cbpwr 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2006 Hejsa. Konen er fra Kina, er der nogle steder omkring Landskrona, der findes en Kinesisk købmand. Vi fandt en kinesisk resturant, men selvfølgelig er maden ikke rigtig kinesisk, alt hvad jeg kan finde i Dk og SE som jeg tror er kinesisk, er ikke "rigtigt". -Claus- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Landskrone egnen er jeg ikke kendt i. Men skulle du komme forbi Malmö en dag så kig ind forbi Möllevangstorget(tror nok det staves sådan) Der er rigtig mange etniske butikker og er ret overbevist om der også skulle være kinesiske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2006 Möllebångstorget(tror nok det staves sådan)Möllan/Möllevangstorget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 I Malmö som de andre siger er det på Möllevangstorget en kinesisk butik (modsat Bergsgatan) hvor vi blandt andet köber vores dim sum'er, det vil nok interessere konen, de har meget kinesisk kryderier og endda gröntsager. Men på sydsiden af torget er der en kinesisk butik mere. God fornöjelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites