Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2006 Det er da også fint nok, med hvad nu når man kommer mere end 1 ?? Tillykke med den lille iøvrigt :) Michael har da sin egen profil her på debatten, så hvad er problemet? ;) Bare meld dig til i kalenderen, og skriv så her i tråden at I kommer begge to (både til bold og grill ik?), det kan Zeni og jeg nok lige overskue :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2006 Michael har da sin egen profil her på debatten, så hvad er problemet? ;) Bare meld dig til i kalenderen, og skriv så her i tråden at I kommer begge to (både til bold og grill ik?), det kan Zeni og jeg nok lige overskue :) Jo det har han da vist ! men vi kommer altså 2 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Via en klausul i min kontrakt, en advokat med klap for øjet og lidt forhandling kan jeg med glæde meddele, at jeg deltager i golf-delen af arrangementet. Min bedre halvdel, der administrerer min tid, administrerer også "mine" finansielle midler, så derfor forestår hun den mere kontante del af det hele - jeg beder hende overføre pengene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Ang børn mig og min kæreste må lige høre engang, vi har en datter på 9år, hun kunne godt være intereeseret, men i så fald hun mister tålmodigheden er der så nogle af jer andre som medtager børn på ca samme alder?, så kunne de jo evt lege sammen tænkte vi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2006 Hej Coolio Jeg har lige konfereret med den 10-årige papdatter herhjemme - hun vil gerne med og prøve det, men det er jo et åbent spørgsmål om hun gider høre på voksne mennesker, der opfører sig barnligt (altså snakker bold hele tiden)... Dermed når vi op på hele to personer fra min side - min bedre halvdel kommer virkelig på arbejde med at overføre penge :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2006 Coolio og Anton: Vi tager Maloú med på 10 år. ZeNi: Dette betyder, at vi kommer 3 personer. Mette er ikke oprettet på dette forum. /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2006 ØV Vi bliver desværre nød til at melde afbud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2006 ØV Vi bliver desværre nød til at melde afbud Hm, det var da godt nok bittert synes jeg, I må give en "kvajebajer" så ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2006 Hm' date=' det var da godt nok bittert synes jeg, I må give en "kvajebajer" så ;)[/quote'] Ja specielt når man tænker på at den sommerfest jeg er ved at arrangere for klubben har jeg lagt samme dag, og ikke lige tænkt på det her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Dead Line For Tilmeld Og Indbetaling Vi blot minde om, at der er 3 dage til deadline for tilmelding til fodboldsgolf, og pt er der kun 1 som har indbetalt. SKAL DU MED TIL FODBOLDSGOLF, SÅ BEDES DU INDBETALE SEK 180 PR PERSON. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2006 Vi blot minde om, at der er 3 dage til deadline for tilmelding til fodboldsgolf, og pt er der kun 1 som har indbetalt. SKAL UD MED TIL FODBOLDSGOLF; SÅ BEDES DU INDBETALE SEK 180 PR PERSON. Morten Hehe skal "ud" med;) Hvem er det Morten?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Henrik_C 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2006 Vi kommer 2 til grillarrangementet. Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2006 Nåede det vist lige :) Vi kommer 2 til både golf og grill... Money is on the way... Og har plads til et par ekstra i Passat'en til golf, hvis der er behov... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg har registreret indbetalinger fra: - Sannej - Malene - Lynge - Anton og XX Så vi endte med at blive 7 til fodboldsgolf ! ! ! ! det stemmer ikke med tilmelding i kalenderen og er et utilfredsstillende lavt tal, efter så mange som råber på at der skal være arrangementer, men skidt, det skal nok blive kanon. Kun dem som betaler på forhånd kommer med, så venligst SLET jer fra kalenderen, hvis I ikke vil med, det samme gælder grill, venligst SLET jer, hvis I IKKE KOMMER. Der handles ud fra tilmeldte i Kalenderen, men jeg er obs på, at nogle har tilmeldt sig, men kommer 2 eller 3. Da jeg først handler i næste uge, kan I tilmelde jer frem til 28 juni. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jep, underligt at flere folk hellere vil drikke øl/vin rundt om grillen, end at deltage i 1. halvleg af dagen og få spillet noget fodgolf Også ærgeligt når jeg tænker over hvor mange jeg har snakket med omkring denne dag, og "yes, hvor lyder det sjovt, vi kommer selvfølgelig bla-bla..." - men hvor blev de af Nåh, men det skal som sagt nok blive en hyggelig dag. Det er heldigvis ikke deltager antallet der sætter humør på dagen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jep, underligt at flere folk hellere vil drikke øl/vin rundt om grillen, end at deltage i 1. halvleg af dagen og få spillet noget fodgolf Også ærgeligt når jeg tænker over hvor mange jeg har snakket med omkring denne dag, og "yes, hvor lyder det sjovt, vi kommer selvfølgelig bla-bla..." - men hvor blev de af Nåh, men det skal som sagt nok blive en hyggelig dag. Det er heldigvis ikke deltager antallet der sætter humør på dagen :th2: Der ikke noget jeg hellere ville end at lære en liverpool fan hvordan man sparker til en bold ;) , men jeg er desværre på arbejde den dag og kan ikke få fri, men muligvis er der også mange der er på ferie i lige netop denne periode... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Nåh' date=' men det skal som sagt nok blive en hyggelig dag. Det er heldigvis ikke deltager antallet der sætter humør på dagen :th2:[/quote'] Jeg glæder mig ihverfald som en lille dreng til juleaften:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg er desvaerre forhindret i at deltage. Jeg sidder pt i tyskland, og fortsaetter til schweiz, italien, oestrig, tjekkiet og polen. Paa motorcykel, naturligvis... Haaber I faar en kanon dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg er desvaerre forhindret i at deltage. Jeg sidder pt i tyskland, og fortsaetter til schweiz, italien, oestrig, tjekkiet og polen. Paa motorcykel, naturligvis... Haaber I faar en kanon dag Ja ja dårlig undskyldning:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg er desvaerre forhindret i at deltage. Jeg sidder pt i tyskland, og fortsaetter til schweiz, italien, oestrig, tjekkiet og polen. Paa motorcykel, naturligvis... Haaber I faar en kanon dagSynes du holder ferie hele tiden...*hmm* ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Jeg er desvaerre forhindret i at deltage. Jeg sidder pt i tyskland, og fortsaetter til schweiz, italien, oestrig, tjekkiet og polen. Paa motorcykel, naturligvis... Haaber I faar en kanon dag Så husker du lige ZeNis kommentar, ikke? :th2: venligst SLET jer fra kalenderen' date=' hvis I ikke vil med, det samme gælder grill, venligst SLET jer, hvis I IKKE KOMMER. Der handles ud fra tilmeldte i Kalenderen[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Så husker du lige ZeNis kommentar' date=' ikke? :th2:[/quote'] Du HAR kigget i kalenderen ?? :th2: Gio... jeg er ikke i Tyskland paa ferie... Kursus, min ven... kursus... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Du HAR kigget i kalenderen ?? :th2: Jeps, det har jeg - igen :th2: Der står der at du kommer til grill-arrangementet, men det er måske bare golf-delen du ikke kan? I så fald tolkede jeg dit indlæg forkert, sorry :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Desværre er det sådan. Sådan er det hver gang med julefrokosten også. Dog kan der vel forventes et par tilmeldinger lige op til sidste frist, som jo sådan set ER overskredet. Beklageligt når nogen lægger et godt stykke arbejde. Men det kan jo også være sammentræf af at man har andre planer. Håber i får en kanon dag anyway! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Desværre er det sådan. Sådan er det hver gang med julefrokosten også. Dog kan der vel forventes et par tilmeldinger lige op til sidste frist, som jo sådan set ER overskredet. Beklageligt når nogen lægger et godt stykke arbejde. Men det kan jo også være sammentræf af at man har andre planer. Håber i får en kanon dag anyway! Vil bare lige hoppe med i det her kor og sige, at det er et SUPERFEDT initiativ :th2: og var det ikke for en polterabent i KBH så var jeg klar! Håber ikke I og andre mister modet på at planlægge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites