for os alle :th2: Har man en køletaske, som vi kan medbringe madpakker og et par øl/vand i, så må man også gerne sige til?
Stort at alle, eller næsten alle, eller nogen, nåh nej ingen kan stille med en bil eller køletaske til fodgolf turen :confused: Kom nu lige ind i kampen, og hjælp os lidt med at få det til at glide på lørdag. Zeni og jeg har hverken biler og køletasker nok til 11 mand..
Adressen/kort - er der evt. nogle der har lyst til at gi´ en fattig ungkarl et lift?
Folk der ikke gider deltage i den primære del af dagen, de har vel tid nok til at gå hen til Zeni & fam, og stadig være der til kl 18 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites