ZeNi 10 Anmeld indhold Skrevet May 8, 2006 Lørdag 1 july forsøger vi at stable et arrangement på benenen, som man kan deltage helt eller delvist i. Tilmelding til dette foregår via kalenderen, bemærk at det fulde arrangement er delt i 2 kalender bookninger og man kan tilmelde sig det ene blot om det er ønsket. Fotbollsgolf er som golf, blot at det spilles med fødderne :th2: Vi spiller 2*18 huller på en skønt beliggende bane, som byder på rigeligt af udfordringer. Det spilles med gode læderbolde og fodboldsstøvler er IKKE tilladt, men grusbanesko er ok. 0845 mødes og kører samlet op i fyldte biler. Chaufføres får kørsel refunderet 0940 Ankomst og instrukser samt opdeling i grupper 1000 Kick-off 1300 (cirka) indtagelse af egen medbragt frokost. KOlde sodavand og øl kan købes for sek 5,- 1330 Kick-off 2nd runde 1700 Afgang mod Malmø Pris for dette er SEK 180 som forudbetales til SEB 5502-0029432 med brugernavn som teksten senest 20 juni samt tilmelding via kalenderen 1800 Grillene tændes Rönnhagegatan 22 1900 (Cirka) grillning af eget medbragt kød. Service/salat/flutes/pasta/kartoffelsalat/diverse er til rådighed mod en mindre betaling ved døren, i omegnen SEK 30,- afhængigt at deltagere. Husk tilmelding via kalenderen senest 20 juni 2006 Mvh Toft & Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2006 Super godt initiativ mester. Jeg skal lige undersøge om, jeg er taget til Schweitz der, ellers så er jeg klar. Men vi snakker lige om det på et andet tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2006 Afhængigt af deltager antal, så skal der jo bruges et antal biler til at fragte os frem og tilbage. Så har man mulighed for at stille med sin bil på dagen, så vil det absolut være en stor hjælp for os alle :) Det er jo nærmest en sport herinde at gøre opmærksom på sin store bil og motor, så nu vil vi gerne se dem live :th2: Har man en køletaske, som vi kan medbringe madpakker og et par øl/vand i, så må man også gerne sige til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2006 I såfald jeg kan, så stiller jeg gerne passat'en til rådighed, hvis folk ikke savler på mine lædersæder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2006 ØV for en nedtur det ligger den dato. Men sådan er det jo.' Lyder til at blive et super arrangement. Thumbs up til Toft og Zeni! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Kanon arrangement :th2: Jeg kan hverken spille fordbold eller golf, så det kan kun blive godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Kunne det være tilladt kun at dukke op med kød og bajer under armen til BBQ´en? Eller er det en lukket fest ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Tilmelding til dette foregår via kalenderen' date= bemærk at det fulde arrangement er delt i 2 kalender bookninger og man kan tilmelde sig det ene blot om det er ønsket. Gio, læææææææææs Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Gio' date=' læææææææææs [/quote']SPARK MIG!...og så lover jeg at drikke mere kaffe inden jeg skriver næste gang! *DOOOOH* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Det er som sagt ikke en lukket fest. Arrangementet er sat op således, at har man en kone/underlig mand/kæreste som ikke gider fodgolf, men gerne vil deltage som par til grill/vin/øl/hygge om aftenen, ja så er der mulighed for det. Ligeledes kan man deltage i fodgolf og sige "tak for idag" når vi kommer hjem igen, hvis man ikke har lyst til grill aften, eller simpelthen bare har en anden aftale. Til sidst er der også mulighed for at bare melde sig til grill aften, hvis man ikke har mulighed for at deltage i selve den aktive del af dagen. For lige at komme med en lille historie, så var Zeni og jeg afsted på den pågældende bane i starten af oktober sidste år, alene for at teste om det var noget vi kunne anvende til et arrangement her i år. Det viste sig hurtigt, at det var det. Så vi rendte rundt i fem timer og sparkede til bolde, som de eneste den dag, da sæsonen egentlig var slut. Men pga en super sensommer, så var der lige åbent lidt endnu :) Som sagt er det golf med en fodbold, og banerne er ligesom i golf par 3-5 baner med længder på mellem 14-200 meter. Så gælder det bare om at sparke kuglen uden om sandbunkere, vandløb, træer, højt græs, meget højt græs, andre diverse forhindringer, og lige ned i hullet - super grineren! Man behøver således ikke at have spillet fodbold hele sit liv, eller noget - her er plads til alle. Man kan evt læse mere her om stedet: www.fotbollsgolf.nu og bl.a se baneprofilerne. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Er der adgang for børn til dette arrangement? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Er der adgang for børn til dette arrangement? Der er ikke skrevet noget om alderskrav i tråden, og børn under 15 år spiller til halv pris af voksne. Når det er sagt, så er det nok ikke det mest oplagte arrangement at have de helt yngste med til, hvis de skal bruge 30-50 spark pr hul - og lidt sportsligt skal det jo være ;) Programmet er rimelig tight, og de 1½-2 timer pr bane (som stedet skriver det tager) kan man godt runde lidt op, da vi nok skal gå i grupper af 4 pr hul/bane. Vi regner med 3 timer pr bane. Og vi skal jo i gennem begge baner (2x18 huller). Hvis børn ikke synes det er skægt at sparke bolde i hul en 6-7 timer, så er stedet heller ikke det mest optimale. Det ligger langt ude på landet, og der er intet at foretage sig ud over fodgolf med en dåseøl/vand i hånden. Hvis du mener, om børn ville synes det er sjovt at gå og glo på voksne der sparker til en bold i 6-7 timer, så er det vist lidt op til det enkelte barns tålmodighed... Men altså, folk kender bedst selv deres egne børn, og må derfor selv vurdere om et arrangement som dette er noget for deres børn (uanset alder). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Når det er sagt, så er det nok ikke det mest oplagte arrangement at have de helt yngste med til, hvis de skal bruge 30-50 spark pr hul Hva nu hvis man er over 30 år og alligevel bruger flere end 30 - 50 spark pr. hul, fordi man er boldmongol, men stadigvæk gerne vil være social.... er man så dømt ude!!? For jeg er da om nogen en boldmongol der snilt kunne bruge flere end 50 skud pr. hul. hehe Og der fik jeg så lige ødelagt det for mig selv når nu holdene skal vælges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 blah blah blah .... der snilt kunne bruge flere end 50 skud pr. hul. hehe:laugh: Ja, jeg bruger også gerne 50 skud per hul Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2006 Hva nu hvis man er over 30 år og alligevel bruger flere end 30 - 50 spark pr. hul, fordi man er boldmongol, men stadigvæk gerne vil være social.... er man så dømt ude!!? For jeg er da om nogen en boldmongol der snilt kunne bruge flere end 50 skud pr. hul. hehe Og der fik jeg så lige ødelagt det for mig selv når nu holdene skal vælges... Hvorfor vidste jeg bare på forhånd, at jeg skulle komme hjem fra arbejde nu, og se at der simpelthen måtte være en der skulle twiste hvad jeg skrev i formiddags? Og selvfølgelig Molnartos, som ikke en gang ved at en fodbold er rund.... Jeg giver en kold patron hvis du skal bruge mere end 30 skud på et af hullerne.. Der er stor forskel på en voksen boldmongol, og så et lille barn der ikke kan sparke længere end otte meter på kort græs - tro mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 En servicemeddelelse: Den 1. juli er dagen, hvor de to sidste kvartfinaler ved VM i fodbold spilles, hhv. kl 17 og kl. 21, så måske kan nogen få sit fodboldbehov dækket den dag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Forresten: skal man selv medbringe tee og pitch fork? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Ser ud som om vi snart skal til at have en sideløbende ævle-tråd under off-topic, eller også må moderator i gang med at rense op i denne tråd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2006 Er der adgang for børn til dette arrangement? Ja selvfølgelig er børn velkommen, ved du tænker på grill-arangement delen. Eneste undtagelse er hvis der står 11 under næsen på dem, børneforkølelse samt andre børn med sygdomme er desværre ikke velkommende. Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2006 Vi er da klar ! Det lyder da til som en kanon ide:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2006 Mette og jeg er klar. Vi kommer uden vores datter. Hun ville nok kede sig en lille smule, da hun dermed ikke kunne komme på MSN i over 4 timer. Og det kan man jo "dø" af i hendes verden ;-) Hun er 10 år. /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2006 Det er fint at der er begyndt at være interesse, men vær venlig at bruge tilmeldingen i kalendere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2006 Kanon arrangement. Jeg er også på og finder lige ud af om Kira skal arbejde eller på klar på grill delen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2006 Det er fint at der er begyndt at være interesse' date=' men vær venlig at bruge tilmeldingen i kalendere.[/quote'] Det er da også fint nok, med hvad nu når man kommer mere end 1 ?? Tillykke med den lille iøvrigt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2006 Hulk-snøft-øv Vi kommer ikke. Der er Robbie i Göteborg samme aften. Gad ellers godt, måske endda hellere :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites